Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 01:44

Resistance schreef:
Gianti schreef:
[

Vind prima kunnen :) heb 2x zo gehad en 1x zelfs 19/30.. klikte verschrikkelijk goed en nu ik vriend heb spreek ik hem nog steeds heel veel :)

Hoe deed je dat op bijvoorbeeld feestjes? Ik heb best wel een brede vriendenkring (van 16 tot 21 ofzo) en ik geef graag feesten met veel mensen. Ik voel me zelf alles behalve volwassen, en de meerderheid van vrienden zijn dat nou ook niet bepaald. :') Het is absoluut niet dat ik me daarvoor schaam ofzo, ik heb grote lol met mijn vrienden! Maar zou dat hem afschrikken?

Maarja. Dit is in ieder geval nog niet aan de orde. Donderdag is de volgende date gepland. :j

In mijn geval was hij juist degene die mij meenam naar huis feestjes enzo :P ik denk dst je rond die leeftijd zoveel verschillende types hebt. Types die nog wel echt jong zijn en doen (feesten etc) en degene die hun wilde haren al verloren zijn. Mijn ervaring is dst dat wel los staat of iemand al fulltime werkt of nog studeert

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 02:14

Ik zou daar nog niet zo over nadenken eigenlijk, Resistance. Jouw vrienden zijn onderdeel van jouw identiteit en als hij jou leuk vindt dan vindt hij je vrienden ook leuk, ongeacht hoe verschillend ze misschien zijn. Ik heb ook wel met vrij grote leeftijdsverschillen gedate (ik was altijd de jongere) en hoewel ik vrij volwassen ben heeft het me eigenlijk nooit echt grote problemen opgeleverd. Behalve misschien dat we in totaal andere levensfases zaten en dat ik eigenlijk nooit echt serieus werd genomen door die mannen, maar dat ligt 100% aan het soort mannen waar ik op val en niet aan mannen zelf.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 02:45

19 en 26 vind ik best kunnen! Zou je er inderdaad niet al te druk om maken.

Hier is het trouwens 21 en 31 :o geen idee of het wat kan gaan worden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 10:35

Wat fijn om te horen dat er meer mensen zijn die met grote leeftijdsverschillen te maken hebben! :) Zelf heb ik ook altijd op wat ouder gevallen. Maar nu het dan ook echt zo is, voel ik me opeens vreselijk onvolwassen. :')

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 10:54

Leeftijd zegt niks hoor! Ik ben ooit 2 jaar samen geweest met een gozer die 7 jaar ouder was maar zich nog jonger gedroeg als ik.

Als het maar klikt en leuk is, dat is het belangrijkste hoor.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:10

Mijn ex is 33, 7 jaar ouder dan ik ben. Mijn vriend is 21 en daar zit dus 5 jaar verschil in en geloof me, huidige vriend is duidelijk veel verder met z'n leven in 'de grote mensen wereld'.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:12

Ik vind het wel een behoorlijk verschil op die leeftijd omdat je allebei in totaal andere levensfases zit.

Mijn vriend en ik schelen 5 jaar, maar zijn beiden 30+ dus dan merk je geen verschil meer.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:13

Ik zou eerst lekker aankijken of het wat kan worden voor je jou daar druk om maakt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:26

idd 1 keer afspreken is vaak nog geen trouwen :+

uitzonderingen daargelaten natuurlijk :)

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:44

Mag ik me hier ook melden? Vrijdag heeft m'n vriend het uitgemaakt, na twee jaar. Ben er kapot van, maar probeer m'n gedachten een beetje te verzetten op tinder.
Alleen jammer dat ik op mannen met lang haar val, en daarvan zijn er niet zoveel op tinder.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:48

Op zich kun je als 19-jarige en 26-jarige best in dezelfde levensfase zitten. Beiden student, of beiden al werkend. Ik vind 7 jaar niet zo gek, wat dat betreft. Is de 1 nog student en werkt de ander al fulltime en houd je je beiden met totaal andere dingen bezig.. tja. Misschien dat het dan wat meer een uitdaging wordt. Maar na 1 date zou ik me daar echt ook nog niet druk om maken.

