[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:22

Dat is de natuur, eekhoorns eten ook babyvogeltjes

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:26

Hamsters eten ook hun eigen jongen op als ze gestressed zijn (en vaak beginnen ze bij het achterste ...)
Dit is een overlevingsinstinct, als ze gestoord worden / teveel stress ervaren gaan ze ervanuit dat ze toch nooit hun jongen kunnen groot brengen, dus als ze dan toch gaan sterven kunnen ze ze beter opeten zodat hun eigen lichaam reserves kan aanleggen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:38

Qimm schreef:
Dat is de natuur, eekhoorns eten ook babyvogeltjes

I know, maar ik vond het wel hilarisch dat meteen iedereen helemaal panisch werd want ooohhh wat een drama dat getoond wordt :')
Al kan ik me dus wel inleven dat het niet heel prettig is om te zien.

Ik heb een keer in een dierentuin een aap een jong zien slachten -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:50

1 van mijn paarden ooit als een idiote furie achter een kip aan zien rennen en bij het hoofd zien vastpakken en rondzwaaien. Was ook niet zo fraai.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:00

Survival of the fittest. Zouden ze met mensen moeten doen :')
Zou een hele hoop mensen in de populatie schelen :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:06

Varekaj schreef:
1 van mijn paarden ooit als een idiote furie achter een kip aan zien rennen en bij het hoofd zien vastpakken en rondzwaaien. Was ook niet zo fraai.

_O- Is helemaal niet grappig hoor, maar ik zie het voor me en dat moet er toch ook wel komisch uitgezien hebben. Iets wat je echt niet verwacht.

Kippen zijn trouwens ook moordenaars. Toen er laatst een pas uitgevlogen pimpelmeesje hier in hun ren tjoepte , hadden ze hem in 1 minuut vermoord en uit elkaar getrokken en opgegeten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:08

Dieren zijn echt niet vriendelijk voor elkaar :')

Het hangbuikzwijn in het voormalige park van mijn ouders die hapte ook nog weleens een duif mee onder voedertijd :')
Het is inderdaad niet grappig, maar het beeld erbij stiekem wel :=

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:51

Toch mooi hoe het kindvrij topic het luguber topic raakt :D Een kind krijgen is natuurlijk ook luguber: het lichaam opent zich en dan klauwt een bebloed wezen zich naar buiten door een gat ter grote van een sinaasappel. vervolgens houdt het je jaren lang wakker, slokt je geld op en neemt al je vrije tijd in beslag. En dat vinden mensen dan een enige aangelegenheid. Een soort bodysnatchers die in je groeien.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:54

Toch knap van onze ontwerper dat ie een zodanige hormonenmix heeft bedacht dat mensen daar vrijwillig voor kiezen!
Of misschien heeft hij of zij dat pas ontworpen toen mensen doorkregen hoe ze seks konden hebben zonder gevolgen; wel de lusten, niet de lasten zeg maar.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:19

Ceffyl schreef:
Toch mooi hoe het kindvrij topic het luguber topic raakt :D Een kind krijgen is natuurlijk ook luguber: het lichaam opent zich en dan klauwt een bebloed wezen zich naar buiten door een gat ter grote van een sinaasappel. vervolgens houdt het je jaren lang wakker, slokt je geld op en neemt al je vrije tijd in beslag. En dat vinden mensen dan een enige aangelegenheid. Een soort bodysnatchers die in je groeien.

Haha, ik heb er beeld bij (en da's geen mooi beeld!) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 19:22

Ik moest net ff naar de winkel, staat er bij mijn huis een kudde kinderen bij mijn auto. Ik eerst al om die kinderen heen zigzaggen naar mijn auto. Geen stap aan de kant als ik instap en hoor ik een tegen de ander zeggen "jij bent echt een mongool" -O- euh juist... Kinderen van 6-8 jaar max :roll:

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 19:45

Niet netjes inderdaad, dat noem je geestelijk uitgedaagd toch;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 20:07

:')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 20:09

Mentaal uitgedaagd, komt uit het Engels (US).
Geestelijk uitgedaagd zijn gelovige mensen denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 21:11

Ivm de hittegolf die komt heeft onze stad besloten de stadsfonteinen niet te laten werken, om mee water te besparen.

