Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Ik zal eens kijken,anders geef ik mijn boekje en koop ik zelf een ander.
gerlienke schreef:Ik zoek een site waar je spijkerbroeken in lengte en breedte maten kan bestellen.![]()
Ik bestelde eerder bij the sting en dat kon tot lengtemaat 28 en daar kan het niet meer.
Langer dan 28 kan niet want ik ben maar 1.53m
Lizz schreef:gerlienke schreef:Ik zoek een site waar je spijkerbroeken in lengte en breedte maten kan bestellen.![]()
Ik bestelde eerder bij the sting en dat kon tot lengtemaat 28 en daar kan het niet meer.
Bij zalando kan je naast breedte, ook lengtemaat aangeven.
Of is dat niet wat je bedoelt?
gerlienke schreef:Ik zoek een site waar je spijkerbroeken in lengte en breedte maten kan bestellen.![]()
Kaitlyn schreef:[ Afbeelding ]
Ik zoek deze stoelen, maar zijn al weg en weet niet van welk merk ze zijn.
Weet iemand waar ik zulke stoelen kan vinden?
Kirrietje schreef:gerlienke schreef:Ik zoek een site waar je spijkerbroeken in lengte en breedte maten kan bestellen.![]()
Hier iemand van 1,50Ik vind de broeken van de Only top, en dan wel indd de ankle hight broeken. Die vallen hier dan normaal. Niet alle broeken gaan tot 28 maar sommige van 30 zitten ook top.
Edit; Levi's heeft ze trouwens ook maar die zijn wel weer een stukkie duurder