Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 08:55

Anne, ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe je je voelt. Fijn dat het al een stuk beter gaat, ik denk dat het ook heel goed van je is dat je niet meer bent gaan appen. Bij mijn laatste break up was ik er 100% zeker van dat ik niet verder wilde, had geen liefdesverdriet maar heb me echt wel een week of 2 neerslachtig gevoeld. Dus kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Het is toch ineens een grote leegte in je leven. Maar geloof me, dat vult zich echt al snel weer op. Heel veel sterkte nog!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:01

Ja ik ken mezelf ook, het blijft echt wel super rot dat dit gebeurd is en ik zal hem sowieso blijven missen en ervan balen want ik was toch echt wel heel gek op hem.. maar dat rotte gevoel verdwijnt vanzelf wat.

Ga vast nog wel wat instortmomenten krijgen.. hoop dan wel sterk genoeg te zijn het vol te houden hem niet te contacten.

En anders ga ik op zoek naar een rebound :+ (I know, slecht idee.. :+ )

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:42

Sinds wanneer is dat een slecht idee? >;)

:D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:50

Jildau schreef:
Sinds wanneer is dat een slecht idee? >;)

:D

Zei ik ook alleen maar om niet heel bokt over me heen te krijgen want ik vind het ook geen slecht idee _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:55

Woensdag stopten mijn toenmalige date en ik ermee. Was ook iemand die niet wilde binden en ik wilde duidelijkheid. Woensdagavond gejankt en twee Mcflurry's naar binnen gewerkt. Zondag eerste date met een ander en dat is volgende maand alweer een jaar mijn vriend. <3 Dacht direct op de eerste date wowww deze is nog veel leuker.

Dus zo kan het ook nog. :D Maar gewoon voor de afleiding daten is ook niks mis mee!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:00

Haha :D

Ik moet nog niet echt denken aan andere mannen, wil gewoon hem :roll: dus echte daten zie ik nog niet zitten. Maar laat ik het zo zeggen, mocht ik van het weekend een leuke kerel in de kroeg zien waarmee ik wel een beschuitje zou kunnen eten, sta ik er wel open voor. Gewoon, niet serieus, puur voor de afleiding :roll: :x

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:01

Oh Anne heel herkenbaar. Ik heb mezelf ook weer in een stomme situatie gewerkt en het enige wat ik nu nog kan denken is 'maar ik wil gewoon hem'. Maar dat gaat echt weer over. Volgend weekend sta je in de kroeg en dan zie je ineens een vent waarvan je denkt ja, dat is hem. En dan doet het weer wat minder pijn.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:02

hahah ach, eind December had ik ook zoiets van... ik ben wel benieuwd hoe het met een ander is!
Dus vanaf toen ben ik ook weer gaan daten (begin oktober was het uit, nu dus alweer een jaar, uiteindelijk wel snel omgegaan!)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:10

Fijn dat het iets beter gaat Anne! :)

Yvanka, jammer zeg..maar als de spark weg is en beiden twijfelen, dan maar beter stoppen.

Lieveli, mooi verhaal. :D En gefeliciteerd met je kleine. Moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat je nog maar halverwege was, maar de tijd gaat snel!

Ik ga over 2 weken eens wat geks doen. Vriendin van mij heeft vorig jaar diagnose kanker gekregen en heeft een bucketlist gemaakt van dingen die ze sowieso nog wil doen voor het geval de behandeling niet goed zou aanslaan. Een van de dingen was speeddaten, dus nu heeft ze mij gecharterd om mee te gaan.
Ben wel benieuwd hoe dat is, wel weer eens wat anders dan tinderen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:11

Wat gaat een jaar hard voorbij he! Ik besefte me laatst ook dat mijn relatie begin maart uit is gegaan, dus dat ik alweer 7 maanden vrijgezel ben (voor zover je afgelopen maanden vrijgezel kunt noemen). Zo lang ben ik niet meer vrijgezel geweest sinds mijn 16e! :wow:

Maar is ook hard gegaan die tijd.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:12

