Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:45

Wat een leuk verhaal zeg Monody, ik hou wel van zulke initiatieven!

En spraakzaam op de app, ach dat is die van mij ook niet altijd maar soms heeft ie ineens een opleving!

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:20

Kaygee schreef:
Lynniiie schreef:
Paar dagen geleden nog verteld dat ik al een tijd met een leuke kerel aan het appen was.
Appt ie vandaag dat hij het toch niet aan durft om met mij af te spreken, omdat ik al kinderen heb.en dat hij daar heel erg mee zit. Want hij wil echt zelf een gezin starten.
Ik had vanochtend gewoon echt een beetje liefdesverdriet. Ik zag dit zoooo niet aankomen :(

Hier ook vanmorgen, mannen lezen vaak de bio niet heb ik het idee... nu maar een foto er tussen gezet met kinderen onherkenbaar. Speciaal voor de mannen die alleen plaatjes kunnen kijken. Echt kwetsend als je ineens ontmatcht wordt tijden een leuk gesprek omdat ze er ineens achter komen dat je kinderen hebt.

Snap wel dat sommige mannen zelf een gezin willen stichten... Blijft wel een dingetje. Ik sta er zelf wel voor open als ik 100000% zeker weet dat het de liefde van mijn leven is.

Blijft gewoon een feit dat daten ingewikkelder wordt als je kinderen hebt... En ik heb me maar neergelegd bij het idee dat als ze moeite hebben met mijn kinderen dat ze mij ook niet waard zijn.

Het stomme is dat hij wist dat ik kinderen had en mij erg leuk vond en daarom het eerst wel een kans wou geven.
Hij heeft het gelukkig wel eerlijk gezegd en niet zomaar gestopt met appen ofz.

Jaa poeeh voelt echt heel leeg. Maar als afleiding heb ik lekker zitten seizoen op Tinder en nu alweer met de volgende Aan het praten. Ooh best erg. Maar heb hem nu wel losgelaten daardoor haha

@monody oooh wat super leuk zeg :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:18

Lynniiie, wat ontzettend zuur zeg.. Zeker omdat hij dus al wist dat je kinderen hebt.. Next!
Monody, wat leeeeuk! *\o/* Hou ons op de hoogte!
Kaygee, inderdaad. Helemaal mee eens!
ReadTheRulez, die fase heb ik ook gehad.. Even pauze nemen misschien, wellicht later een ronde 2? :P
Urielle, hoe was het? :D En die Ier, mijn hemel.. :')
Sjofel, begrijpelijk dat je er dan geen zin meer in hebt. :=

Ik heb contact met een leuke politicus. :D De tijd vliegt met hem, nu twee keer aan het videobellen geweest. Ik hoop dat hij en ik gauw de tijd vinden om elkaar in het echt te zien. :):) Hij heeft een dochtertje van vergelijkbare leeftijd als de mijne, dus dat is ook leuk. Het moet nog wel even blijken of ik niet teveel bekstuk ben voor hem of hij te lief voor mij, maar tot nu toe valt hij verder niet tegen. :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:30

Lynniiie schreef:
Ik had vanochtend gewoon echt een beetje liefdesverdriet. Ik zag dit zoooo niet aankomen :(

Oooh, echt rot. Maar hij moet je kinderen ook meer dan accepteren gewoon! Anders werkt het toch niet uit, hoe zuur ook.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:32

Monody schreef:
Ik moet ook eeeven mijn spanning en zenuwen eraf schrijven, vanavond ook een soort van “date”. Ik weet niet of we het allebei zo zien, het is ook allemaal zo snel en spontaan gelopen.

Originele kennismaking, leuk zeg! Vertel je straks hoe het was?