Heel FB staat nu VOL van krijsende ouders dat dit absoluut niet kan, hun oogappeltje kan nu geen verkoeling meer zoeken, geen waterpret meer etc. De ene na de andere "ik betaal hier belasting voor" of "ik betaal voor x verbruik dus dan wil ik dat ook helemaal kunnen benutten en zal dan wel dagelijks zijn zwembadje extra vullen".

Het milieu is dus ondergeschikt aan andermans krijsgespuis en ze snappen hun waterfactuur niet.
Je betaalt niet om x hoeveelheid te mogen verbruiken. Je betaald voor de hoeveelheid water die Jen het jaar voordien al hebt verbruikt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 21:32

Varekaj schreef:
Ivm de hittegolf die komt heeft onze stad besloten de stadsfonteinen niet te laten werken, om mee water te besparen.

Heel FB staat nu VOL van krijsende ouders dat dit absoluut niet kan, hun oogappeltje kan nu geen verkoeling meer zoeken, geen waterpret meer etc. De ene na de andere "ik betaal hier belasting voor" of "ik betaal voor x verbruik dus dan wil ik dat ook helemaal kunnen benutten en zal dan wel dagelijks zijn zwembadje extra vullen".

Het milieu is dus ondergeschikt aan andermans krijsgespuis en ze snappen hun waterfactuur niet.
Je betaalt niet om x hoeveelheid te mogen verbruiken. Je betaald voor de hoeveelheid water die Jen het jaar voordien al hebt verbruikt :+

Jeetje dit kan inderdaad echt niet. Het milieu boven de 5 minuten pret van kinderen plaatsen?? Jahoor vul dat zwembad maar extra. Egoïsme ten top. Die ouders hebben later iets uit te leggen als de wereld helemaal naar de kl*te is tegen de tijd dat hun prinsjes en prinsesjes volwassen zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:05

Omg tag me, kan ik even fb rellen :')

Niobe reageerde laatst op een man die borstvoeding omschreef als wondermiddeltje ofzo :')

Citaat:
Wat een hoop gezeik bah. Is iedereen tegenwoordig tegen borstvoeding ofzo of wat is dit is iedereen bang geworden van een paar blote borsten waar een wonder middel uit komt. Waar gaat dat heen tegenwoordig. Mijn VROUW, de MOEDER VAN MIJN KINDEREN, 4 FANTASTISCHE ZONEN allemaal borstvoeding gehad waar het maar kon niet waar het mocht maar waar het kon en gerespecteerd werd. En super trots hoe ze het heeft gedaan diep respect Marisca hou van jou❤ BORSTVOEDING IS HET BESTE RESPECTEER ELKAAR EN GUN MEKAAR GEZONDHEID EN GELUK

Whyyyyy
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 19-07-19 22:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:07

MarcoBorsato schreef:

Niobe reageerde laatst op een man die borstvoeding omschreef als wondermiddeltje ofzo :')

Ja die moet wel vreemdgegaan zijn ofzo, was echt mega aan het slijmen naar zijn vrouw :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:09

Ja maar echt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:25

MarcoBorsato schreef:

Citaat:
Wat een hoop gezeik bah. Is iedereen tegenwoordig tegen borstvoeding ofzo of wat is dit is iedereen bang geworden van een paar blote borsten waar een wonder middel uit komt. Waar gaat dat heen tegenwoordig. Mijn VROUW, de MOEDER VAN MIJN KINDEREN, 4 FANTASTISCHE ZONEN allemaal borstvoeding gehad waar het maar kon niet waar het mocht maar waar het kon en gerespecteerd werd. En super trots hoe ze het heeft gedaan diep respect Marisca hou van jou❤ BORSTVOEDING IS HET BESTE RESPECTEER ELKAAR EN GUN MEKAAR GEZONDHEID EN GELUK

Whyyyyy

Melk als... een wonder middel. Oké ik heb genoeg gelezen voor vandaag denk ik.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:30

Wist niet dat koeien magische wezens waren met liters en liters wondermiddel.
Weuw...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:31

Ik heb een aardig grote voorgevel , kan altijd zwart bijwerken als koe om dat goedje te verkopen :D :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:33

_O- _O-

Die had duidelijk iets goed te maken, maar weet niet of dit de gedoe manier is hahaha.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:34

Ben wel blij dat ik niet Marisca ben, en een stel koters en dan ook nog zo’n vent erbij.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 22:36

En super uitgerekte borsten.