Oef ja..zo besefte ik me dat ik al weer ruim 2,5 jaar vrijgezel ben. Maar zo voelt het totaal niet. Als je zou zeggen een jaar, geloof ik het ook. Misschien komt het ook door mijn scharrel die genoeg afleiding biedt. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:13

Speeddaten, grappig! Is inderdaad weer eens wat anders haha, lijkt me ook best leuk! Heftige situatie trouwens lijkt me...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:14

Ik ben alweer 3 jaar vrijgezel en ik vind het nog steeds heerlijk. Tussendoor wel langere tijd gedate maar vooral lekker veel gescharreld en op dates geweest. Tuurlijk heb je soms van die momenten dat je iemand mist om even je ei bij kwijt te kunnen, maar ik heb ondertussen uitgevonden dat ik daar ook prima geweldige vriendinnen voor heb. Voor die drie jaar had ik echt back to back vriendjes dus ik ben heel blij dat ik nu een beetje uit heb kunnen vinden wie ik ben zonder een vriendje of relatie. En nu ga ik in februari een half jaar naar de andere kant van de wereld dus ben niet van plan om op korte termijn iets te beginnen :))

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:17

Het zal mijn leeftijd wel zijn.. maar ik heb om mij heen allemaal stelletjes, kinderen, gezinnetje, huizen kopen... en dat wil ik ook -O- ik wil ook wat opbouwen met iemand en een gezin stichten... want soms denk ik wel, vrijgezel zijn is zo slecht nog niet. Maar dan had ik 5 jaar jonger willen zijn, door mijn leeftijd maakt het me enorm onrustig :=

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:17

Ja, is het enerzijds ook wel, al 'wen' je aan zo'n situatie. Waar het eerst alleen maar over de diagnose, behandelingen en vooruitzichten gaat, pak je toch ook alweer snel het normale leven op en sta je er niet teveel meer bij stil. Gelukkig slaat de behandeling wel goed aan, maar het blijft toch spannend hoe het verloopt en je merkt de uitwerking van de chemo's en bestralingen wel.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:19

Kom ik met m'n 13 jaar vrijgezel :')

Maar ja, lang genoeg niet echt ruimte gehad voor iemand anders in m'n leven. Toen veel te druk achteraf gezien.

Vreemde situatie dan inderdaad Jibbel. Laten we hopen dat de behandelingen gewoon aanslaan :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:25

Hoe oud ben je Anne? Ik herken deels wel wat je zegt, ergens wil ik ook wel weer wat opbouwen met iemand.. Maar wat Emma zegt, heb ik momenteel ook nog heel erg. Vind het heerlijk om alleen te zijn en te kunnen doen en laten wat ik wil. Mn vaste scharrel bevalt me prima, wel lusten, geen lasten.

Nu heb ik een relatie van 10 jaar gehad, vanaf mijn 18e, dus eigenlijk al heel jong gesetteld en het leven van een volwassene geleid terwijl ik eigenlijk misschien beter wat meer had kunnen ontdekken. (niet dat ik daar toen behoefte aan had en dat haal ik nu weer in :) )

Ik moet zeggen dat ik soms wel onrustig wordt. Als ik kinderen wil, dan zou ik voor het mooie toch binnen een jaar of 4/5 wel wat moeten gaan ondernemen, omdat ik dus rekening moet gaan houden met een biologische klok. Was nu ook liever 10 jaar jonger geweest (of nog 10 jaar langer de mogelijkheid om te bedenken of je kinderen wilt.) Maar ik heb nooit echt een kinderwens gehad, dus maak me er niet al te druk om, maar je weet nooit wanneer die eierstokken ineens beginnen te klapperen..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:28

Ja bij mij klapperen ze wel aardig hahah... ik ben 30 :) heb altijd gezegd en gedacht voor mijn 30e huisje boompje beestje te hebben met kids en alles, dat is dus niet gelukt :+ maar goed, als ik om me heen kijk bij vriendinnen die al vanaf hun 18e samen zijn met 1 man en dat wel allemaal voor elkaar hebben, die zijn ook niet altijd even gelukkig en happy..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:47

Dat laatste hadden ik en mijn ex dus ook. Ondanks dat we veel van elkaar hielden (en nog steeds houden), waren we allebei niet helemaal gelukkig meer in de relatie.

