Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 16:15

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik jarig ben, maar door de drukte op het werk/ Corona/ stress en dingen ik me helemaal niet jarig voel ;(

Afbeelding

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 16:17

Stucwerk is niet goed. Niet waterpas, stukken vergeten. Nou kunnen er geen tegels aan en zijn ze vrijdag niet klaar met de keuken. Grrrrrr |o

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 16:27

Van harte gefeliciteerd Lisa! Volgend jaar dubbel zo goed vieren <3

Afbeelding
Ik werd wakker van een knal en de buurvrouw die mijn huisnummer noemde. Taxibus tegen mijn auto aangereden. Ergste van het verhaal; waarschijnlijk financieel totalloss. Heb m net anderhalf jaar -O- ;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 16:45

Gefeliciteerd Lisa Y)(^)

Loeky wat erg... Ik ken het gevoel ( helaas) zo goed. Sterkte, onwijs balen zeg -O-

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 17:12

heb me aan de paarden geërgerd,wat schijten die beesten veel :+

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 17:20

Bank voor mijn ex ophalen: eerst via fb met iemand afgesproken, komen wedstrijd, geen reactie. Niet op de bel, niet via messenger. Kwartier gewacht en toen gegaan.

Thuis een andere bank uitgezocht, bijna meteen ophalen, bleek groter dan gedacht en kregen er niet dat huis uit. Niet via de voordeur, niet via de achterdeur.. dus via het raam gedaan. In mijn auto paste ie ook niet dus moest met klep open rijden.

Komen we bij zijn flat, past ie niet in de lift! %) Toen had ik het helemaal gehad. Zo geen zin dat ding weer mee te nemen en af te voeren: zijn we 8 (Acht!) trappen naar boven gaan sjouwen met die bank! }:0 Halverwege had ik geen puf meer, Maarja, om dat te stoppen is ook zo wat.. :+

Hij staat nu op de plek, hopelijk wil degene die hierna komt wonen hem over nemen, anders mag ex zelf uitzoeken hoe ie dat ding weer afvoert :Y)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 17:39

ellepel schreef:
heb me aan de paarden geërgerd,wat schijten die beesten veel :+

Oh yeah hier ook eentje. Net de stal gedaan, mijn merrie mist veel kiezen en wat voortanden. (Echt heel veel) dus eet vooral veel priores en grasbrok geweekt.
Die mest is eigenlijk nooit normale structuur. Maar scheiten kan ze enorm goed en de stal is meestal een echte puinbak daardoor :')
Soms vraag ik me af waarvoor ik het doe _O-

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 17:52

Ineke2 schreef:
Knudd schreef:
Schoonmaakster die weer eens een uur van de twee uur dat ze hier is, op haar telefoon doorbrengt in de keuken... 8)7

Is het een schoonmaakster via de thuiszorg?

Nee gewoon particulier, huisbaas betaald het. Heb al eens aangegeven dat ze er maar een uur was (voor 25 euro, vond ik raar) en sindsdien is ze er twee uur maar ze doet daarvan een uur niks. En ze moet de badkamer, keuken, de trappen, de hal en wc beneden schoonmaken :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:00

En je hebt haar nog niet proberen aan te spreken op haar gedrag?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:03

Ouwe schreef:
Voor de dames die in bad gaan ipv douchen, hoe kan je nou makkelijk je haar wassen in bad? :o?
Soms hier ook totaal geen puf om te douchen, dus lekker in bad, maar ik weet nooit zo goed hoe ik dan mijn haar moet wassen.

Eerst in bad liggen en daar hoofd onder water. Dan shampoo erin en de douche aanzetten. Daar in bad zitten en uitspoelen. Ik heb dus de douche wel in bad, alleen kan daar blijven zitten en dan gewoon met de douchekop in hand uitspoelen.

In bad zelf uitspoelen wordt het niet schoon genoeg idd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:14

Rechtop staan is voornamelijk het probleem. In bad kan ik zittend douchen. Tenminste, bij mijn ouders. Maar ik heb net na een middagdutje kunnen douchen. Water niet zo heet en de deur open. Dan valt het mee. Spiegel was niet eens beslagen haha.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:22

Post nl die pakketje door de bus duwt wat niet past, en nu helemaal kapot is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:24

Ik ben moe, mag ik al op bed

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:31

Vandaag zou een pakketje worden bezorgd tussen 10:00 en 17:00, dus ik heel de dag daarvoor thuis gebleven. Duurt lang. Rond 16:00 werd er iets met geweld in mijn brievenbus geramd, daar ben ik dus al die tijd voor thuis gebleven.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:32

Aan twee lompe paarden.De jongens even duidelijk gemaakt dat ik graag ruimte om mij heen heb.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:37

Marocje schreef:
Bank voor mijn ex ophalen: eerst via fb met iemand afgesproken, komen wedstrijd, geen reactie. Niet op de bel, niet via messenger. Kwartier gewacht en toen gegaan.

