Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:59

Tazzey schreef:
Ik heb pas een heel klein deel van mijn blog vertaald naar het Engels maar nu al merk ik het aan mijn stats. Veel US en UK bezoekers die gemiddeld 2 minuten blijven hangen. Mijn bounce rate is wel omhoog gegaan helaas. Ik zat op 10% en het is nu 12%, overigens ben ik daar nog altijd heel tevreden mee want 60% is gemiddeld geloof ik. Hoe lager, hoe beter.

Mwhooaaa wat een gave kleuren nagellak allemaal! Ik zat even tussen je swatches te kijken :) (als ik het goed schrijf? :') )

NienkeV1994

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:06

12% is inderdaad ook zeker niet slecht! Ik zit er ook over te twijfelen om misschien ook in het Engels te bloggen, maar alles vertalen (zou dan wel vanaf het moment dat ik het besluit te doen vertalen, niet met terugwerkende kracht) kost vrij veel tijd en sommige artikelen zullen ook niet echt van toepassing zijn omdat de producten buiten NL niet verkocht worden of het thema buiten NL niet van toepassing is ofzo...

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:16

60% bounce rate als gemiddelde? dat is wel echt heel hoog! Al zal het ook wel met je bloggrootte samenhangen...
Ik zit nu op 6%, maarja, mijn blog is ook nog vrij klein :P

MariaMaaikeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:26

HippoLogic schreef:
MariaMaaike: hoe duur is zo'n boekje? Je schrijft dat het betaalbaar is, maar dat is subjectief natuurlijk? Hoeveel pagina's zitten er in jou boek? Ja ik ben nieuwsgierig en ook een beetje lui. ;)

Het boekje kost €11,95 + €2,95 verzendkosten, €14,90 dus. Het boekje telt standaard 20 pagina's. Of het betaalbaar is hangt natuurlijk van je budget en je eisen af. Er zijn waarschijnlijk goedkopere fotoalbums te vinden, maar die kun je dan niet gelijk vanaf je mobiel uploaden.

Bij kruidvat zou je voor een 15x19cm al bijna €20,- uitgeven of voor een 21x21cm €26,-. (Het Bookz boekje is 18x18cm dus dit zijn de meest vergelijkbare maten.) Als je het daarmee vergelijkt is het dus best wel betaalbaar :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:27

Dan zal ik maar niet zeggen wat mijn bouncerate is :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:28

Wat leuk dat boekje! Helemaal over die post heen gelezen denk ik, want had 'm niet gezien.
Ik neem persoonlijk zelf alleen geen genoegen met de kwaliteit, mijn fotoboeken komen bij profotonet vandaan en dat is eigenlijk de enige kwaliteit die ik goed genoeg vind voor fotoboeken. Van vakanties dan, voor huistuin en keukendingen zou ik zo'n boekje wel weer superleuk vinden!

Ik ga eens kijken of die in de appstore staat, erg leuk!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:29

NienkeV1994 schreef:
12% is inderdaad ook zeker niet slecht! Ik zit er ook over te twijfelen om misschien ook in het Engels te bloggen, maar alles vertalen (zou dan wel vanaf het moment dat ik het besluit te doen vertalen, niet met terugwerkende kracht) kost vrij veel tijd en sommige artikelen zullen ook niet echt van toepassing zijn omdat de producten buiten NL niet verkocht worden of het thema buiten NL niet van toepassing is ofzo...

Ik ben er ook best tevreden mee. Happypaardje de bouncerate heeft niet zoveel te maken met de grootte van je blog. De bouncerate bekijkt hoeveel procent van de bezoekers direct na aankomst wegklikt. 60% wordt gezien als gemiddeld maar bij blogs ligt het tussen de 30% en 40%.

Nienke, ik ben nu gewoon begonnen met vertalen. Ik heb mijn blog nu zo ingesteld dat als je je buiten NL bevindt en geen NL systeem- of browser taal hebt dat je dan de Engelstalige blog ziet. Ik probeer dagelijks een aantal artikelen te vertalen. Ik heb er ook een aantal bij die niet opgaan in het buitenland.

Dyonne, dank je wel! Het zijn inderdaad swatches.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:32

Ja als ik ook in het Engels wil bloggen, wil ik eigenlijk ook een ander domein dan .nl, maar .org, .com en .net bestaan allemaal al met mijn blognaam dus dat is ook nog even een dingetje :')

MariaMaaikeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:32

Het boekje is inderdaad qua kwaliteit niet te vergelijken met profotonet Yv_ :')
Maar voor leuke foto's van je mobiel is het wel leuk, vandaar ook de app :)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:37

Wauw, jullie zijn echt hard gegaan. Ik loop gewoon zes pagina's achter. Wel leuk om terug te lezen dat er hier mensen zijn, die wat hadden aan mijn tip over de facebookgroepen. Ik ben afgelopen dagen heel druk geweest met het inrichten van mijn blog. Ik kan nu eindelijk wat statistieken en dergelijken aflezen. Daarnaast is Bram deze week afgestudeerd. Dus ik heb veel feestjes gehad en daardoor geen tijd om te bokken. *\o/* *\o/* _/-\o_ _/-\o_

Verder heb ik een artikel geschreven over huidverzorging, voor de geïnteresseerden onderstaand de link :D
http://beautyfanatic.nl/de-zin-en-onzin ... ndelingen/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:41

Nienke, ik heb direct een .com genomen met het idee ooit te gaan vertalen. Ik ben wel in onderhandeling om de .nl erbij te kopen.

