Ahh lekker Pirouette! Die pistache ik ook, zooooo benieuwd naar!! Ik vind de branders van Scentsy ook heel mooi (nouja, een paar ), maar ruik zo weinig op electrische branders dat ik dat geld gewoon lekker in mn zak hou .
Ik heb nu een melt van Village Candle erin liggen, ruikt ook goed, Goose vind ik ook goed. YC valt me na meerdere merken proberen toch een beetje tegen. Poolen slecht, melts heb ik nog niet op de elektrische brander geprobeerd alleen op een gewone.
Hier al een paar dagen colourful op.. hij lijkt t nu eindelijk fatsoenlijk te gaan doen (wel met jasje.. maar goed, in 't begin wilde die niet eens helemaal in alu folie)...
Samen met de buurvrouw bij Ellen's Art in Roosendaal een Yankee Candle gewonnen Ik was door drie mensen getagd in het bericht dus ze zullen wel gedacht hebben haha. De kinderen en man van de buuf vinden het stinken dus ik kreeg haar kaars. Aangezien er niet bij stond welk formaat het was wist ik niet wat te verwachten, maar we mochten lekker de grootste kiezen.
Weer een Snow in Love mijn aller aller favorietste geur erbij. De kaars was bijna op en ik brandde hem eigenlijk al niet meer omdat ik het zo zonde vond. En een heerlijke nieuwe geur. De Cherry Blossom gaat na het wandelen met de honden lekker aan Ben echt blij
Yv_
Geplaatst: 09-03-17 13:39
Pirouette66 schreef:
GC Cabin in the Woods
Mijn jar is gebroken . Is wel een van de weinige die ik nog in de kast heb staan, want die wil ik proberen over te gooien in een andere jar als ik een lege heb. Duurt alleen nog wel ff vrees ik .
Geen brander vandaag bij de post geloof ik, wel Fun onderweg. Had niet zo veel hoor, 1 kaars en wat bad- en douchespulletjes . Ze had ook badzout-dingetjes voor me meebesteld, maar die waren helaas gesneuveld tijdens de reis .
Leuke aanwinsten Skyex, geniet ervan! Altijd leuk om dingen te winnen .
Yv; bij de Action hebben ze ook potten waar precies een jar zonder glas in past!
Gefeliciteerd met je prijzen Skyex!!
Yv_
Geplaatst: 09-03-17 14:51
Haha ach ja. Voordeel is dat ik nieuwe móét kopen . Mja, dit is natuurlijk ook wel bij uitstek dé kans om die Yankees eens op te branden, want die brand ik echt bijna nooit meer . Elk nadeel heeft zn voordeel .
Jeeejjj, hij is er. Heerlijk
Edit: oja Pirouette, thanks! Iemand had dat idd tegen me gezegd, naar ben het finaal vergeten. Zal volgende week eens kijken, zit een Action vlak bij mijn werk.