Thuis een andere bank uitgezocht, bijna meteen ophalen, bleek groter dan gedacht en kregen er niet dat huis uit. Niet via de voordeur, niet via de achterdeur.. dus via het raam gedaan. In mijn auto paste ie ook niet dus moest met klep open rijden.

Komen we bij zijn flat, past ie niet in de lift! %) Toen had ik het helemaal gehad. Zo geen zin dat ding weer mee te nemen en af te voeren: zijn we 8 (Acht!) trappen naar boven gaan sjouwen met die bank! }:0 Halverwege had ik geen puf meer, Maarja, om dat te stoppen is ook zo wat.. :+

Hij staat nu op de plek, hopelijk wil degene die hierna komt wonen hem over nemen, anders mag ex zelf uitzoeken hoe ie dat ding weer afvoert :Y)

Dat je dit sowieso doet voor je ex :+

Gefeliciteerd Lisa! *\o/*

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:42

denisesilver schreef:
Marocje schreef:

Dat je dit sowieso doet voor je ex :+

Gefeliciteerd Lisa! *\o/*

Tja, na 20 jaar samen en vier kinderen zet ik hem niet met lege handen ergens. ;) Hij heeft geen rijbewijs dus dan is het een kleine moeite dat ik hem hiermee help (dacht ik dus _O- ). Ik heb het huis en inboedel gehouden..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:56

@Marocje, ja dan is het anders inderdaad

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:02

Alles irriteert me op dit moment. Ik heb over mijn eigen leven op dit moment al genoeg stress, dus alles wat daar bij komt laat de emmer overlopen.
Zo bijvoorbeeld mijn vriend die me net belde dat zijn collega (die vandaag nog gewoon is komen werken) vanmiddag een coronatest heeft laten doen vanwege klachten. Serieus waar, hoe f*cking dom ben je dan |o . Gelukkig woon ik nog niet met mijn vriend samen, want dan waren nu al helemaal alle rapen gaar geweest.
Daarnaast huisgenoten, en dan specifiek één die gewoon precies niks lijkt te kunnen. De afzuiging aanzetten tijdens het koken is al te moeilijk. Haar zooi opruimen is te moeilijk. Achter haar kont aan opruimen is te moeilijk. Voor het gemak vergeet ze even dat we hier met zijn vieren wonen maar ze doet alsof ze alles voor zichzelf heeft {:)-:(
En dan ikzelf. Dat ik heb aangegeven dat mijn familie welkom is bij mijn afstudeerzitting maar dat ik nu bang begin te worden dat ze allemaal te incompetent zijn om hun microfoon te dempen dus dat ik nu eigenlijk wil dat ze wegblijven en dat ik niet de ballen heb om dat gewoon te zeggen. :\

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:14

Ineke2 schreef:
En je hebt haar nog niet proberen aan te spreken op haar gedrag?

Ze spreekt geen nederlands en verstaat amper engels, daarnaast heb ik al mot met de huisbaas dus ik erger me er gewoon even lekker aan en laat het dan weer gaan. Huis is sinds ik hier woon al smerig en niet meer schoon te krijgen, iets met achterstallig onderhoud en slechte schoonmaakster ofzo :+ :+ Ik vind het wel best, stoort me verder niet :+

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:34

Dat ik al 4 dagen achter elkaar non-stop hoofdpijn heb.. :( na een nacht slapen is het er gewoon nog steeds.. word er erg moe van

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:50

Dat de kuikens weer een puinhoop van hun hok gemaakt hebben. :')

En nu net tong verbrand aan het vet van mijn ex-haan.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:07

Dankjewel iedereen voor de felicitaties, heel lief! :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:18

Justme_Lisaa schreef:
Dankjewel iedereen voor de felicitaties, heel lief! :o

Gefeliciteerd. *\o/*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 20:18

De Rendac. Ik wil bellen voor het ophalen van de shet, honderd keer kies 1,2,3, vervolgens "er is niemand op kantoor". Begin daar dan mee.

Edit: en iedereen die spotify wrapped deelt op alle social media kanalen