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:40

Lynniiie hahaha zo doe ik dat ook vaak :')

Imaginaerum wat leuk! Videobellen geeft wel een goed beeld vaak :D

Ik heb mezelf echt voorgenomen om dit jaar er niet meer aan te beginnen. Maar merk dat het ook echt vaak vermaak was. Zondag avond alleen op de bank zonder Tinder is best saai :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:54

Wat betreft kinderen, daar swipe ik ze niet op weg.
Maar ik kreeg laatst de vraag van iemand, met al 2 kinderen, of ik mijn kinderwens op zou geven als hij niet meer kinderen zou willen hebben. Ik heb geantwoord; straks vertrek je na 10 jaar en heb ik niks, dus nee

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 10:06

Monody, wat een leuk verhaal!! Hoe was het?

Sjofel, herkenabaar haha. Daten is ook gewoon leuk ,meestal dan

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 11:26

Sjofel schreef:
Lynniiie hahaha zo doe ik dat ook vaak :')

Imaginaerum wat leuk! Videobellen geeft wel een goed beeld vaak :D

Ik heb mezelf echt voorgenomen om dit jaar er niet meer aan te beginnen. Maar merk dat het ook echt vaak vermaak was. Zondag avond alleen op de bank zonder Tinder is best saai :')

Whahhaha echt hè,

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:57

Je zal maar eens een keer positief zijn over iemand en dat hij je dan ineens al 24 uur negeert. ^) %)

Readtherulez, gelijk heb je!
Sjofel, niks mis met een beetje vermaak op z'n tijd, toch? O:)
Monody en Urielle, hoe was het nou gisteren? :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 09:45

Imaginaerum schreef:
Je zal maar eens een keer positief zijn over iemand en dat hij je dan ineens al 24 uur negeert. ^) %)

De politicus? Heeft die het nu gewoon niet ineens superdruk gezien de toch wel ad hoc ingevoerde lockdown?

Mijn date was leuk. Knappe man, wel wat minder body dan ik graag zie (ik hou van beertjes) en klein (maar dat ben ik ook). Gesprekken gingen goed, ook samen kunnen lachen en dat vind ik heel belangrijk. De seks was een beetje zo zo, hij had moeite om hard te blijven. Gezien mannen ook last kunnen hebben van zenuwen wil ik daar nu nog niet over oordelen. We zullen iig nog wel een keer afspreken. Hij appt ook elke dag, ook tijdens het werk, dus dat doettie goed :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 09:48

Urielle schreef:
Imaginaerum schreef:

De politicus? Heeft die het nu gewoon niet ineens superdruk gezien de toch wel ad hoc ingevoerde lockdown?

Mijn date was leuk. Knappe man, wel wat minder body dan ik graag zie (ik hou van beertjes) en klein (maar dat ben ik ook). Gesprekken gingen goed, ook samen kunnen lachen en dat vind ik heel belangrijk. De seks was een beetje zo zo, hij had moeite om hard te blijven. Gezien mannen ook last kunnen hebben van zenuwen wil ik daar nu nog niet over oordelen. We zullen iig nog wel een keer afspreken. Hij appt ook elke dag, ook tijdens het werk, dus dat doettie goed :')

Hahaha dat is heel erg expliciet :') maar goed, denk dat bijna elke man daar in het begin wel last van heeft toch.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:00

Solly :D Dat was voor mij het grote twijfelpunt aan de date, dat ik hoop dat het gewoon zenuwen voor de eerste keer was en niets structureels. Na de 40, 45 zijn er gewoon best wel wat mannen met problemen op dat vlak :))
Voor de rest vond ik het leuk en hem leuk.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:01

Oefening baart kunst toch :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:01

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:32

Urielle schreef:
Solly :D Dat was voor mij het grote twijfelpunt aan de date, dat ik hoop dat het gewoon zenuwen voor de eerste keer was en niets structureels. Na de 40, 45 zijn er gewoon best wel wat mannen met problemen op dat vlak :))
Voor de rest vond ik het leuk en hem leuk.

Nou ik zou het wel een ding vinden....een van de eerste toen ik net van mijn ex af was, had echt serieuze problemen. Bleek dus stiekem iets in te nemen van te voren (voglens hem volledig op natuurlijke basis) om toch nog enigszins iets te kunnen.

Nah, dat werkt gewoon echt niet.....

