[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plop1997

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:42

M’n schoonzus en haar dochtertje van 1,5 bleven vandaag eten. Ze was net in bad geweest maar mocht van oma wel een danoontje zelf opeten.
Ze zit in de fase dat ze alles nadoet dus we konden het natuurlijk niet laten om daar gebruik van te maken. }:)
Mijn vriend was dus heel leuk met z’n hand naar zijn voorhoofd aan het wijzen met als gevolg dat het danoontje als eenhoorn op haar voorhoofd belande en werkelijk alles onder zat. Dus ik deed er nog een schepje bovenop en zei ohnee met mijn handen op mijn hoofd.
Eindstand: kind zit helemaal onder en mag weer in bad. Wij hadden de grootste lol, vooral omdat we het zelf verder niet hoefde op te ruimen. _O-

Het heeft zo z’n voordelen om de leuke om een tante te zijn. Kan er wel heel slecht tegen als het eten overal zit ook aan het stoeltje en op de grond enzo. Vind het echt heel vies om aan te zien maar het was wel heel grappig dat ze ons gewoon zo na deed. :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 21:09

Dat filmpje met Sinterklaas is echt briljant _O-
Plop1997: Wat zijn jullie evil _O- Wat vond schoonzus ervan? :))

Ik kom er net achter dat er ook nog zoiets als een Daddyshower bestaat? := https://forum.viva.nl/zwanger/babyshowe ... ges/502591
Daar had ik dus nog nooit van gehoord! En wat een bedragen :wow:

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 21:22

Daddyshower hoor/ lees ik nu ook voor het eerst.

Deze bedragen vind ik echt veel te hoog.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 22:02

Cayenne schreef:
Dat filmpje met Sinterklaas is echt briljant _O-
Plop1997: Wat zijn jullie evil _O- Wat vond schoonzus ervan? :))

Ik kom er net achter dat er ook nog zoiets als een Daddyshower bestaat? := https://forum.viva.nl/zwanger/babyshowe ... ges/502591
Daar had ik dus nog nooit van gehoord! En wat een bedragen :wow:

Gelukkig konden we er allemaal heel erg om lachen. Danoontje op het hoofd is natuurlijk erg grappig. Er is ook een mooie foto van gemaakt dus die gaat in het plakboek.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 02:30

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 09:21

Een daddyshower, mijn hemel... wat een onzin :\

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 09:30

Straks komen ze nog met een oma en opa shower :+

Ik vond het vroeger prima, als je hoorde dat iemand zwanger was, dan feliciteerde je die. En een kadootje bij het kraambezoek. Klaar.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 09:33

Citaat:
Straks komen ze nog met een oma en opa shower

Dan wel bij ons in Frankrijk. Zien we iedereen weer _O-

Eens met jullie, wat een flauwekul.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 10:36

Bizarre bedragen....

Heb wel eens een shower gehad met de toekomstige pa en ma er beiden bij. Prima. Vond het gezellig voor de gezelligheid maar we slaan wel een beetje door, zeker als je die bedragen ook leest!!! Gelicitatie en kaartje als je zwanger bent, een shower organiseren, de genger reveal een kadootje en dan als het kindje geboren is..... beetje too much.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 11:22

FrNo schreef:

Ik vond het vroeger prima, als je hoorde dat iemand zwanger was, dan feliciteerde je die. En een kadootje bij het kraambezoek. Klaar.

Precies dit. De mensen slaan echt wel helemaal door zo. En de gasten moeten dat allemaal maar financieren. Mensen die niet zoveel geld verdienen worden op zon manier altijd buitengesloten. Ik vind die bedragen echt van de zotte. Daarbij, ze hebben er ZELF voor gekozen zon blaag op de wereld te zetten. Niet ik. Waarom zou ik dan "hun laatste uitje" moeten betalen. Laat ze dat lekker zelf doen, en ook voor mij betalen net als op een bruiloft. Zij willen dat ik erbij ben, hun laatste uitje.

Nee ik ging echt niet mee. Een kraamkadootje ok, maar dan ook nog eens honderden euro's uitgeven voor hun "miskleun" (kind op de wereld zetten :+ ) nope nope nope.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 11:42

FrNo schreef:

Ik doe het nog steeds zo.

Mocht er iemand in mijn vrienden- en kennissenkring het in zijn of haar bolle hoofd halen om mij te vragen voor zo'n shower of gender reveal dan ben ik in staat om een douchekop cadeau te doen (voor in die shower snap je wel). Maar de meeste mensen om mij heen hebben inmiddels lang en breed hun koters gekregen dus het risico lijkt mij niet heel hoog.

