Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienkeV1994 schreef:Rianne_ schreef:
Hart Of Dixie is ook mijn favoriete serie op dit moment! Maar daarvan zitten ze nu gewoon midden in een seizoen toch?
Ja ik ga er wel eens over nadenken hoe ik dat zou kunnen doen met een Engelse site
Rianne_ schreef:Ja klopt, maar het is wel wachten op nieuwe afleveringen. Dit seizoen is opgedeeld in twee stukken begreep ik..
connepon85 schreef:Ik heb voor het eerst een vlog gemaakt. Spannend! Ik maakte al eerder video's, maar nu een meer persoonlijk filmpje. Wat vinden jullie er van?
Achter de schermen #1 - Fotoshoot en Dressuuravond KWPN Hengstenkeuring
Yasmine schreef:Ik heb ook weer een nieuwe post: HOW TO: Fotomuur met polaroids. Omdat ik zo blij ben met mijn mooie muur met foto's
[ Afbeelding ]NienkeV1994 schreef:En mijn tweede post van vandaag, Music Monday #15
AaaaahhhIk had gisteren deze post gelezen en heb toen onderweg naar huis van het werk Nothing Personal van All Time Low geluisterd en ik voelde me weer even 17 hihi. Superleuke post, ik heb al eeeeeuwen niet meer naar The Maine geluisterd maar dat ga ik nu meteen doen
Marrleen schreef:Vandaag op mijn blogggggg: MAC Russian Red
Die heb ik ook, zo'n leuk kleurtje! Ik heb hem gekocht want ik ben best bleek en de verkoopster zei dat de kleur goed bij mijn blauwe ogen pasteHij blijft inderdaad waanzinnig goed zitten, één van de beste lipsticks die ik heb
connepon85 schreef:Ik heb voor het eerst een vlog gemaakt. Spannend! Ik maakte al eerder video's, maar nu een meer persoonlijk filmpje. Wat vinden jullie er van?
Achter de schermen #1 - Fotoshoot en Dressuuravond KWPN Hengstenkeuring