Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:36

Gisteren nog dit shirtje en vestje gekocht :). Al wat meer voor het voorjaar. Er zitten heel veel kleurtjes in het vestje, dus kan er eigenlijk bijna alle kleuren shirts en hemdjes onder.
Afbeelding

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:36

Staat leuk zo Dewi! Waar heb je het vestje vandaan?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:37

Oh dat klinkt fijn varekaj! Ga ik ook eens naar kijken.

Vestje is van de only, nieuwe collectie. Ze hebben ook nog een lichtere versie, met meer wit.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:43

Oh, leuk vestje, Dewi! :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:52

Heb je een voorbeeld plaatje van die BH Varakaj? Klinkt namelijk ideaal. Ik heb een kleine boezem en draag graag balconette bh's. Dat vind ik persoonlijk het mooiste. Mooi bij kleine boezem en super vrouwelijk. Maar wel is het snel bij cup A dat je van die punt tietjes krijgt omdat de BH lelijk gevormd is. BH's zijn vreselijk om goede in te vinden!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:55

Ik heb ook zo'n BH die voor sluit, hartstikke mooi en handig maar ik krijg er bijna geen lucht in :')

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:55

Laurie schreef:
Daarom! Zwarte BH moet echt makkelijk kunnen met blacklight. :)

Had deze nog bij H&M vandaan:

[img]m/y4oH20.jpg[/img ]

Superleuk ! Heb je een linkje van die ?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:58

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:15

Loolotte schreef:
Ik heb ook zo'n BH die voor sluit, hartstikke mooi en handig maar ik krijg er bijna geen lucht in :')

Heb je dan wel de juiste maat? Ik kan er zelfs probleemloos mee sporten, blijft zitten als een huis.

Hier is een linkje naar een model zoals ik er intussen een aantal heb:
http://womensecret.com/en/shop/product- ... ra-3544087

Deze is vooraan met een magneetje. Zo heb ik er 1, beetje soortgelijk model als deze. Ding zit echt muurvast, denk dat je flink tekeer moet gaan eer dat open springt.
Mijn andere hebben een klik-systeempje zoals je vaak bij bikini's ziet, waarbij je 2 stukjes in elkaar moet haken. Die zijn fijner, daar ben ik wel voorzichtiger mee met open en dicht doen maar verder zit het eveneens stevig vast :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:16

Ik had inderdaad maar een maat groter moeten doen, maar ik heb normaal gesproken 75B en dit is al een C :') Dus die maat klopt lekker niks van.

Afbeelding
Ik ga dit dalijk doen :D Maar ik moet eerst nog een print bedenken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:18

Even een vraagje. Ik moet binnenkort opzoek naar een jurk voor een bruiloft. Nu ben ik dus aan het kijken op aliexpress, daar hebben ze echt mooie jurken voor een kleine prijs. Ik heb wel eens eerder bij aliexpress besteld, maar allee met 2 shirts en een knip voor mijn haar. Maar goed, zouden jullie het aandurven om op aliexpress een jurk te kopen, of is de kans echt heel groot dat je een te grote/te kleine, een kapotte of een jurk met een goedkoop ogende stof toegestuurd krijgt?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:23

Als je een verkoper zoekt met veel goede reviews zal dat denk ik echt wel meevallen. Uiteraard kan er altijd wat mis gaan bij de verzending en je moet van een product uit China met zo'n prijs niet denken dat je een geweldige kwaliteit krijgt. Maar voor één keer dragen lijkt me dat geen mega probleem :)
Laatst bijgewerkt door Loolotte op 25-01-15 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:23

Persoonlijk zou ik niks bestellen bij alieexpress maar dat is persoonlijk. Voor een trouw zou ik toch gaan voor een jurkje van degelijke kwaliteit. Misschien kan je in de sale nog iets scoren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:27

Ik zou ook niet kleding uit China bestellen. Zag laatst een filmpje voorbij komen waarin een vrouw allemaal kledingstukken via Aliexpress had besteld en ze kon de helft weggooien en de andere helft paste alleen haar dochtertje := Zou het er persoonlijk niet op gokken en er gewoon wat meer in investeren

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:28

Eens met Sara. Dit lijkt me een gelegenheid waarbij je toch wel uit wil pakken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:33

Hm daar was ik al bang voor. Risico is inderdaad dat het te groot/te klein is, en ik heb geen zin om in zo'n tent te lopen oid, het moet wel goed aansluiten := Misschien dat we dan een keer naar de zwarte markt in Beverwijk gaan, daar waren de vorige keer ook best wat winkeltje met leuke jurken. En het voordeel is dan ook dat je het zelf kan zien en passen. En anders even online kijken, weet iemand nog toevallige een site waar ze leuke gelegenheids- jurken verkopen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:34

Asos, nelly, boohoo, steps, lola en liza heeft soms ook leuke! Esprit, mango

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:43

Emma, heb jij die docs nog besteld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:44

Nope, heb het uiteindelijk maar gelaten. Modelletje wat ik wou hadden ze niet in de kleur die ik wou en het alternatief was alsnog best wel aan de prijs. Heb jij ze al binnen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:45

Nee ik krijg ze dinsdag pas :(

Varekaj schreef:
@Lieveli: pastelmint, hoe ziet dat er juist uit? Bij pastelroze kan ik me een voorstelling maken, dat andere niet direct.

Afbeelding

Niet mijn foto!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:54

_mexx_lady_ schreef:
Asos, nelly, boohoo, steps, lola en liza heeft soms ook leuke! Esprit, mango

:j

Zou gewoon die sites een beetje in de gaten houden Linda.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:57

Leuk Dewi!

Ik heb ook nog wat leuks besteld voor van de zomer. :)
Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:58

DewiRox schreef:
Gisteren nog dit shirtje en vestje gekocht :). Al wat meer voor het voorjaar. Er zitten heel veel kleurtjes in het vestje, dus kan er eigenlijk bijna alle kleuren shirts en hemdjes onder.
[ [url=m/PzTRxi.png]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:03

Levert Esprit ook in NL?

Ik heb er voor de trouw van een vriendin eentje gescoord bij Esprit, die hadden dit jaar vanaf de lente eigenlijk constant een hele kledinglijn speciaal voor feestjes en trouwpartijen. Ging van casual tot heel chique, dus zaten ook dingen tussen die je later altijd nog aan kan.
Bij NafNaf kan je eveneens scoren, maar die zijn niet altijd even goedkoop.

Tip: kijk even snel nog tussen de koopjes naar jurkjes. Met wat geluk zit er nog feestkleding tussen van de jaarwisseling en kan je dat nu scoren met een mooie korting ;)

Edit: Leuk kleur Lieveli! Bijzonder zonder echt eruit te knallen, vind het wel geslaagd :)