Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaygee schreef:Lynniiie schreef:Paar dagen geleden nog verteld dat ik al een tijd met een leuke kerel aan het appen was.
Appt ie vandaag dat hij het toch niet aan durft om met mij af te spreken, omdat ik al kinderen heb.en dat hij daar heel erg mee zit. Want hij wil echt zelf een gezin starten.
Ik had vanochtend gewoon echt een beetje liefdesverdriet. Ik zag dit zoooo niet aankomen
Hier ook vanmorgen, mannen lezen vaak de bio niet heb ik het idee... nu maar een foto er tussen gezet met kinderen onherkenbaar. Speciaal voor de mannen die alleen plaatjes kunnen kijken. Echt kwetsend als je ineens ontmatcht wordt tijden een leuk gesprek omdat ze er ineens achter komen dat je kinderen hebt.
Snap wel dat sommige mannen zelf een gezin willen stichten... Blijft wel een dingetje. Ik sta er zelf wel voor open als ik 100000% zeker weet dat het de liefde van mijn leven is.
Blijft gewoon een feit dat daten ingewikkelder wordt als je kinderen hebt... En ik heb me maar neergelegd bij het idee dat als ze moeite hebben met mijn kinderen dat ze mij ook niet waard zijn.
Sjofel schreef:Lynniiie hahaha zo doe ik dat ook vaak
Imaginaerum wat leuk! Videobellen geeft wel een goed beeld vaak![]()
Ik heb mezelf echt voorgenomen om dit jaar er niet meer aan te beginnen. Maar merk dat het ook echt vaak vermaak was. Zondag avond alleen op de bank zonder Tinder is best saai
Imaginaerum schreef:Je zal maar eens een keer positief zijn over iemand en dat hij je dan ineens al 24 uur negeert.![]()
Urielle schreef:Imaginaerum schreef:Je zal maar eens een keer positief zijn over iemand en dat hij je dan ineens al 24 uur negeert.![]()
De politicus? Heeft die het nu gewoon niet ineens superdruk gezien de toch wel ad hoc ingevoerde lockdown?
Mijn date was leuk. Knappe man, wel wat minder body dan ik graag zie (ik hou van beertjes) en klein (maar dat ben ik ook). Gesprekken gingen goed, ook samen kunnen lachen en dat vind ik heel belangrijk. De seks was een beetje zo zo, hij had moeite om hard te blijven. Gezien mannen ook last kunnen hebben van zenuwen wil ik daar nu nog niet over oordelen. We zullen iig nog wel een keer afspreken. Hij appt ook elke dag, ook tijdens het werk, dus dat doettie goed
Urielle schreef:SollyDat was voor mij het grote twijfelpunt aan de date, dat ik hoop dat het gewoon zenuwen voor de eerste keer was en niets structureels. Na de 40, 45 zijn er gewoon best wel wat mannen met problemen op dat vlak
Voor de rest vond ik het leuk en hem leuk.
daffodil schreef:Nou ik zou het wel een ding vinden....een van de eerste toen ik net van mijn ex af was, had echt serieuze problemen. Bleek dus stiekem iets in te nemen van te voren (voglens hem volledig op natuurlijke basis) om toch nog enigszins iets te kunnen.
Nah, dat werkt gewoon echt niet.....