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:39

Maar dat is natuurlijk wel supersneu want je doet er niet veel aan behalve een pilletje. Bij vrouwen is dat probleem een stuk makkelijker

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:46

daffodil schreef:
Nou ik zou het wel een ding vinden....een van de eerste toen ik net van mijn ex af was, had echt serieuze problemen. Bleek dus stiekem iets in te nemen van te voren (voglens hem volledig op natuurlijke basis) om toch nog enigszins iets te kunnen.

Nah, dat werkt gewoon echt niet.....

Dat dus inderdaad.
Die mannen laat ik graag over aan een vrouw die een knuffel- en wandelmaatje zoekt. :+

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:00

Lekker expliciet zo op de dinsdagochtend. :') *D Ik snap dat dat inderdaad niet leuk is. Anderzijds zou ik ook intens veel stress hebben als ik dit soort activiteiten zou doen met iemand die ik voor het eerst ontmoet. Ik ben daarin misschien wat preutser. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:17

Ik heb ook weleens gehad dat de eerste paar keer meh was en het uiteindelijk een dikke 10 werd. Ik zou iemand er niet meteen voor laten lopen maar het is wel belangrijk dat het beter wordt. Maar goed in het begin is het aftasten en ben je nog niet zo goed op elkaar ingespeeld. De een presteert beter met die druk dan de ander

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:43

Ik vind het eigenlijk wel prettig en open om zo'n eerlijke recensie te lezen, omdat daten nu eenmaal een heel pakket van factoren is. Maar tegelijik vind ik het ook lefhebben om zo te benoemen.

Ik sport nog even wat corona kilo's eraf en ik me weer prettig voel over mezelf voor ik weer een date aanga, maar begin er na een pauze wel weer nieuwsgierig naar te worden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:46

Nou tuurlijk is het sneu maar om het verhaal compleet te maken, hij bleek dus aan de kalmeringspillen te zitten, die dit bij effect hadden. Ik ben dan zo iemand die wil weten waarom je dat slikt en wat je er verder aan doet en dit was duidelijk een persoon die alles af liet hangen van andere mensen, dat zijn gewoon niet mijn types. Dus het werkte sowieso niet.

En eerlijk, ja het is superrot voor iemand als ie dat heeft maar ik kom uit een volstrekt liefdeloze relatie van dik tien jaar zonder enige vorm van intimiteit en dus staat dat een stuk hoger op de lijst. Knuffelen is superleuk en gezellig maar ik wil wel meer. Dat is gewoon een kwestie van voor jezelf uitvissen wat je wel en niet wil. Zal, net als wat Urielle zegt, ook met leeftijd te maken hebben. Net zo goed als dat ik niet begin aan iemand die nog een kinderwens heeft of zelf jonge kinderen heeft. Mijn keuzes!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:59

Ik denk dat je idd wel behoorlijk wat eisen mag stellen hoor, zeker als je van in het begin al weet dat dat een eventuele dealbreaker kan zijn.
Ikzelf heb geen kinderwens, maar zou misschien geen probleem hebben met iemand die al een kind heeft (maar wel als ze er 2-3 hebben, dat kan ik niet aan qua drukte). Enerzijds omdat ik dan het kind niet meer moet maken, en je de factor kinderwens dan al beetje uitsluit. Maar ik moet wel zeggen dat ik mannen met hele jonge kinderen (onlangs met eentje in gesprek met dochtertje van 17 maand) dan ook niet helemaal zie zitten. Ook gewoon omdat die jonge koters nog gewoon heel veel zorg nodig hebben.

Alles wat in het begin al een ergernis of een dealbreaker is, wordt verder in de relatie alleen maar erger, dus als die factoren wat doorwegend zijn, gewoon lekker laten gaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 14:14

Überhaupt is geen of slechte seks voor mij een dealbreaker. In periodes waar wij minder vrijen is het een stuk ongezelliger tussen ons.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 15:08

Oh zeker is het belangrijk en ik vind het ook een dealbreaker. Al is op mijn leeftijd die kwalen nog niet zo aan de orde haha. Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor een man echt heul erg kan zijn. Die zijn altijd al zo trots op dat ding