maar wilde ze dan 2 euro betalen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Eigen kamer = eigen probleem. Mijn ouders komen best af en toe in mijn kamer om was te pakken (en dan alleen wat in mijn wasmand ligt, de rest is mijn eigen probleem), maar rotzooi die op mijn bureau ligt is niet hun zaak.
Jongens ik ben de laatste hoop in klanten verloren hoor. Mevrouw koopt 2 verpakkingen bladerdeeg. 99 cent per stuk dus 1,98 betalen. Komt ze aan.
"Dit is 99 cent de prijs klopt niet."
"U heeft 2 verpakkingen mevrouw, dus u moet twee keer 99 cent betalen."
"Maar het is 99 cent??"
Paardjes101 schreef:Merlen schreef:Met de dochter terug naar de tandarts.Slik,bijna 1/3 van m'n maandloon weg.
Oei dat is niet fijn! Gaat het voorderest wel goed met je dochter?
Telpeva schreef:xSagan schreef:Mijn kleine ergenis is dat ik alleen nog hoef te stofzuigen, maar dat ik weet dat als ik dat doe, dat dat net te veel kan zijn en ik morgen weer terug te horen krijg van Lichaam….
Zou vegen goed genoeg kunnen zijn? Dat ervaar ik zelf altijd als minder pijnlijk dan stofzuigen
Ineke2 schreef:Maar wat doet haar vader op haar kamer? Ze woont dan wel bij hem in, maar is toch al lang en breed volwassen. Nu doe ik een aanname dat ze gewoon haar kamer zelf schoon houdt en opruimt.
Polarize schreef:Nouja, het is zijn huis toch? Neem aan dat ze geen volle huur betaald en dus gewoon inwonende dochter is en geen onderhuurder, want dan zou het anders wat zijn. Maar thuiswonen is nou eenmaal niet énkel goedkoper... Als je binnen bent zal er geklopt worden ga ik vanuit, maar als hij ff iets zoekt wat mogelijk daar is of aan het opruimen is (en dat normaal ook daar doet) dan vind ik het niet zó gek dat hij binnenkomt. En zeker als hij denkt dat het etenstokjes zijn vind ik het niet vreemd dan weg te gooien, je gaat toch niet wachten met etensgerelateerd afval? En zoals ik zeg zal menig persoon echt niet elk etenstokje dat je (naar jouw weten) achter iemands kont opruimd benoemen.Eigen kamer = eigen probleem. Mijn ouders komen best af en toe in mijn kamer om was te pakken (en dan alleen wat in mijn wasmand ligt, de rest is mijn eigen probleem), maar rotzooi die op mijn bureau ligt is niet hun zaak.
Ineke2 schreef:Het was bij mij ook niet achter mijn rug om, het was gewoon bekend dat ze binnen konden en mogelijk zouden lopen. Gebeurde in de praktijk enkel als m'n ouders er reden toe hadden, en het is niet alsof ze door m'n laadjes enzo snoepten maar wat er open op m'n bureau lag was nou niet echt een geheim. Echt achter de rug om zou ik ook niet tof vinden.als dat maar niet achter mijn rug om gebeurde.
black_kelpie schreef:Gisteren waren ze eindelijk na een week weer klaar met de stoep hier, beton slijpen en tegels aantrillen en andere leuke stille bezigheden, zijn ze nu begonnen met hakken en zagen op de kozijnen van mijn directe buurman. Kan het gewoon éven niet alsjeblieft