Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:10

Alja schreef:
Ik denk dat dat goed is Sophie dat je niks hebt gestuurd..
Kijk dat jij niet met hem kunt worden wil niet zeggen dat het een slechte man is :)

Dat is het wel. Maar daar ga ik hier verder niet teveel op in. Ik zeg niet zomaar dat iemand een slecht mens is, maar wat hij allemaal heeft gedaan.. daar is echt niks aan goed te praten. Ik heb een vriendin die nu na een jaar nog steeds woest op die vent is met zijn domme gedrag.

Maar goed. Om jouw reactie stuur ik dus niks want zo gaat zij vast ook reageren. Ze komt er vanzelf achter ;)

Swah

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:27

Nee dat moet iemand dan zelf ervaren. Kijk als het een goede vriendin is is het anders. Maar over het algemeen beginnen die niet iets met exen van (Tuurlijk uitzonderingen daargelaten, en als er niks naars is gebeurd).

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:22

Ik zou ook niets zeggen inderdaad... Ze komen er zelf wel achter, of niet...

Als je een match verwijderd op Tinder, verdwijn je dan gewoon uit het match-lijstje?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:26

Swah schreef:
Nee dat moet iemand dan zelf ervaren. Kijk als het een goede vriendin is is het anders. Maar over het algemeen beginnen die niet iets met exen van (Tuurlijk uitzonderingen daargelaten, en als er niks naars is gebeurd).

Dat dus :) Leven en laten leven. Ik hoef niet te ruilen.

Hhilde ja dan verdwijn je uit het lijstje ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:53

Dankje!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:36

Idd nooit waarschuwen voor iemand als je diegene niet kent, ik zou dat ook niet aannemen als ik iemand leuk vind en zijn ex komt dat doen. Dan zou ik alleen maar denken wat een jaloerse bitch :+

Ik heb vanmiddag weer eens een date, wel zin in :) gaan gezellig wat lunchen

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:38

Yonker ik ken haar wel. En zij mij. Maar ik doe idd bewust niks.

Bovendien wil ik gewoon helemaal niks meer met die vent te maken hebben. Mijn energie kan ik wel anders gebruiken :)

Veel plezier op je date!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 08:12

Veel plezier Yonker! Lunchen is leuk als date!

Goed zo Sophie!

Ik heb vannacht weer slecht geslapen. Gingen er pas laat in ook, om 3 uur. :+
Hij zit nu op de bank tv te kijken en ik zou nog even proberen te slapen. :) gaat hij zo vast boodschappen doen voor ontbijt en dan naar het strand.
Hebben voor vanavond bij een restaurant gereserveerd waar je kan bbqen op tafel. <3

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 10:28

Veel plezier Yonker! Lunchen vind ik altijd leuk, het is wat relaxter dan dineren en toch goed genoeg om te kletsen samen :D

Sophie, dat is het natuurlijk ook... zonde van je eigen energie. Als ze jou kent en ze gaat wat vermoeden, komt ze het wellicht wel vragen. Plus dat ze in haar volle verliefdheid het waarschijnlijk toch niet gelooft, zoals al gezegd werd :j

Oooh wat leuk Mandy, helemaal zo’n dag samen! Wat een heerlijkheid, geniet ervan.

Ik heb gisteren Tinder geïnstalleerd for fun. Dacht na een paar uur... niet zo bijzonder eigenlijk... de matches die ik had waren ook niet superinteressant oid. Toen kreeg ik wél een interessante match := Mooi lange man, hartstikke knap vind ik en ook heel gezellig. We hebben tot kwart voor vier ‘s nachts zitten appen en bellen :o Wil echt absoluut niet te snel gaan verder, maar dit was wel heel leuk :)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:05

Haha Hhilde, zo begon het bij mij ook. Nu ruim 2,5 jaar samen.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:17

Klinkt goed hoor ;) mijn date van gisteren was leuk! Wel awkward, ben altijd bang dat ze me toch niet leuk vinden. Hij zei dat hij nog wel een keer af wou spreken, maar we gaan t zien.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:25

Loolotte schreef:
Klinkt goed hoor ;) mijn date van gisteren was leuk! Wel awkward, ben altijd bang dat ze me toch niet leuk vinden. Hij zei dat hij nog wel een keer af wou spreken, maar we gaan t zien.

