Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:52

Skessa_ schreef:
Er staat op dat ze tot 230 graden kunnen ofzo. Maar thanks voor de tip!! Zal het even goed in de gaten houden. :)

O als die zo warm is moet je wel oppassen met veel melts eco soja was heeft een smeltpunt van 58 tot 68 graden ongeveer. Maar zelfs paraffine ligt onder dat punt dus de was gaat verbranden zelfs.

Weet je zeker dat dat er staat??

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:52

Yv_ Wat balen dat village je merk niet is, ik vind het juist een heel fijn merk, maarja dat heb ik dan weer met GC dat het mijn merk niet is := Als ik ooit nog bij de 1000poot kom wil ik wel graag ruiken of de non-food geurtjes van GC voor mij ook dat nare bijgeurtje hebben, maar bestellen durf ik niet aan.

Hier gaat het nog steeds uitstekend met de cupjes op de brander hoor, geen schroeiplekken. Wel 'zweten' ze ofzo, er komt een wit laagje wat wax lijkt te zijn op de buitenkant van het cupje terecht, maar daar heb ik verder geen last van ofzo, haal ze hier af en toe door de vaatwasser en klaar.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:53

waxmeltsenzo schreef:
Skessa_ schreef:
Er staat op dat ze tot 230 graden kunnen ofzo. Maar thanks voor de tip!! Zal het even goed in de gaten houden. :)

O als die zo warm is moet je wel oppassen met veel melts eco soja was heeft een smeltpunt van 58 tot 68 graden ongeveer. Maar zelfs paraffine ligt onder dat punt dus de was gaat verbranden zelfs.

Ze bedoelt op de cupjes, wat logisch is want ze moeten in de oven kunnen ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:53

Jij hebt een waxine brander toch?
Dat is ook wel anders ;)

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:54

Ik heb een elektrische van bridgewater (of dat merk wat daarbij hoort, hij komt van knusvoorjehuis iig), en daarop gaat het net zo prima als op de branders met waxine eronder :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:55

Alwiene schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Ze bedoelt op de cupjes, wat logisch is want ze moeten in de oven kunnen ;)

Hahaha o god. Het is al laat :') :')

Dat is heeel verklaarbaar :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:55

Alwiene schreef:
Ik heb een elektrische van bridgewater (of dat merk wat daarbij hoort, hij komt van knusvoorjehuis iig), en daarop gaat het net zo prima als op de branders met waxine eronder :j

Dat zou kunnen, op die sc vond ik het niet fijn ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:56

Jouw suggestie was best leuk WME, heb je een brander waar je ook minipizza's op kan bakken als je hem niet in gebruik hebt als brander :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:57

waxmeltsenzo schreef:
Alwiene schreef:

Dat kan heel goed natuurlijk, misschien wordt die warmer dan mijn brander, of misschien heb je domme pech gehad met de kwaliteit van de cupjes. Hoewel ik hier zowel Action als Xenos als tuincentrum cups gebruik en met allemaal hetzelfde, ze 'zweten' maar geen verbranding. Dus eigenlijk denk ik niet dat het aan je cups gelegen heeft maar dat je brander gewoon heter wordt misschien :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:58

_O- _O-

Ik bedoel idd de siliconen die tot 230 graden moeten kunnen :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 23:59

Alwiene schreef:

Die is fijn hè?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:03

Ja ik vind dat een enorm fijne brander, zo fijn dat ik sindsdien eigenlijk mijn traditionele branders in de huiskamer niet meer gebruik. En toch heb ik bij PS weer een waxinelichtbrander besteld, verslaafd? Nee joh :+

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:06

Alwiene schreef:
Jouw suggestie was best leuk WME, heb je een brander waar je ook minipizza's op kan bakken als je hem niet in gebruik hebt als brander :')

Dat zou wel zeer handig zijn en gourmetten haha.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:09

Alwiene schreef:
Alwiene schreef:

Dat kan heel goed natuurlijk, misschien wordt die warmer dan mijn brander, of misschien heb je domme pech gehad met de kwaliteit van de cupjes. Hoewel ik hier zowel Action als Xenos als tuincentrum cups gebruik en met allemaal hetzelfde, ze 'zweten' maar geen verbranding. Dus eigenlijk denk ik niet dat het aan je cups gelegen heeft maar dat je brander gewoon heter wordt misschien :)

Ja mijn eigen melts daar vervloog de geur zonder die ciliconen gevallen dus heel snel op die brander.
Alleen echt harde was soorten vind ik er goed op. Daardoor mocht hij weg en de molenhoek was juist op zoek naar een brander voor yc melts etc. Dus voor haar juist fijn. opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:11

Alwiene schreef:
Ja ik vind dat een enorm fijne brander, zo fijn dat ik sindsdien eigenlijk mijn traditionele branders in de huiskamer niet meer gebruik. En toch heb ik bij PS weer een waxinelichtbrander besteld, verslaafd? Nee joh :+

Ik heb die ook, heel fijne brander!

