Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Jasmijn schreef:Ik zie bij best veel bakkers een kaars als avatar.
Heb ik iets gemist?
Ik kan niets erover vinden.
Kairos schreef:Stel, je koopt op vakantie een product bij een keten. Dit blijkt echter niet te voldoen en gaat stuk binnen de garantieperiode.
Moeten zij dit dan vergoeden of mogen ze je terugverwijzen naar de verkoper, terwijl je inmiddels weer thuis bent?
xPabloBokt schreef:Jasmijn schreef:Ik zie bij best veel bakkers een kaars als avatar.
Heb ik iets gemist?
Ik kan niets erover vinden.
Dat is geweest toen bokker Quera overleed. Zij had borstkanker en heeft daar een volgtopic over gehad. Toen zij overleden was hebben heel veel Bokkers een kaarsje als avatar genomen. Sommigen hebben dat nog steeds.
fotolijstje schreef:Weet iemand toevallig of drugs je alcoholgehalte kan verhogen.
Ik weet dat dit dom klinkt maar ik wil het zeker weten.
Iemand had als excuus namelijk dat ze gedrogeerd was en dat daarom haar alcoholgehalte zo hoog was, maar dat kan tóch helemaal niet?
fotolijstje schreef:Weet iemand toevallig of drugs je alcoholgehalte kan verhogen.
Ik weet dat dit dom klinkt maar ik wil het zeker weten.
Iemand had als excuus namelijk dat ze gedrogeerd was en dat daarom haar alcoholgehalte zo hoog was, maar dat kan tóch helemaal niet?