dakplaat schreef:Als hij uit 2003 komt zal de nieuwprijs vast niet in Deutsche Mark zijn
Neeeheee, haha , in 2003 was de nieuwprijs volgens de chronik op Internet nog aangegeven in DM...
Ik zal zo even dat stukje opzoeken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Toen de vorige eigenaren van mijn huis hier nèt woonden (en dus ook nèt alle muren hadden laten schilderen) heeft hun zoon een tekening op de muur gemaakt. Ze hebben er de datum bij geschreven en het verder gewoon laten zitten...
Mijn moeder had me een draai om m'n oren gegeven geloof ik.
Alja schreef:Vjestagirl schreef:Toen de vorige eigenaren van mijn huis hier nèt woonden (en dus ook nèt alle muren hadden laten schilderen) heeft hun zoon een tekening op de muur gemaakt. Ze hebben er de datum bij geschreven en het verder gewoon laten zitten...
Mijn moeder had me een draai om m'n oren gegeven geloof ik.
Verkeerde topic of snap ik de context niet?
beert schreef:Ik had vandaag ook weer wat stoms. Ik had contact over een item voor vogels (kooi paneel) met ene Jan. Het contact ging langzaam, maar maakte me niet gek veel uit, had geen haast.
Maar door het langzame contact, oneliners en omdat de verkoper Jan heet en in vogels zit (gezien zijn andere advertenties) had ik in mijn hoofd dat het een oudere man was.
Enfin, ik stond voor de deur en er werd niet opengedaan. Ik baalde wel, want ik stond enorm onhandig midden in het centrum met mijn auto dus niet te lang gewacht. Terug in mijn auto kreeg ik een berichtje of ik er nog was, dus weer uitgestapt en terug naar het huis. Staat daar een kereltje van een jaar of 14 ofzo voor de deur. In elk geval heel jong en beleefd
Grappig hoe je dan een ander beeld krijgt bij een verkoper.
Matheno schreef:beert schreef:Ik had vandaag ook weer wat stoms. Ik had contact over een item voor vogels (kooi paneel) met ene Jan. Het contact ging langzaam, maar maakte me niet gek veel uit, had geen haast.
Maar door het langzame contact, oneliners en omdat de verkoper Jan heet en in vogels zit (gezien zijn andere advertenties) had ik in mijn hoofd dat het een oudere man was.
Enfin, ik stond voor de deur en er werd niet opengedaan. Ik baalde wel, want ik stond enorm onhandig midden in het centrum met mijn auto dus niet te lang gewacht. Terug in mijn auto kreeg ik een berichtje of ik er nog was, dus weer uitgestapt en terug naar het huis. Staat daar een kereltje van een jaar of 14 ofzo voor de deur. In elk geval heel jong en beleefd
Grappig hoe je dan een ander beeld krijgt bij een verkoper.
Hahaha ja dat heb ik ook een keer gehad, maar toen bleek het een persoon te zijn die nog niet zo lang in Nederland woonde en de taal nog niet goed machtig was.
DuoPenotti schreef:Hahaha ja dat heb ik ook een keer gehad, maar toen bleek het een persoon te zijn die nog niet zo lang in Nederland woonde en de taal nog niet goed machtig was.
Vjestagirl schreef:Ik heb net een Amerikaanse die via Etsy servies bij me gekocht had moeten vertellen dat ik niet aan refunds doe. Het spul is niet allemaal heel overgekomen, een serveer schaal en twee schotels wel maar een soepkom, een sauskom en een groenteschaal niet. Nu wil ze haar geld terug. Dit is heel duidelijk een fout van de post geweest, de doos is zelfs een eind in elkaar gedrukt.
Ik heb maar gemaild dat er in de advertentie al staat dat het verzenden voor risico van de koper is, dat ik alles goed verpak (meerdere lagen bubblewrap, alles strak ingepakt zodat het niet tegen elkaar aan kan klapperen, de hele doos in 3 richtingen ingewikkeld in tape zodat die niet kan scheuren en een hele lading knaloranje stickers erop die aangeven dat er iets breekbaars in zit), maar dat ik geen verantwoording kan nemen voor hoe de postbedrijven ermee omgaan. Ik heb haar 10% korting op een volgende bestelling geboden.
Ik hoop echt heel hard dat ik nu geen negatieve beoordeling krijg, op etsy is dat toch allemaal wat relevanter dan op marktplaats en ik zou het echt heel stom vinden als PostNL/Fedex een fout maken en ik daar nu voor op moet draaien.
x_ankieee schreef:Ik had net juist een leuke ervaring. Ik zocht een dekje en gevonden op MP. Prijs afgesproken, verkoper zou ‘t op de bus doen maar was wel erg druk met verhuizen. Geen probleem, marktplaats is niet het belangrijkste en ik heb dekjes zat. Uiteindelijk een reminder gestuurd, dekje is op de post gegaan en heeft ze heel lief voor de vertraging een mega pot met paardensnoepjes er bij gedaan. Zo leuk!
Vjestagirl schreef:Ik heb net een Amerikaanse die via Etsy servies bij me gekocht had moeten vertellen dat ik niet aan refunds doe. Het spul is niet allemaal heel overgekomen, een serveer schaal en twee schotels wel maar een soepkom, een sauskom en een groenteschaal niet. Nu wil ze haar geld terug. Dit is heel duidelijk een fout van de post geweest, de doos is zelfs een eind in elkaar gedrukt.
Ik heb maar gemaild dat er in de advertentie al staat dat het verzenden voor risico van de koper is, dat ik alles goed verpak (meerdere lagen bubblewrap, alles strak ingepakt zodat het niet tegen elkaar aan kan klapperen, de hele doos in 3 richtingen ingewikkeld in tape zodat die niet kan scheuren en een hele lading knaloranje stickers erop die aangeven dat er iets breekbaars in zit), maar dat ik geen verantwoording kan nemen voor hoe de postbedrijven ermee omgaan. Ik heb haar 10% korting op een volgende bestelling geboden.
Ik hoop echt heel hard dat ik nu geen negatieve beoordeling krijg, op etsy is dat toch allemaal wat relevanter dan op marktplaats en ik zou het echt heel stom vinden als PostNL/Fedex een fout maken en ik daar nu voor op moet draaien.