230 graden. Kopje thee dames? Ga even mijn brander aanzetten hoor. Maar ik moet bekennen dat ik dacht dat er verkeerd was gelezen en de brander tot 230 volt kon :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:00

DeMolenhoek schreef:
Alwiene schreef:

Ik heb die ook, heel fijne brander!

230 graden. Kopje thee dames? Ga even mijn brander aanzetten hoor. Maar ik moet bekennen dat ik dacht dat er verkeerd was gelezen en de brander tot 230 volt kon :')

Zo zat ik dus ook te denken :j

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:21

Lisitano schreef:
Skyex, ik weet nog dat jij je eerste bestelling deed en moet je nu eens kijken <3 Ik ben trots!

Haha voor altijd verpest ;) Tot die tijd was ik nog onschuldig en onwetend. Was pas 2,5wk op vakantie bij mensen in huis die een hekel hadden aan geurkaarsen. Ik kreeg echt afkickgevoelens. Echt raar. Ik miste het echt.

Ik heb geen electrische brander meer gekocht bij de 1000poot. Ik wil er wel graag 1 met lampje erin.

Jullie gaan wel snel zeg ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:12

DeMolenhoek schreef:

Nou nee, ik heb het nergens over volt gehad _O- _O- Wme zei dat haar siliconen cupje was gesmolten, daarop zei ik dat ze tot 230 graden konden _O-

Maar geeft niet hoor *\o/* *\o/*

Heb even onder het siliconen dingetje gekregen en hij zag er nog prima uit. Maar we gaan het merken :)
Vnv pas laat thuis denk ik, dus weinig te branden -O- En morgen een oppas dagje bij de paardjes! Wel heel leuk, maar dus ook weinig te branden!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 11:21

Geen gedoe met getallen op de late avond hoor, dat gaat altijd mis :')

Ik moet nog kiezen wat ik ga branden voor een half uur, voor ik weg moet naar de hengstenkeuring.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:24

Ik ben meestal al minstens een kwartier bezig met iets te te zoeken :')

Veel plezier vandaag !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:26

Skessa_ schreef:
DeMolenhoek schreef:

Nou nee, ik heb het nergens over volt gehad _O- _O- Wme zei dat haar siliconen cupje was gesmolten, daarop zei ik dat ze tot 230 graden konden _O-

Maar geeft niet hoor *\o/* *\o/*

Heb even onder het siliconen dingetje gekregen en hij zag er nog prima uit. Maar we gaan het merken :)
Vnv pas laat thuis denk ik, dus weinig te branden -O- En morgen een oppas dagje bij de paardjes! Wel heel leuk, maar dus ook weinig te branden!

Idem, werk tot 22.00 :(

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:30

De waxmelts van Bridgewater gaan er helaas niet landelijk uit bij de Intratuin... :( Ben hier net bij één in de buurt geweest. Mocht iemand nog bij een Intratuin met korting langsgaan en wat op willen sturen *D houd ik me aanbevolen!

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:44

Ik zit me in te houden... ga over een half uur weg en wil zo graag mijn nieuwe Snow in love kaars aan doen. Maar de eerste keer moet hij natuurlijk wel iets langer kunnen branden...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:46

Ik had een ouwetje van abrikoos nog die brand al de hele ochtend lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:05

Hahahaahhaahha superleuk _O- _O- _O-! Brander tot 230 graden, wowww!
Ik lig echt helemaal dubbel, leuk leesfoutje :)).

Gister een heel tartje van Hammam van Xenos op de wc gehad, was toch iets teveel van het goede. Maar een kwartje en halfje leken zo weinig in die brander. Wel heerlijke geur, die ga ik absoluut vaker halen!

Oh en ik hoor nu wat op de grond kletteren, geloof dat mm Coco Mango's er zijn. Zo even opstaan, ben nog even aan het genieten van het luieren :=.