Misschien een rare vraag, maar op de site van het KMI geven ze voor vanavond en vannacht flinke buien met hevig onweer en rukwinden op, erger als voorgaande dagen. Er is geen alarm afgegeven. Verwachten ze dan zelf ook dat het uiteindelijk meevalt, of zou ik er toch rekening mee houden dat het wel komt en best thuis blijven?
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-14 12:17
Niet een rare vraag. Ik vertrouw niet meer zo op K(N)MI... Gisteren code geel hier, regen, onweer, hagel, zware windstoten enzovoort. Nou, helemaal NIETS van meegekregen. Ik houd gewoon buienradar in de gaten, al is dat ook niet 100% full proof. Ik kijk niet naar de verwachting, maar naar het verleden (afgelopen uur) en trek mijn eigen conclusie en plan.
gisteren tot 11 uur buiten gezeten/ bbq en afentoe een drup je en een mooie zonsondergang dat verschrikkelijk weer was het zeg... maar ik vind het niet erg dat die voorspellingen niet kloppen haha
Zon met bewolking en wat wind ideale temperatuur zo. En volgens mij heeft wel bij de moerdijk gespookd kon namelijk niet onder brug door was afgesloten. Kun hierdoor terug de moerdijk over om aan de andere kant van het fietspad te nemen.
Rienn
Geplaatst: 23-05-14 14:13
Grijs en windstil, beetje drukkend ook. Vind er weinig aan eigenlijk, maar wel even lekker voor de gene die niet tegen warmte kunnen. Ik ben alleen wel gelijk super moe weer.
Geen regen zegt buienradar.... En wat doet het? Het giet.
Es_ther
Geplaatst: 23-05-14 14:37
Het regent! Alleen net op het moment als ik wil rijden
Hele dag bewolkt dus dacht een keertje een makkie te hebben met stappen.... gaat het zonnetje vol schijnen Werd ik er nou nog bruin van had het doel om af te zien maar helaas ik blijf spierwit
gohya
Geplaatst: 23-05-14 16:15
hele dag droog,de zon is er ook weer en tis gelijk warm.
Net een korte hoosbui en een verdwaalde donderslag, nu opgeklaard en zonnig. Temperatuur is ook weer aan het stijgen. Was na de bui 18 graden, nu een klein half uurtje later is het weer 23 graden
Marcella
Geplaatst: 23-05-14 20:42
Dit was de lucht toen ik net Alblasserdam in reed en de lucht bevond zich nog aan de andere kant van de rivier (Ridderkerk).
Eigenlijk de hele dag heerlijk weer gehad en nog druk bezig geweest in tuintje. Ben benieuwd of de worteltjes die ik verplaatst heb het gaan overleven. Maar dat waren wat verdwaalde worteltjes en eigenlijk meer dan genoeg.