Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ik praat er soms wel over, maar niemand weet hoe slecht het eigenlijk gaat... Ik wil ook niet dat mensen zich zorgen gaan maken, of overdreven sentimenteel gaan doen, want dat vind ik alleen maar benauwend en het maakt dat ik me schuldig voel en dus nog rotter. Het beste zou zijn om gewoon intensieve therapie te volgen, bij voorkeur intern, maar doordat ik voor de buitenwereld nog redelijk lijk te functioneren, krijg ik dat geen arts of therapeut aan hun verstand gepeuterd, dus is het enige waar ik af en toe voor aangemeld word is één of ander halfbakken traject van een paar weken, en dat is gewoon niet voldoende.Mkango schreef:Zo. Klaar. Met altijd maar depressief zijn, en tegelijkertijd nooit gehoord worden doordat ik het goed weet te verbergen en verbazingwekkend goed functioneer (één therapeut een aantal jaar terug was erg verrast dat ik met mijn klachten nog voltijd studeerde), maar het begint me steeds meer en meer moeite te kosten en de echt slechte episodes volgen elkaar ook in steeds hoger tempo op.
Eerste stap zit hem dan in durven openen. Is focking lastig maar wel noodzakelijk om verder te komen. Je bent super zelfstandig waarschijnlijk maar op een gegeven moment kom je erachter dat er meer bestaat dan overal in je eentje doorheen te donderen![]()
![]()
Marije_1997 schreef:Myfairytale schreef:Dat de tekenbeet in mijn nek een beetje aan het ontsteken is lijkt het.
Zou dan maar even langs de huisarts gaan
Myfairytale schreef:Telpeva schreef:Dat er ergens op bokt een leuk topic is maar ik niet meer weet waar het staat, wat de topic titel was of hoe de hobby heet waar het over ging. Kan het niet vinden
Heb je een omschrijving van de hobby? Geen naam, maar wat het ongeveer inhield?
Mkango schreef:Zo. Klaar. Met altijd maar depressief zijn, en tegelijkertijd nooit gehoord worden doordat ik het goed weet te verbergen en verbazingwekkend goed functioneer (één therapeut een aantal jaar terug was erg verrast dat ik met mijn klachten nog voltijd studeerde), maar het begint me steeds meer en meer moeite te kosten en de echt slechte episodes volgen elkaar ook in steeds hoger tempo op.
Telpeva schreef:Het was iets met huisjes maken, van bouwpakketten die mensen uit china bestelden. Dat kwam dan als bouwpakket binnen en deden ze dan zelf bekleden met papier, zelf in elkaar zetten, lijmen en dergelijke, een soort van poppenhuis idee.
xPabloBokt schreef:Anthea schreef:iK BeN eEn BeElDdEnKeR
Oke ja heel speciaal want de rest van de wereld denkt in woorden en letters enzo.
Er zijn serieus mensen die anders denken jakun je je misschien niet voorstellen, maar sommige mensen kunnen gewoon niet visualiseren.
Marije_1997 schreef:Hier is het net als elke zondag met mooi weer pokke druk met van alles en nog wat. Wij wonen hier voor de rust
Myfairytale schreef:Marije_1997 schreef:Hier is het net als elke zondag met mooi weer pokke druk met van alles en nog wat. Wij wonen hier voor de rust
Hier idem.
Ik zeg altijd maar dat we van ma-vrij het bos "van ons" is en in het weekend van alle andere mensen.![]()
En, ik probeer het te relativeren; kennelijk wonen wij op zo'n mooie plek dat heel veel mensen dat wel zouden willen (krijgen we ook vaak te horen overigens).
Edit: natuurlijk begrijp ik je ergernis en mag die er zijn. En hier in dit topic al helemaal!
Myfairytale schreef:Marije_1997 schreef:Hier is het net als elke zondag met mooi weer pokke druk met van alles en nog wat. Wij wonen hier voor de rust
Hier idem.
Ik zeg altijd maar dat we van ma-vrij het bos "van ons" is en in het weekend van alle andere mensen.![]()
En, ik probeer het te relativeren; kennelijk wonen wij op zo'n mooie plek dat heel veel mensen dat wel zouden willen (krijgen we ook vaak te horen overigens).
Edit: natuurlijk begrijp ik je ergernis en mag die er zijn. En hier in dit topic al helemaal!
xDenies schreef:Dat het me oprecht vreselijk frustreert dat altijd alles wat ik zeg maar als 'fel' bestempeld wordt, vooral omdat ik juist zo mijn stinkende best doe om dat te voorkomen. En dat ik The Last Kingdom seizoen 4 heb uitgekeken