En het messenger icoontje zelf geeft geen 1tje aan
Messenger binnen de Facebook pagina:

Messenger app:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Dat er maar een 1tje blijft staan bij mijn messenger op Facebook. Ik kan geen ongelezen berichten vinden. Ook geen bericht verzoeken.
[ Afbeelding ]
Messenger app:
[ Afbeelding ]
Kincses schreef:Dat er een lerarentekort schijnt te zijn, maar niet in Noord Nederland. Kan geen baan vinden voor volgend schooljaarWil zo graag een eigen klasje in plaats van steeds invalbaantjes voor een dag/week/maand. Leek zo makkelijk op de Pabo als je het nieuws bekeek
![]()
Dus ja, had gehoopt na de meivakantie vacatures maar er is helemaal niksergenis.
Marocje schreef:daantjuhhh schreef:Dat er maar een 1tje blijft staan bij mijn messenger op Facebook. Ik kan geen ongelezen berichten vinden. Ook geen bericht verzoeken.
[ Afbeelding ]
Messenger app:
[ Afbeelding ]
Ohja, dat heb ik ook lang gehad! Bleek dat je verder kan kijken bij ‘mijn verhalen’. Daar heeft ws iemand iets nieuws gezet. (Heb al een tijd niet gehad trouwens, werd er wel simpel van)
Marocje schreef:imaudy schreef:Goh wat een ellende. Komt die smaak nog weer terug?
In mijn geval wel gelukkig. Heeft maanden geduurd overigens. Maar ik weet nu nog hoe vreemd het toen smaakte en dit ook niet klopte. Nu proeft het al jaren weer zoals ik gewend was. Alleen nog iets versterkt. (Ik praat wel over bijna 30 jaar geleden dat ik een hersenbloeding kreeg, dus echt al lang geleden inmiddels)
carika schreef:Marcella schreef:Dekkater nu rond de 700 euro kosten.![]()
Verzinnen hoe dat doen.![]()
En de flat van mijn oom toch verkocht moet worden. Bummer had eigenlijk een klein beetje hoop gehad.Nu alleen uitzoeken hoe en wat met het geld parkeren. Door de bank is maar 1 ton gewaarborgd.
1 ton per bank is gewaarborgd. Dus gewoon verdelen over verschillende banken.
Daphne__ schreef:Nieuwe schoenen gekocht, super blij mee. Heb dezelfde al, maar wou graag een nieuwe kleur.. Maar toen ging ik googlen en nu is m'n enthousiasme een stuk minder.
Zwarte broek met cognac sneakers, kan dat echt niet?
Jolliegirl schreef:Pas maar op met erfenissen...je kunt er zo je uitkering mee kwijt raken..
Dus let op of je accepteerd...
Shenavallie schreef:@ Marcella: Je schreef een tijdje geleden toch dat jij er afstand van had gedaan en dat jouw broer alles zou erven? Is dat ineens veranderd of was het toch de bedoeling dat jij het allemaal (of een deel) zou krijgen? Gaat me ergens helemaal niet aan natuurlijk, maar ik ben even in de war door jouw berichten.
Marcella schreef:Jolliegirl schreef:Pas maar op met erfenissen...je kunt er zo je uitkering mee kwijt raken..
Dus let op of je accepteerd...
Ik mag dus vanwege uitkering niet weigeren.![]()
We kunnen wel kijken of het op naam van mijn moeder kan.
Maar dat gaan we uitzoeken met de financieel adviseur.