Justme_Lisaa schreef:Dat ik jarig ben, maar door de drukte op het werk/ Corona/ stress en dingen ik me helemaal niet jarig voel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:heb me aan de paarden geërgerd,wat schijten die beesten veel
Ineke2 schreef:Knudd schreef:Schoonmaakster die weer eens een uur van de twee uur dat ze hier is, op haar telefoon doorbrengt in de keuken...
Is het een schoonmaakster via de thuiszorg?
Ouwe schreef:Voor de dames die in bad gaan ipv douchen, hoe kan je nou makkelijk je haar wassen in bad?![]()
Soms hier ook totaal geen puf om te douchen, dus lekker in bad, maar ik weet nooit zo goed hoe ik dan mijn haar moet wassen.
Marocje schreef:Bank voor mijn ex ophalen: eerst via fb met iemand afgesproken, komen wedstrijd, geen reactie. Niet op de bel, niet via messenger. Kwartier gewacht en toen gegaan.
Thuis een andere bank uitgezocht, bijna meteen ophalen, bleek groter dan gedacht en kregen er niet dat huis uit. Niet via de voordeur, niet via de achterdeur.. dus via het raam gedaan. In mijn auto paste ie ook niet dus moest met klep open rijden.
Komen we bij zijn flat, past ie niet in de lift!Toen had ik het helemaal gehad. Zo geen zin dat ding weer mee te nemen en af te voeren: zijn we 8 (Acht!) trappen naar boven gaan sjouwen met die bank!
Halverwege had ik geen puf meer, Maarja, om dat te stoppen is ook zo wat..
![]()
Hij staat nu op de plek, hopelijk wil degene die hierna komt wonen hem over nemen, anders mag ex zelf uitzoeken hoe ie dat ding weer afvoert
denisesilver schreef:Marocje schreef:Bank voor mijn ex ophalen: eerst via fb met iemand afgesproken, komen wedstrijd, geen reactie. Niet op de bel, niet via messenger. Kwartier gewacht en toen gegaan.
Thuis een andere bank uitgezocht, bijna meteen ophalen, bleek groter dan gedacht en kregen er niet dat huis uit. Niet via de voordeur, niet via de achterdeur.. dus via het raam gedaan. In mijn auto paste ie ook niet dus moest met klep open rijden.
Komen we bij zijn flat, past ie niet in de lift!Toen had ik het helemaal gehad. Zo geen zin dat ding weer mee te nemen en af te voeren: zijn we 8 (Acht!) trappen naar boven gaan sjouwen met die bank!
Halverwege had ik geen puf meer, Maarja, om dat te stoppen is ook zo wat..
![]()
Hij staat nu op de plek, hopelijk wil degene die hierna komt wonen hem over nemen, anders mag ex zelf uitzoeken hoe ie dat ding weer afvoert
Dat je dit sowieso doet voor je ex
Gefeliciteerd Lisa!
Ineke2 schreef:En je hebt haar nog niet proberen aan te spreken op haar gedrag?