Boekje? Ik heb iets gemist. Ga morgen even zoeken, zit nu op mijn mobiel en dat zoekt niet fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:43

Ik heb een .com en heb dat idd ook gedaan met oog op het feit dat ik misschien ooit een wat groter buitenlands publiek wil aantrekken. Voor nu blog ik nog alleen in het Nederlands, zit er wel aan te denken om bij korte posts (bijvoorbeeld outfitfoto's) een korte Engelse vertaling erbij te zetten maar weet niet of het aan gaat slaan

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:43

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:45

Rianne_ schreef:
http://blissious.blogspot.nl/2015/02/de ... -ever.html
Nieuw :) Benieuwd wat jullie er van vinden!

Hart Of Dixie is ook mijn favoriete serie op dit moment! Maar daarvan zitten ze nu gewoon midden in een seizoen toch? :)

Ja ik ga er wel eens over nadenken hoe ik dat zou kunnen doen met een Engelse site :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:47

sietje22 schreef:
Wauw, jullie zijn echt hard gegaan. Ik loop gewoon zes pagina's achter. Wel leuk om terug te lezen dat er hier mensen zijn, die wat hadden aan mijn tip over de facebookgroepen. Ik ben afgelopen dagen heel druk geweest met het inrichten van mijn blog. Ik kan nu eindelijk wat statistieken en dergelijken aflezen. Daarnaast is Bram deze week afgestudeerd. Dus ik heb veel feestjes gehad en daardoor geen tijd om te bokken. *\o/* *\o/* _/-\o_ _/-\o_

Verder heb ik een artikel geschreven over huidverzorging, voor de geïnteresseerden onderstaand de link :D

Fijne post weer!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:51

Ik ga morgen even bij lezen. Ben nu m'n nagels aan het lakken en intussen Bottle Shock kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:59

sietje22 schreef:

Heerlijke posts hebben jullie! Ben benieuwd of er ooit ook nog een SOS voor een juist super vettige huid online komt :D Hebben jullie Bloglovin?

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:03

Emmaa_ schreef:
sietje22 schreef:

Heerlijke posts hebben jullie! Ben benieuwd of er ooit ook nog een SOS voor een juist super vettige huid online komt :D Hebben jullie Bloglovin?

Dankjewel. Maar even over die vette huid. Dat word mijn volgende artikel. Ik krijg daar namelijk zoveel verzoeken over dat ik er niet meer omheen kan. Moet alleen even de tijd vinden om mijn artikel te schrijven. Ik wil namelijk wel informatie blijven verstrekken waar iedereen wat mee kan.

mijn bloglovin is:
https://www.bloglovin.com/blogs/beauty-fanatic-13416753

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:04

Yv_ schreef:
sietje22 schreef:

Fijne post weer!

Dankjewel!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:07

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 23:25

Gave blog Sieltje22 ! Super handige dingen ook die erop staan :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 23:57

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:37

Ik heb ook weer een nieuwe post: HOW TO: Fotomuur met polaroids. Omdat ik zo blij ben met mijn mooie muur met foto's <3

Afbeelding

NienkeV1994 schreef:
En mijn tweede post van vandaag, Music Monday #15

Aaaaahhh <3 Ik had gisteren deze post gelezen en heb toen onderweg naar huis van het werk Nothing Personal van All Time Low geluisterd en ik voelde me weer even 17 hihi. Superleuke post, ik heb al eeeeeuwen niet meer naar The Maine geluisterd maar dat ga ik nu meteen doen :))

Marrleen schreef:
Vandaag op mijn blogggggg: MAC Russian Red

Die heb ik ook, zo'n leuk kleurtje! Ik heb hem gekocht want ik ben best bleek en de verkoopster zei dat de kleur goed bij mijn blauwe ogen paste :+ Hij blijft inderdaad waanzinnig goed zitten, één van de beste lipsticks die ik heb :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:41

Super leuk gedaan zeg! Ik heb ook nog wel een muur die erg wit is hihi, je brengt me op ideeën! Thanks!
Wilde reageren op je blog maar bij gebrek aan het herinneren van mijn wachtwoord doe ik het maar ff hier.

Kun je altijd alleen maar reageren als je een van de mogelijke accounts hebt bij een wordpress blog? (wp, fb, twitter, g+)

MariaMaaikeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:03

Die fotomuur is gaaf! :)