Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Iemand verstand van wormen? Mijn 10,5 jarige is voor het eerst in d'r leven besmet getest met bloedwormen. Ze loopt altijd met d'r 22 jarige moeder. Die is negatief getest. Maar ze eet wel soms mest van andere paarden. Kan ik die nou beter ook ivermectine geven of niet?
DuoPenotti schreef:Die met lucht veert meer, dus zal de sneeuw er weer af veren.
Dus met rijden de band een beetje in en uit deukt bedoel ik dan.
karuna schreef:Dat bedrijven door de week vroeg beginnen met klussen bij mensen weet ik. Maar is zaterdag om 7.00 uur de nieuwe norm van starten of zo? Ik dacht eerst een priveklusser maar er is gewoon een bedrijf bezig buiten om 7 uur met boren en zagen en dreunen. En dat is niet de eerste keerwaarom doen ze dat niet gewoon door de week of beginnen ze later. Niet echt heel sociaal of zo.
Roodvos schreef:karuna schreef:Dat bedrijven door de week vroeg beginnen met klussen bij mensen weet ik. Maar is zaterdag om 7.00 uur de nieuwe norm van starten of zo? Ik dacht eerst een priveklusser maar er is gewoon een bedrijf bezig buiten om 7 uur met boren en zagen en dreunen. En dat is niet de eerste keerwaarom doen ze dat niet gewoon door de week of beginnen ze later. Niet echt heel sociaal of zo.
Ok, ik ben een beetje spuit 11, maar je antwoord staat gewoon in het Bouwbesluit, artikel 8.3-Geluidhinder:
1. Bedrijfsmatige bouw- of sloopwerkzaamheden worden op werkdagen en op zaterdag tussen 7.00 uur en 19.00 uur uitgevoerd.
https://www.bouwbesluitonline.nl/docs/w ... 8-1/art8-3
Pindakaa7 schreef:Waarom word ik altijd zo enorm moe als er sneeuw ligt? Hebben meer mensen dit?
Ik begrijp er weinig van, ik hou juist heel erg van sneeuw. Maar toch word ik er kei moe door
Pindakaa7 schreef:Waarom word ik altijd zo enorm moe als er sneeuw ligt? Hebben meer mensen dit?
Ik begrijp er weinig van, ik hou juist heel erg van sneeuw. Maar toch word ik er kei moe door