LunarEclipse schreef:Eigenlijk zijn kinderen gewoon een hele dure en tijdverslindende maar sociaal geaccepteerde hobby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Dat ga ik de volgende keer zeggen als iemand iets zegt over vrouwen met paarden: "ach, ik had ook kinderen kunnen hebben, daar was ik nog veel meer tijd aan kwijt geweest."LunarEclipse schreef:Eigenlijk zijn kinderen gewoon een hele dure en tijdverslindende maar sociaal geaccepteerde hobby
Sintara schreef:Er zijn er heel veel die nog zo denken maar het niet hardop (durven) zeggen.. Je moet eens horen wat voor taal sommige best aardige mannen uitslaan als ze een krat bier op hebben.
Het ideale plaatje van een vader he. Stel ik vind een leuke vent die dingen zegt als.. Als ik een kind heb lijkt het me zo leuk om te gaan baby zwemmen. Of, als ik ze zelf kon uitpersen had ik het al gedaan. Die weet wat het allemaal kost en eist, echt minstens 50% zou gaan doen. Dan zou ik er nog wel over willen nadenken.
Maarja ik heb dat soort taal nog nooit zonder sarcasme gehoord. Als mannen kinderen willen en je vraagt naar het hoe en wat, zeggen ze ja weet niet precies. Lijkt me gewoon wel leuk. Eigen. Zulk soort vage troep.
Heeeel mager bedrijfsplan zal ik maar zeggen..
DuoPenotti schreef:Ik heb op diverse plaatsen gewerkt waar je toch echt werd medegedeeld dat je in schoolvakanties/bouwvak als kinderloze geen vakantie kon krijgen.
Nu was dat voor ons geen probleem, maar stel dat mijn vriend vast had gezeten aan bouwvak? Wij wilde niet eens vakantie in bouwvak/ school vakanties, maar toch, gewoon zo was het en klaar.
Relaxed schreef:Idinn, ik heb het idd wel eens vermeld bij een sollicitatie
Sintara schreef:Er zijn er heel veel die nog zo denken maar het niet hardop (durven) zeggen.. Je moet eens horen wat voor taal sommige best aardige mannen uitslaan als ze een krat bier op hebben.
Het ideale plaatje van een vader he. Stel ik vind een leuke vent die dingen zegt als.. Als ik een kind heb lijkt het me zo leuk om te gaan baby zwemmen. Of, als ik ze zelf kon uitpersen had ik het al gedaan. Die weet wat het allemaal kost en eist, echt minstens 50% zou gaan doen. Dan zou ik er nog wel over willen nadenken.
Maarja ik heb dat soort taal nog nooit zonder sarcasme gehoord. Als mannen kinderen willen en je vraagt naar het hoe en wat, zeggen ze ja weet niet precies. Lijkt me gewoon wel leuk. Eigen. Zulk soort vage troep.
Heeeel mager bedrijfsplan zal ik maar zeggen..