Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:05

Ben heel benieuwd hoe jullie date gaat zijn Hhilde!

Wij zitten op het terras speciaal bier te drinken. Hebben vanavond samen gekookt. En hij vroeg net of ik mee wilde op vakantie naar de Azoren.

Oh en we gaan donderdag naar de sauna en daarna eten bij mijn ouders.

:D :D :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:21

Uhm dat klinkt bijna als een relatie Berdien?? _O-

Ik heb een hele geslaagde date gehad van in totaal 9 uur O:) lunch ging over in een diner met cocktails. Vrijdag op voor date 2!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:23

Leuk Yonker!!

Nee nee geen relatie :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:23

Maar je vind het wel oke om hem aan je ouders voor te stellen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:24

:') _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:25

Nee, geen relatie :’)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:28

Nou mijn vraag is wel oprecht want ik ben nieuwsgierig hoe het kan werken als je er je ouders in betrekt. Zeg je dan dit is mijn FWB? :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:35

Want je stelt alleen je relatie aan je ouders voor? We kunnen het heel goed vinden, hebben het gezellig en doen graag leuke dingen samen. Hoeft toch niet perse een relatie te zijn?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:35

Als je het maar leuk hebt toch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:38

Idd, lekker belangrijk hoe het genoemd wordt. Het klinkt heel fijn en daar gaat het om :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:53

Berdien schreef:
Want je stelt alleen je relatie aan je ouders voor? We kunnen het heel goed vinden, hebben het gezellig en doen graag leuke dingen samen. Hoeft toch niet perse een relatie te zijn?

Ja ik wel ja, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Maar gewoon nieuwsgierig hoe dat dan gaat, bedoel het niet naar. Sorry als dat zo over kwam :(:)

Stel je hem dan voor als een vriend?

Als jij het heel fijn hebt en gezellig dan is dat helemaal dikke prima!! :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:06

Ik neem ook pas een man mee naar mn ouders als het een serieuze relatie is.

Vind het stoer van je Berdien dat je hem gewoon mee neemt! Fijn dat het zo klikt ;)

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:12

Ik had ook mijn bijna-relatie meegenomen naar mijn moeder, nadat ik zijn ouders ook had ontmoet.
Zelf heb ik er wel spijt van achteraf aangezien dat dus niet goed is afgelopen.

Maar dat hoeft bij jou absoluut niet hetzelfde te zijn en ik wens je veel plezier :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:15

"Pap, mam, dit is Frits mijn fiets <<) "

Mijn ouders hebben wel gekker meegemaakt.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:16

Klinkt goed Yonker!

Oeh duurt nog even tot de date dus Hhilde, spannend! Maar als het voor nu goed voelt en je hebt een recente foto dan is het vast prima toch! Je kunt altijd nog videobellen ofzo.

Klinkt goed Berdien! Leuk dat je hem aan je ouders voor gaat stellen.

Hier heeft mijn vriend een deel van mijn familie ontmoet :D Ze waren hem aardig aan het klieren, maar hij gaf er niks om haha. Volgende week heeft mijn broer een groot feest, dus dan ziet hij de rest van mijn familie wel, de andere kant (van moeders vriend) zal vanzelf ook wel komen haha.
Hij is in ieder geval door mijn oma al goedgekeurd, die zei dat hij mocht blijven :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:49

Mijn ouders weten wie hij is en wat we zijn van elkaar. Het is ook puur praktisch, we komen langs hen op de terugweg. Ik zie het hetzelfde als dat ik een vriendin mee zou nemen. Het is ook geen officieel ‘ontmoet de ouders’ maar meer omdat het praktisch en ook vast gezellig is.

Maar goed, er zijn er wel meer die niet helemaal snappen wat we doen en hoe we zijn. Ik vind het juist ideaal. Lang geleden dat ik zoveel lol met een man heb gehad, zoveel gezelligheid en ook zoveel knusheid. En dat zonder de verwachtingen van een relatie.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 02:28

Lekker van genieten Berdien!
Enne, de azoren! Dat is gaaf! Al snel?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 05:49

Berdien schreef:
Mijn ouders weten wie hij is en wat we zijn van elkaar. Het is ook puur praktisch, we komen langs hen op de terugweg. Ik zie het hetzelfde als dat ik een vriendin mee zou nemen. Het is ook geen officieel ‘ontmoet de ouders’ maar meer omdat het praktisch en ook vast gezellig is.