We zijn nu allebei veel gelukkiger en veel meer op de lijn wat we allebei willen in het leven. Hij inmiddels weer gesetteld en een kindje met zn nieuwe vriendin. Ik begonnen met de opleiding waar ik altijd al wat mee wilde doen.

Het is soms gewoon zo jammer dat de jaren zo hard voorbij vliegen. Er is nog zoveel wat ik wil doen en meemaken, haha. Kom tijd tekort. :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:16

Jaaa ik snap dat. Ik houd ook erg van mijn vrijheid maar ik heb het beide voor mijn gevoel. Ik heb een relatie maar we wonen niet samen en ook niet om de hoek. Dus we zien elkaar eigenlijk alleen zaterdagavond en zondag en een enkele keer nog op een doordeweekse avond. Wil uiteindelijk echt wel samenwonen maar we doen het nu al een jaar zo en dat is toch ook wel weer fijn want ben dus gewoon het grootste deel van de week alleen in mijn huisje. Voelt voor mij vrijer dan mijn vorige relatie waarin ik samenwoonde in een koophuis. Kan het ook wel aanraden nu om in het begin een eigen plek te houden.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:36

Ik wil inderdaad de eerste tijd ook niet samen wonen.
Ik heb inderdaad ook mijn eigen koophuisje, hij is uiteraard welkom, maar het blijft wel even lekker mijn plekje..

Wij zien elkaar soms woensdagavonden (dan ga ik met hond naar cursus en gaat hij mee te kijken) en voor de rest vaak op vrijdagavond/zaterdag(avond) en zondag.
Dat vind ik ook wel genoeg als ik eerlijk ben.

Al zal dit huis wel van mij alleen blijven, hij zal niet mee betalen aan mijn aflossing als we wel ooit gaan samen wonen. Ik kan dit prima betalen en wil geen gezeik als je wel na een tijdje uit elkaar zou gaan.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:49

Dat wat jij zegt, heb ik nu dus ook Danielle. Heb nu mijn eigen koophuis en wil dat niet opgeven. Alleen al voor het geval dat je ooit uit elkaar gaat, je iig nog iets achter de hand hebt. En daarbij is het een mooie investering voor je oude dag.

Een van mijn dates begreep dat niet. Hij vond dat ik mn huis zou moeten verkopen en dat investeren in een hypotheek voor als je samen een huis wilde kopen. Ehm..tsja vriend, helaas heb je daar dus niks over te zeggen. :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:50

Ik vond het met mijn ex-date ook ideaal, ieder ons eigen plekje, we zagen elkaar meestal 1x door de weeks inclusief overnachten want hij woonde niet echt om de hoek.. en dan in de weekenden soms 1 dag en soms 2, wisselde. Vond het ook wel lekker! Ik heb dan geen koopwoning maar huurwoning, maar die geef ik niet snel op. Dat is lekker mijn plekje, het moet wel heel goed zitten allemaal wil ik dat opgeven. Maar goed, daar hoef ik me dus voorlopig niet meer druk om te maken -O-

DanielleB ook wel goed inderdaad dat mocht hij bij jou komen wonen, het jouw huis blijft en jouw aflossingen. Hij kan dan toch bijdragen in boodschappen of andere dingen? Ik heb bij mijn ex ingewoond een jaar, ik betaalde hem de helft van de maandlasten. Vond het zelf niet erg, ik woonde er tenslotte ook :) en anders was ik het wel aan huur kwijt geweest, het dubbele zelfs.

Moeten we niet een keer een meeting plannen trouwens met mensen uit dit topic? Lijkt me best leuk :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:03

Ik heb al zo'n 10 jaar een kinderwens, maar ja soms loopt het leven anders ;)
Tussendoor ook lang vrijgezel geweest. Ik vond het juist een hele aanpassing om in een relatie te zitten, was zo gewend mijn eigen ding te doen. Nu zou ik ook niet snel meer gaan samenwonen, en zeker niet verhuizen voor de ander (naar andere stad).

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:14

dames met kinderwens, alles komt goed!
blijf erin geloven en durf ook naar andere oplossingen te kijken :)