Meeste sneeuw is weg maar ik vind het heel erg koud. Brrrrr.
Na het weekeinde weer herfst?
Fjord in de aanbieding. Er staan er bij ons op stal 2,...lief maar wel met een eigen mening.
Marcella
Geplaatst: 05-02-15 20:34
Nou net niet raak, maar scheelde niet veel. Wist toen ik de piep hoorde dat moest maken dat ik weg kwam. Wel blij dat hij het even aangaf alleen los in de bak is nog even te gevaarlijk, maar vond voor nu even mijn eigen veiligheid belangrijker.
Was wel heerlijk weer alleen jammer ook nog van het bloed dat mijn neus uitliep. Af en toe korrelde wat naar beneden maar niks noemenswaardig.
Kom net terug van een rondje stal. Watertank al weer bevroren. Waterbakken lag ook al een vlies op. Mijn gele vlek nog even geknuffeld, heerlijk een eigenwijze fjord. Maar af en toe......Grrrrrrrr
Marcella
Geplaatst: 05-02-15 21:24
esje01 schreef:
Mijn gele vlek nog even geknuffeld, heerlijk een eigenwijze fjord. Maar af en toe......Grrrrrrrr
Klink heel bekend. En vergeet die muur en behangplaksel niet......
Snap jullie gelijk waarom Shirley niet op dat monster van me durf en die heeft hem in het echt geknuffeld.
Hele morgen zonnig geweest en 's middags kwam de bewolking. Die is helaas niet meer weggegaan.
Om 17:00 gelest en het werd rap kouder, zeg. Mijn vingers deden het niet meer en ik voelde de bak onder ons harder worden. Gelukkig leek Merrie nergens last van te hebben, die liep lekker door, ondanks de kouder wordende lucht.
Toen de zon eenmaal onder was echt een geweldig mooie lucht!! Helemaal helder, geen wolkje meer te zien.
Het voelt hier echt super koud aan en de gevallen sneeuw van gisteravond/vannacht is nu opgevroren dus in de straat is het een ijsbaan. Ben zo toe aan lente, sneeuw ga weg!
Paisano
Geplaatst: 05-02-15 22:37
Moderatoropmerking:
De afgelopen pagina's zijn jullie een aantal keer offtopic gegaan. We willen jullie vragen erop te letten de discussie ontopic, over het weer dus, te houden. Alvast bedankt!
buitensport gaat nog stug door ( lacrosse )en kan nu zeggen dat het zo koud is geworden dat t pijn begint te doen ik wil zomer!!!! alle sneeuw is hier al weer weggesmolten dus daar heb ik ook niets meer aan.
Vanmorgen -4 brrrr. En inderdaad een gevoelstempratuur van -12. Er staat hier nog niet echt een wind, maar die trekt al wel meer aan. Het is overigens wel prachtig weer, de zon schijnt en een blauwe lucht. Weeronline geeft het weer voor vandaag een 10. En natuurlijk zit ik tot kwart voor 4 op kantoor.