Maar goed, er zijn er wel meer die niet helemaal snappen wat we doen en hoe we zijn. Ik vind het juist ideaal. Lang geleden dat ik zoveel lol met een man heb gehad, zoveel gezelligheid en ook zoveel knusheid. En dat zonder de verwachtingen van een relatie.

Alleen maar respect hoe je omgaat met de situatie hoor :D
Lekker van genieten!!

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:07

Mijn weekend was geweldig met mijn date :D
Vrijdag eind van de middag is hij gekomen, en gisteravond naar huis gegaan.
Hij heeft me weet ik hoe vaak gezegd dat hij verliefd is en mij een schatje vind <3
Zaterdag zie ik hem gelukkig weer.
Zeer geslaagd weekend :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:39

Berdien schreef:

Het is ook een stukje reflectie hoor, wat ik doe, ik zou dat zelf moeilijk vinden om dat zonder relatie te doen. Vind het juist heel leuk hoe jullie het doen, groot gelijk heb je :D Lekker genieten samen.

Yvankaxx, klinkt goed :D Extra leuk als hij weinig geeft om dat soort dingen, past dus wel in de familie zo te horen :)

Wat leuk Sabine1979 :D Hij is in ieder geval niet bang om te zeggen wat hij voelt :)

Hier besloten dat zondag te lang wachten is, woensdagavond komt hij al langs := We klikken via app en telefoon heel leuk, al wil hij idd wel heel graag, maar ik heb hem gezegd dat ik hem echt ga remmen als ik dat zo voel. Al vind ik hem ook echt wel leuk tot nu toe :) Ben niet op mijn mondje gevallen, dus mocht hij erg tegenvallen woensdag is hij zo weer weg :P

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:55

ohja, moet er nog bijzeggen dat hij mijn ouders al heeft gezien :=
Mam zou broodjes komen brengen, dus ik zei dat ik een logee had,
En mam had pap uitgenodigd, en die stond met zijn oren te klepperen :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:03

Je bent oog erg duidelijk tegen m hilde.

En het klinkt als een fijne regeling zo berdien. Ik weet niet of ik t zou kunnen, maar jij bent mij niet.

Verder lees ik nog meer geslaagde dates, heerlijk!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:13

Berdien, klinkt goed! En ik herken die fun wel hoor, van geen druk voor een relatie. Het woord relatie gaat bij mij ook wel weer gepaard met onzekerheden. Mijn fwb en ik hebben het ook leuk, lekker onbezorgd. We kunnen gezellig kletsen, leuke dingen doen en wat intimiteit is ook fijn. En wat hij doet als we elkaar niet zien? Eigenlijk maakt het me vrij weinig uit. We ketenen elkaar niet vast.

Hilde veel plezier alvast woensdag! Wel fijn dat jullie wat eerder kunnen afspreken, dan zie je meteen of er in het echt ook een klik is en het investeren waard is. Heb ook wel eens een match gehad waarvan ik hoge verwachtingen had, toen door omstandigheden ineens 2 maanden geen contact en toen appte hij vanuit het niets weer. Snel afgesproken want via app weer enorme klik, was het in het echt helemaaal niets. Van mijn kant dan. Nu ben ik dus wel voorzichtiger, eerst zien dan geloven haha.

Sabine, klinkt goeeed! Ik zou nooit zo snel durven gaan maar als het goed voelt en dit bij je past lekker van het hele proces genieten :D .

Mijn ex-fwb wilde nog wel eens reageren op mijn posts op snapchat en dergelijke, dat was ineens helemaal over. Hoorde gister dat meneer het weer gezellig heeft met zijn ex, waarvoor hij een advocaat had ingehuurd omdat hij zijn kind niet meer mocht zien |o . Verklaart een hoop. Maakt verder niets uit, een ander mag die ruggengraatloze man wel hebben.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:23

Klinkt leuk bij iedereen. Alleen lf vaag zeg. Zucht

Berdien herkenbaar en boeit een naampje iets. Als je maar fijn hebt toch. Ik tik dit vanuit florida in zelfde situatie. :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:31

Berdien, Azoren! :oo Wat gaaf! Mooi dat jullie het zo leuk hebben samen!

Yonker, wat leuk! Wat gaan jullie vrijdag doen?

Sabine, leuk!

Ik heb ook een fijn weekend gehad. :D <3
Lang gewandeld gisteren op het strand, bij een strandtent wat gedronken, bij een andere strandtent gebarbecued.
Thuis zouden we nog serie kijken maar waren in slaap gevallen. :oo :+