Fijn dat het leuk was!
Waarom was het awkward? Als die nog eens wil afspreken kun je er wel van uit gaan dat hij je leuk vindt denk ik!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:30

Loolotte schreef:

Dat zou hij toch niet zeggen als hij het niet wil? :D

martine0503 schreef:
Haha Hhilde, zo begon het bij mij ook. Nu ruim 2,5 jaar samen.

Oh wat leuk! Nou, we gaan het zien. Wil ervoor waken dat we echt veel te snel gaan, wil me niet direct ergens instorten oid.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:35

Hhilde. Geloof mij. Zat mannen die dat zeggen en niet menen... :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:51

Olympia schreef:
Hhilde. Geloof mij. Zat mannen die dat zeggen en niet menen... :=

Teleurstelling op teleurstelling in mannen -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-18 12:55

Oh ja velen die dan nog wel een keer willen afspreken, althans, zeggen ze dan, en vervolgens geen contact meer en eventueel blokkeren.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:40

Nayomie schreef:
Oh ja velen die dan nog wel een keer willen afspreken, althans, zeggen ze dan, en vervolgens geen contact meer en eventueel blokkeren.

:oo Wat banketstaaf. Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. Al wel eens akward na een date een aantal dagen stilte en uiteindelijk maar gezegd dat het niets ging worden :P

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:47

Ja dat gebeurt wel eens. Dat je denkt dat er een vervolg komt maar dat het dan toch niet zo is.

Ach.. gewoon verder gaan :)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:17

Dat is gewoon lomp
Dat ie de avond anders ervaart als de ander
Prima
Maar zeg dat dan gewoon
Domweg blokken is stupid

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:29

Nayomie schreef:

Ja dat dus.. Help :=

Logisch Hilde, hebben jullie nog geen vervolg afgesproken dus?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:41

We zitten al de dag door te appen en gaan zo weer even bellen :=

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:06

Heb je al een recente foto gezien?

Mijn ervaring is dat mannen die zo claimen, zo vroeg in het contact, vaak heel erg graag willen en niet zo zeker zijn van zichzelf. Maar als je dan uiteindelijk toch niet verder wilt dan laten ze je niet zomaar met rust.

Heb dat nu 2 keer gehad en iedere keer als een kerel heel veel vaart maakt dan haak ik direct af :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:16

SophievdV schreef:
Heb je al een recente foto gezien?

Mijn ervaring is dat mannen die zo claimen, zo vroeg in het contact, vaak heel erg graag willen en niet zo zeker zijn van zichzelf. Maar als je dan uiteindelijk toch niet verder wilt dan laten ze je niet zomaar met rust.

Heb dat nu 2 keer gehad en iedere keer als een kerel heel veel vaart maakt dan haak ik direct af :')

Foto van een half jaar terug... volgende week zondag ga ik ‘m ontmoeten. Maar ik let er wel mee op inderdaad... Dankjewel voor de waarschuwing.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:45

Ja ik hoop voor je dat het meevalt. Vraag anders nog even om een foto.. Die is zomaar gemaakt toch :)

Mijn eerste date via Tinder was met 1 die 20 kg zwaarder bleek. Daar knap ik op af... := al is dat persoonlijk natuurlijk.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:58

SophievdV schreef:
Ja ik hoop voor je dat het meevalt. Vraag anders nog even om een foto.. Die is zomaar gemaakt toch :)

Mijn eerste date via Tinder was met 1 die 20 kg zwaarder bleek. Daar knap ik op af... := al is dat persoonlijk natuurlijk.

Ja, hij heeft net een foto gestuurd :D Hij gaf al wel aan wat zwaarder te zijn dan een lichaamsfoto die hij liet zien, maar hij ziet er echt niet dik uit. Ben zelf ook niet slank, dus ach. En hij is bijna twee meter, dus dat scheelt ook al.

Wat jij zegt lijkt me dus heel erg, dat degene met wie je date zo anders is. Ik stuur van te voren van mezelf altijd duidelijke foto’s of zelfs filmpjes van trainingen met mijn hond zodat het wel duidelijk is dat ik rondingen heb. Wil echt niet dat een date daarvan schrikt en weggaat.