Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:Dat m'n vriend voor de 3de keer deze maand in bed heeft geplast en niet de moeite nam om gisteravond voor het slapen gaan even naar de wc te gaan...
Lau schreef:Boompje1985 schreef:Dat m'n vriend voor de 3de keer deze maand in bed heeft geplast en niet de moeite nam om gisteravond voor het slapen gaan even naar de wc te gaan...
Wait Huh? Maar dat houdt je toch op? Ook in je slaap?
Kan je hem geen luier om doen zoals veel oude mensen ook hebben. Hij zou echt niet in mijn bed slapen aju.
germie schreef:En toch is een luier een hulpmiddel. Scheelt je was. Schaamte? Boeien. Ik haal zonder schaamte ook incontinentieluiers bij de drogist voor in mijn droogpak. Kan ik lekker in mijn pak piesen zeg ik.
Die luiers helpen jou, niet je vriend. Maar ik zou bedplassen niet accepteren. Bah.
germie schreef:En toch is een luier een hulpmiddel. Scheelt je was. Schaamte? Boeien. Ik haal zonder schaamte ook incontinentieluiers bij de drogist voor in mijn droogpak. Kan ik lekker in mijn pak piesen zeg ik.
Die luiers helpen jou, niet je vriend. Maar ik zou bedplassen niet accepteren. Bah.
Danique schreef:germie schreef:En toch is een luier een hulpmiddel. Scheelt je was. Schaamte? Boeien. Ik haal zonder schaamte ook incontinentieluiers bij de drogist voor in mijn droogpak. Kan ik lekker in mijn pak piesen zeg ik.
Slim!Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!