Mocht ik ooit toch bij een gender reveal terechtkomen dan heb ik geloof ik nog wel een powerpoint liggen over het verschil tussen gender en biologische sekse B-) Ik snap écht niet dat die Amerikanen zo preuts zijn dat ze het woord sex overal vervangen hebben door gender, wat gewoon niet hetzelfde betekent, en dat er zo veel landen zijn waar dat wordt overgenomen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 13:37

Mijn vriend heeft een paar jaar geleden een daddyshower moeten organiseren. Wij hadden ook zoiets van ehhhhhh >;) :=

Was uiteindelijk een avondje zuipen bij de rugbyclub met een stripper erbij, aanstaande vader vond het machtig. We mochten het vooral niet aan z'n vriendin vertellen. Wat een lol...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 16:50

FrNo schreef:

Precies... nu is het echt over de top. Gender reveal kadotjes, kraam kadotjes, babyborrel kadotjes... je krijgt van mij 1 ding, als ik je al heel goed ken en wens je verder sterkte :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:26

black_kelpie schreef:
Mijn vriend heeft een paar jaar geleden een daddyshower moeten organiseren. Wij hadden ook zoiets van ehhhhhh >;) :=

Was uiteindelijk een avondje zuipen bij de rugbyclub met een stripper erbij, aanstaande vader vond het machtig. We mochten het vooral niet aan z'n vriendin vertellen. Wat een lol...

Klinkt meer als een extra vrijgezellenfeestje....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 18:51

Tancreda4 schreef:
black_kelpie schreef:

Klinkt meer als een extra vrijgezellenfeestje....

Is het in feite ook, alleen kom je hier minder makkelijk van af :Y)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 19:27

c_alsemgeest schreef:
FrNo schreef:

Precies... nu is het echt over de top. Gender reveal kadotjes, kraam kadotjes, babyborrel kadotjes... je krijgt van mij 1 ding, als ik je al heel goed ken en wens je verder sterkte :')

Precies

Voor iets waar er al teveel van is. Geen wonder meer te noemen. En dan zoveel heisa er van maken?

Misschien een feestje bij 21 als ze dat hebben gehaald zonder bureau halt en zonder buren gek te maken. Zonder mede restaurant gebruikers winkelend publiek horenddol te maken met geren.

Dat is meer een wonder...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 00:08

Ach mijn schoonfam heeft gisteren ‘sinterklaas gevierd’ met het wurm van mijn zwager (7 maanden oud) :')
En volgend weekend vieren ze het nog een keer met de ouders van schoonzus := Jong weet amper wat voor en achter is, doe ff normaal.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 00:10

Ik ben ineens enórm benieuwd hoe de schoonfamilie van Cayenne sinterklaas viert met hun nieuwe kleinkind :))

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 00:50

NOU, dat was toevallig gisteren :)) We waren er voor uitgenodigd maar mijn moeder was gelukkig jarig dus we hadden een goed excuus :')
Het kind is dus nog geen 5 maanden en heeft echt nog geen besef wat Sinterklaas uberhaupt is, maar mijn schoonouders waren lichtelijk teleurgesteld dat we hebben afgezegd, want het werd volgens hen toch wel een bijzonder en memorabel moment wanneer hun kleinzoon voor het eerst een cadeautje krijgt met Sinterklaas :')
(Note: Ze hebben uberhaupt nooit eerder Sinterklaas gevierd, zelfs niet voor hun eigen kinderen, maar nu moet het dus opeens wel).

Overigens hebben we op WhatsApp ook veel foto's voorbij zien komen van kindlief bij verschillende Sinterklazen op schoot tijdens Sinterklaasfeesten. GEEN idee waar ze zoveel feesten vandaan hebben gehaald, maar er werd geen mogelijkheid onbenut gelaten om hem bij de goedheiligman op schoot te pleuren :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 00:58

Aha, ze gaan er vol in dus :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 01:21

Ja, we zijn nu al benieuwd naar kerst :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 01:41

Snap ik :D Komen ze ook op jouw verjaardag?

Gefeliciteerd! *\o/* Y)(^)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 02:29

Wauw Cayenne, wat een portretten :')

En gefeliciteerd!! **\O/**

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 07:49

Proficiat Cayenne. 5 maanden, wouw, en dan al die feesten........bizar

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 08:42

Dank julli wel! :D

Mijn schoonouders komen wel, zwager en schoonzus + kind niet!