Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 23:36

Pfff.. ik had ook weer wat. Via een fb groep Little People stal. Had een foto gezien en daar stonden niet alle onderdelen op. Had dus gevraagd of het wel compleet was. Ja dat was het wel. Ik had een foto van de echte gezien en daar hoorde nog teen beestje extra en een boerin bij en hekjes. Hekjes zouden er dan wel bij zitten, andere poppetjes niet. Oké nou goed. Dan maar zonder poppetjes, die kan ik nog wel los kopen. Had voor die prijs ook echt complete gezien maar die waren ver weg, zit je toch weer met verzendkosten.

Ik erheen om op te halen, doet ze de duur open, douwt het in mijn handen met mededeling dat dochter slaapt en doet de deur dicht. Ik had nog even gecheckt of de paardjes er bij zaten en toen gegaan. Kom ik 's avonds thuis, bekijk het beter. Ontbreken de staldeurtjes (daar zitten de hinnikende paard geluidjes in)! Ik haar een berichtje gestuurd dat ik het niet netjes vind, had zelfs nog gevraagd of het compleet was. Ja haar kinderen hadden het niet gemist dus moest het er maar mee doen. Ik aangegeven dat ik juist nog gevraagd had of hij compleet was. Zegt ze doodleuk: ja die dingen die je noemde zitten er bij. Ja hallo! Beetje gesputter en moeilijk doen, mag het wel terug komen brengen, maar dan alleen op dinsdag. Brr.. stuur mijn man maar, heb echt geen zin die muts weer te zien!

Starbreeze

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 08:28

Zulke mensen verpesten het gewoon!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:46

Die mensen hebben wij gelukkig nog niet gehad.......

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 12:16

Iemand die een hoger bod uitbracht dan de vraagprijs.
Vraagt ze de prijs incl. verzenden, dus ik al van: kijk zelf ff op PostNL.
Ze gaat het overmaken en zet haar adres erbij: Lommel in Belgïe.
Nou ja, had ik dat zelf maar eerst moeten vragen voordat ik de prijs doorgaf incl. verzenden. :D
Zo'n ramp is het nu ook weer niet, maar zit nu wel een beetje :o? te zijn...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 12:21

Ik zou gewoon terug mailen dat de prijs incl. verzenden gold voor binnen Nederland, en dat als ze het naar het buitenland verzonden wil hebben dat er dan nog €x,- bij komt

Zelf n goede ervaring: gisteren een aquarium opgehaald wat er nog perfect uitziet, voor maar €25,-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 12:41

Had die persoon ook nog even zelf kunnen melden hé dat ze in België woont. Zou dus ook terug mailen dat die prijs voor NL geldt en voor België x. En als ze dat niet wil dan stort je het terug :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:49

Heb vanochtend een waveboard op marktplaats gezet. Aangezien niemand die dingen meer wil hebben heb ik hem maar op bieden gezet. Kreeg eerst een bod van 7,50... Nou dat vond ik toch wel iets te laag.. Bod van 10 euro eroverheen gekregen, en toen een mail van iemand die zowat om de hoek woont en vroeg wat ik ervoor wilde hebben. Heb 15 euro ervoor gevraagd, ding ligt toch in de weg, en ze komt hem kwart voor 8 halen. Nu hopen dat ze ook echt komt :o

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:10

@ Marvan Tom
Met Kiala naar België versturen valt ook wel mee toch, kun je dat ook altijd nog doen?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:53

Krijg via marktplaats een bod van 400 op mijn zo goed als nieuwe macrider zadel... Heb maar terug gemaild dat ik het een kei leuke grap vind :-)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:56

ik vind 400 euro nu geen raar bod voor ene gebruikt zadel...

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:01

Nja als je nagaat dat hij me nieuw 2595.- heeft gekost... En er echt nog super goed uit ziet... Vind ik dat wel een raar bod

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:02

h ok dan wel, maar dat weten mensne vaak niet die nieuwprijs ;) misschien is een richtprijs handig bij zulke dure dingen? :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:05

Even jullie mening gevraagd: ik heb een gloednieuw grijs harry's horse dekje met glittersteentjes erop, nieuwprijs 65 euro, heeft nog nooit op een paard gelegen, alleen 1x om te passen, maar dan nog geen zadel erop. Wat zouden jullie ervoor vragen? Geen gebruikssporen, nog helemaal nieuw eigenlijk.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:07

worden er gelijkaardige dekjes aangeboden? anders zou ik zeggen 30 euro ofzo. eenmaal uit de winkel is toch snel halft vand e nieuwprijs af.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:09

Ben tot nu toe 0 dezelfde dekjes tegengekomen, of die erop lijken. Oke, dan zet ik hem voor 30 op marktplaats :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:16

Een grapjas die 27,50 bied, en vraagt of het inclusief kan, omdat hij al over zn budget heen is. En... Wat denkt meneer zelf?

Iemand heeft 'm nu gekocht voor 25 exl, helemaal prima dus.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:23

Anoniem schreef:
Een grapjas die 27,50 bied, en vraagt of het inclusief kan, omdat hij al over zn budget heen is. En... Wat denkt meneer zelf?

Iemand heeft 'm nu gekocht voor 25 exl, helemaal prima dus.

Over wat voor iets gaat dit als ik vragen mag?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:33

Zoe_97 schreef:
h ok dan wel, maar dat weten mensne vaak niet die nieuwprijs ;) misschien is een richtprijs handig bij zulke dure dingen? :)

Nieuwprijs staat erbij + mn vraagprijs. :-) en mijn vraagprijs verschilt nogal met 400 haha

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 07:11

zo gisteren weer een snelle verkoop, s'morgens een gitaar er op gezet en s'avonds opgehaald en ook nog eens voor de prijs die ik wilde hebben. Het bestaat dus nog :P

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:47

Hoeveel mensen er wel niet vreselijk kinderachtig reageren op een bod waar bieden staat en mijn bod dus blijkbaar niet goed is. Ik krijg zo vaak te horen sat ik niet goed ben of in groep 3 zit of noem maar op....

Als er bieden staat bied ik, is dat niet in hun richting dan kunnen ze ook gewoon normaal reageren of helemaal niet reageren.

Edit: zie dat hier ook mensen dat zeggen tegen de mensen die bieden. Is het zo moeilijk om netjes te zeggen dat dat niet in e richting komt ofzo?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:54

Dat er bieden staat betekent niet dat je de helft moet gaan bieden, ik snap dan dus als mensen zo gaan reageren, als je 20 euro minder bied en ze reageren zo, vind ik het een beetje raar, dan moeten ze bieden maar uit zetten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:56

Ik vroeg aan iemand wat ze wilde hebben voor een bepaald voorwerp. Geen idee wat t waard is. Krijg ik terug "ligt eraan wat je ervoor geven wil"
Ja.. Zulke mailtjes gooi ik direct weg..

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:57

love__mandy schreef:
Dat er bieden staat betekent niet dat je de helft moet gaan bieden, ik snap dan dus als mensen zo gaan reageren, als je 20 euro minder bied en ze reageren zo, vind ik het een beetje raar, dan moeten ze bieden maar uit zetten

Dan nog ga je niet via de mail zeggen dat je gestoort bent. Je kan dan gewoon zeggen dat je daar niet mee akkoord gaat of als je je frustratie niet in kan houden gewoon lekker niks zeggen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:06

Moet jij maar naar waarden bieden.. Je hebt zo vele mensen die 50 euro voor goede zadels bieden. Ja dat gaat frustreren...

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:07

Ja, als iemand 400.- bied op iets waar duidelijk bij staat bieden vanaf 1250.- word je daar wel beu van