Grootste leeftijdsverschil wat ik heb gehad was 19 jaar. Maar hij had gelogen over zijn leeftijd, bleek tijdens de date...

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:51

Ik val persoonlijk niet op jongens/mannen die heel veel ouder zijn, maar als het net de droomman is, zou ik hem niet laten lopen voor het leeftijdsverschil. Tenzij het natuurlijk gaat over extreem veel verschil.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:56

Noblesse_ schreef:
Mag ik me hier ook melden? Vrijdag heeft m'n vriend het uitgemaakt, na twee jaar. Ben er kapot van, maar probeer m'n gedachten een beetje te verzetten op tinder.
Alleen jammer dat ik op mannen met lang haar val, en daarvan zijn er niet zoveel op tinder.

Sterkte!
Ik kom ze wel veel tegen hier in de buurt maar zijn 9 vd 10 metal fans en dat ben ik niet

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:00

Oh ik wel :+ , maar hier lijk ik ze niet te vinden haha.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:10

Leeftijd zegt idd niet alles.. had laatst een date met een gast die 29 is, ik ben 27. Nou als je zou zeggen dat ie 21 was geloofde je het ook :+ zo totaal niet volwassen gedrag :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:13

Sterkte noblesse.

Resistance: toen ik 20 was heb ik gedate met een man van 28. Ging opzich prima. Hij was voor z'n werk veel weg en ik was een serieuze student (dus niet een feestbeest). Echter gaf hij me geen duidelijkheid en is het toen gestopt. Terwijl hij achteraf 2 jaar later me nog steeds zag zitten. Toen nog een x gedate maar van mijn kant was het over. Maar opzich, het kan maar verschilt per persoon heel erg.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:36

Ik leerde mijn vriend (nu verloofde) kennen een half jaar voordat ik aan mijn universitaire studie begon. Hij werkte toen al 7 jaar fulltime. Nu, 6 jaar later, ben ik nog altijd student (tweede master, bijna klaar) en hij heeft al die tijd gewoon een fulltime baan gehad. Hele andere 'levensfase', dus. Het kan wel :j

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:28

Zo ben ik de 26 jarige die net opnieuw student geworden is en vriend is 21 en heeft een fatsoenlijke fulltime baan, rollen net omgedraaid. Enige is dat ik op mijzelf woon en hij niet, maar goed, hij is toch altijd bij mij.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:09

Ik heb mn date van vrijdag toch maar afgezegd. Vond het niet eerlijk tegenover hem (bedankt Gianti voor het realisatiemomentje). Ga nu alles inzetten op de ander. Voor mijn gevoel is het wel wederzijds en we gaan binnenkort samen lunchen :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:14

Dat is goed gedaan van jou, ik hoop dat het wat word voor jou

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:32

Leeftijd is maar een getal :)
Ik ben ook 22. Hij 28. Ik studeer. Hij werkt fulltime.
Totaal andere levens dus, maar gaat prima. Soms denk ik zelfs 'djeeee en jij bent 28?' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:49

Goed teken als hij de hele tijd tegen me begint te praten? :')

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:52

Resistance schreef:
Goed teken als hij de hele tijd tegen me begint te praten? :')

Zolang je niet gillend gek wordt wel!! :))
Fijn trouwens dat je date goed is gegaan.

Over leeftijden, ik vind oudere mannen vaak ook aantrekkelijker dan jongens van mijn leeftijd haha. En als het klikt dan klikt het, leeftijd is tenslotte maar een getal

nu is 20 - 30 een ander verhaal dan 10 - 30 he :P

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:57

Oké ik heb nu een match en ik vind hem qua uiterlijk heel leuk. Maar ik ben zo slecht in een gesprek gaande houden

Tips?

We hebben nu over hobby's haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:10

Eloya schreef:
Oké ik heb nu een match en ik vind hem qua uiterlijk heel leuk. Maar ik ben zo slecht in een gesprek gaande houden

Tips?

We hebben nu over hobby's haha

Ik heb vanmiddag ergens een hele lijst gevonden met dingen die je kan vragen als het drijgt dood te lopen:

http://youqueen.com/love/questions-to-ask-a-guy/