Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:het brandde wel om te reageren met 'ja, dat begrijp ik' of 'ik neem aan dat u de 0 erachter vergeten bent?!'......
Eigen schuld hoor, als je er bij zet bieden vanaf of zelfs duidelijk aangeeft dat het een vaste prijs is dan vind ik het behoorlijk dom om toch zo laag te bieden HTM schreef:Snap ook niet dat mensen denk dat als je een prijs van 45 euro neer zet, en bieden niet uit zet ze het spul voor 25 euro gaan krijgen.
Sorry, maar ik blijf het echt heel onbeschoft vinden de helft van de vraagprijs te bieden op iets. Helemaal als de prijs al laag is.
maar ik ga er altijd maar van uit dat het kleine kinderen zijn die niet kunnen lezen en nog niet beter weten...
)
Verzenden kost me dan bijna nog meer. 
Alja schreef:hahaha maar diegene die op jou spullen bood Gydja wil altijd goedkoop
zijn je springschoenen echt verkocht?
anders wil ik ze wel komen halen, weet nu toch waar je woont
zal ze überhaupt wel goedkoop dingen krijgen? Vind het echt belachelijk als je dat zo probeert. Ja ik bied ook wel lager, proberen kan altijd! Maar ik ga geen onzin bod doen.
Lous schreef:Misschien iemand die zich bedacht had en het product toch wel heel erg graag wilde hebben
Kan daar verder niet echt wakker van liggen, weg is weg en liever dat dan iemand die ze zogenaamd graag wil hebben en vervolgens niet op komt dagen.
Mayflower_ schreef:Wel andersom: iemand kwam iets afhalen, daarna leuk praatje mee gemaakt etc. Heb na die tijd wel tig mailtjes van hem gekregen dat hij een date met mij wilde omdat ik indruk had achtergelaten. Zelfs nadat ik hem geblokkeerd had wist hij mij op andere manieren te vinden. Vond het toen wel eng.
Heb maar niks teruggestuurd, wat denkt die wel niet?
Mayflower_ schreef:Wel andersom: iemand kwam iets afhalen, daarna leuk praatje mee gemaakt etc. Heb na die tijd wel tig mailtjes van hem gekregen dat hij een date met mij wilde omdat ik indruk had achtergelaten. Zelfs nadat ik hem geblokkeerd had wist hij mij op andere manieren te vinden. Vond het toen wel eng.
Heb een keurig mailtje gestuurd met de tekst ''Van ruilen komt huilen'' en heb daarna niks meer gehoord.