Wij zitten op het terras speciaal bier te drinken. Hebben vanavond samen gekookt. En hij vroeg net of ik mee wilde op vakantie naar de Azoren.
Oh en we gaan donderdag naar de sauna en daarna eten bij mijn ouders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lunch ging over in een diner met cocktails. Vrijdag op voor date 2!!
Berdien schreef:Want je stelt alleen je relatie aan je ouders voor? We kunnen het heel goed vinden, hebben het gezellig en doen graag leuke dingen samen. Hoeft toch niet perse een relatie te zijn?
Ze waren hem aardig aan het klieren, maar hij gaf er niks om haha. Volgende week heeft mijn broer een groot feest, dus dan ziet hij de rest van mijn familie wel, de andere kant (van moeders vriend) zal vanzelf ook wel komen haha.
Berdien schreef:Mijn ouders weten wie hij is en wat we zijn van elkaar. Het is ook puur praktisch, we komen langs hen op de terugweg. Ik zie het hetzelfde als dat ik een vriendin mee zou nemen. Het is ook geen officieel ‘ontmoet de ouders’ maar meer omdat het praktisch en ook vast gezellig is.
Maar goed, er zijn er wel meer die niet helemaal snappen wat we doen en hoe we zijn. Ik vind het juist ideaal. Lang geleden dat ik zoveel lol met een man heb gehad, zoveel gezelligheid en ook zoveel knusheid. En dat zonder de verwachtingen van een relatie.
Berdien schreef:Mijn ouders weten wie hij is en wat we zijn van elkaar. Het is ook puur praktisch, we komen langs hen op de terugweg. Ik zie het hetzelfde als dat ik een vriendin mee zou nemen. Het is ook geen officieel ‘ontmoet de ouders’ maar meer omdat het praktisch en ook vast gezellig is.
Maar goed, er zijn er wel meer die niet helemaal snappen wat we doen en hoe we zijn. Ik vind het juist ideaal. Lang geleden dat ik zoveel lol met een man heb gehad, zoveel gezelligheid en ook zoveel knusheid. En dat zonder de verwachtingen van een relatie.
Lekker genieten samen.
Extra leuk als hij weinig geeft om dat soort dingen, past dus wel in de familie zo te horen 
Hij is in ieder geval niet bang om te zeggen wat hij voelt 
We klikken via app en telefoon heel leuk, al wil hij idd wel heel graag, maar ik heb hem gezegd dat ik hem echt ga remmen als ik dat zo voel. Al vind ik hem ook echt wel leuk tot nu toe
Ben niet op mijn mondje gevallen, dus mocht hij erg tegenvallen woensdag is hij zo weer weg
.
. Verklaart een hoop. Maakt verder niets uit, een ander mag die ruggengraatloze man wel hebben.
Wat gaaf! Mooi dat jullie het zo leuk hebben samen!