Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Dat is de natuur, eekhoorns eten ook babyvogeltjes
Varekaj schreef:1 van mijn paarden ooit als een idiote furie achter een kip aan zien rennen en bij het hoofd zien vastpakken en rondzwaaien. Was ook niet zo fraai.
Ceffyl schreef:Toch mooi hoe het kindvrij topic het luguber topic raaktEen kind krijgen is natuurlijk ook luguber: het lichaam opent zich en dan klauwt een bebloed wezen zich naar buiten door een gat ter grote van een sinaasappel. vervolgens houdt het je jaren lang wakker, slokt je geld op en neemt al je vrije tijd in beslag. En dat vinden mensen dan een enige aangelegenheid. Een soort bodysnatchers die in je groeien.
Varekaj schreef:Ivm de hittegolf die komt heeft onze stad besloten de stadsfonteinen niet te laten werken, om mee water te besparen.
Heel FB staat nu VOL van krijsende ouders dat dit absoluut niet kan, hun oogappeltje kan nu geen verkoeling meer zoeken, geen waterpret meer etc. De ene na de andere "ik betaal hier belasting voor" of "ik betaal voor x verbruik dus dan wil ik dat ook helemaal kunnen benutten en zal dan wel dagelijks zijn zwembadje extra vullen".
Het milieu is dus ondergeschikt aan andermans krijsgespuis en ze snappen hun waterfactuur niet.
Je betaalt niet om x hoeveelheid te mogen verbruiken. Je betaald voor de hoeveelheid water die Jen het jaar voordien al hebt verbruikt
Citaat:Wat een hoop gezeik bah. Is iedereen tegenwoordig tegen borstvoeding ofzo of wat is dit is iedereen bang geworden van een paar blote borsten waar een wonder middel uit komt. Waar gaat dat heen tegenwoordig. Mijn VROUW, de MOEDER VAN MIJN KINDEREN, 4 FANTASTISCHE ZONEN allemaal borstvoeding gehad waar het maar kon niet waar het mocht maar waar het kon en gerespecteerd werd. En super trots hoe ze het heeft gedaan diep respect Marisca hou van jou❤ BORSTVOEDING IS HET BESTE RESPECTEER ELKAAR EN GUN MEKAAR GEZONDHEID EN GELUK
MarcoBorsato schreef:Omg tag me, kan ik even fb rellen
Niobe reageerde laatst op een man die borstvoeding omschreef als wondermiddeltje ofzoCitaat:Wat een hoop gezeik bah. Is iedereen tegenwoordig tegen borstvoeding ofzo of wat is dit is iedereen bang geworden van een paar blote borsten waar een wonder middel uit komt. Waar gaat dat heen tegenwoordig. Mijn VROUW, de MOEDER VAN MIJN KINDEREN, 4 FANTASTISCHE ZONEN allemaal borstvoeding gehad waar het maar kon niet waar het mocht maar waar het kon en gerespecteerd werd. En super trots hoe ze het heeft gedaan diep respect Marisca hou van jou❤ BORSTVOEDING IS HET BESTE RESPECTEER ELKAAR EN GUN MEKAAR GEZONDHEID EN GELUK
Whyyyyy