Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:38

Ik zal gewoon zijn ID kaart vragen :j!
Als ze er moeilijk over doen, dan maar niet :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:48

GamblersCup schreef:
Met Halloween voor de deur lijkt het me een goede tijd mijn heksen op de foto te zetten en online te gooien :D

Ben bang dat je eigenlijk net ff te laat bent hiermee, is namelijk dit weekeinde al halloween

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:52

Huh 31 oktober toch pas?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:14

Ja, 31 Oktober is het Halloween, volgende week donderdag ;)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:15

In veel steden word het al dit weekeinde gevierd.
Hier een dorp verderop ook alles nu in Halloween style, echt compleet omgetoverd en vanavond een een markt, levende spookgrot.
Is echt super om dat daar te zien. Heel veel mensen lopen er verkleed.

Maar klot dat het pas volgende week echt Halloween is

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:16

Maarre wat heb je aan heksen? *\o/*

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:20

Vooral veel van die ophang-poppen, maar ook twee staande, grote heksen (eentje van 1.80m, ander iets kleiner) en dan nog een hele zooi aan heksen-deco. Ik weet het zo niet uit mijn hoofd, ben nog aan het werk en moet het allemaal nog uitzoeken.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:27

Oh waar ik me echt aan erger...
advertenties waarin staat 'bijna gratis' terwijl een hondenhok voor 40 euro toch echt niet bijna gratis is.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:36

Ik zag gisteren een advertentie voor een hondenhok waar je de hond gratis bij krijgt...

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:14

Ik rijd morgen 120 kilometer om een zadel, hoofdstel en jodphurs op te halen op verschillende adressen :) Ik wilde eerst alles laten opsturen, maar m'n vader vond het een beter idee om de spullen op te halen en eveneens te bezichtigen/passen. Ik ben benieuwd :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:53

GamblersCup schreef:
Vooral veel van die ophang-poppen, maar ook twee staande, grote heksen (eentje van 1.80m, ander iets kleiner) en dan nog een hele zooi aan heksen-deco. Ik weet het zo niet uit mijn hoofd, ben nog aan het werk en moet het allemaal nog uitzoeken.

Ben benieuwd :D

Zitosh schreef:
Ik rijd morgen 120 kilometer om een zadel, hoofdstel en jodphurs op te halen op verschillende adressen :) Ik wilde eerst alles laten opsturen, maar m'n vader vond het een beter idee om de spullen op te halen en eveneens te bezichtigen/passen. Ik ben benieuwd :)

Handig zo'n vader, neem aan dat hij je rond rijd?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:55

Laptopmuis schreef:
Oh waar ik me echt aan erger...
advertenties waarin staat 'bijna gratis' terwijl een hondenhok voor 40 euro toch echt niet bijna gratis is.

Hangt er een beetje vanaf wat ze nieuw kosten.
Kijk als het hok bv 1 jr oud is en nieuw bv € 500.- koste, tja dan is € 40.- in vergelijking bijna gratis. Het is maar hoe je het bekijkt.

Kijk ga je uit van iets wat bijna gratis is, tja dan is € 40.- weer veel.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:57

Dat zie je steeds meer dat ze dat in de advertentie plaatsen.

Gratis is nou eenmaal een veel gebruikte zoekterm

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:00

Is zo. Vorige week nog hier op de Bokt Markt, stond een advertentie van een 'bijna gratis' paard. In anderhalve dag tijd 4000x bekeken :oo

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:23

Had gereageerd op thermo laarzen @bokt markt. Kreeg ik een reactie dat ze er niet meer zijn in die maat.
dus ik pissed off omdat ze het er niet uit had gehaald en terug gereageerd: fijn dat je het er dan lekker in laat staan(ik bedoel: er zijn waarschijnlijk veel mensen die dan teleurgesteld zijn) krijg ik terug: ongesteld?

nu heeft ze verdere aankopen ook verpest :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:27

xZiva_ schreef:
Had gereageerd op thermo laarzen @bokt markt. Kreeg ik een reactie dat ze er niet meer zijn in die maat.
dus ik pissed off omdat ze het er niet uit had gehaald en terug gereageerd: fijn dat je het er dan lekker in laat staan(ik bedoel: er zijn waarschijnlijk veel mensen die dan teleurgesteld zijn) krijg ik terug: ongesteld?

nu heeft ze verdere aankopen ook verpest :D

Sorry, maar ik vind jouw reactie ook niet heel vriendelijk overkomen :o

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:28

Snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt xZiva..
Misschien heeft ze wel een reden dat ze het nog niet aangepast heeft.
Had zelf ook een ander bericht terug gestuurd, al vind ik de reactie terug ook niet proffesioneel van de verkoper.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:29

Misschien wilde ze het juist wel goedmaken met een doosje tampons in jouw maat en nu doe je zo onaardig -O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:33

Shirley schreef:
Misschien wilde ze het juist wel goedmaken met een doosje tampons in jouw maat en nu doe je zo onaardig -O-

_O-

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:38

Ik had een kast op marktplaats gezet met vraagprijs erbij.
Krijg een reactie terug, dat diegene hem voor 2 euro minder wilt kopen.
Ik netjes terug geschreven dat mijn vraagprijs het minimale bedrag is wat ik er voor wil hebben.
Krijg ik nu een reactie terug of ik het kan thuisbezorgen?
Ligt dit aan mij, of is dit best raar?

Van de week een andere kast verkocht voor 50,-. Vlotte verkoop, leuk en duidelijk contact en weer een leuk zakcentje erbij :D

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:57

Ik ben al 2 keer opgelicht via mp. eerste keer was met concertkaartjes voor ed sheeran, tweede keer bij een ipod. Afspraken gemaakt, gegevens uitgewisseld, geld gestort en daarna niks meer gehoord. 200 euro weg. Heb gelukkig nog andere kaartjes kunnen kopen voor ed sheeran in 2011, dat concert maakte echt een hele hoop goed ^^ was overigens niet zo goed in mijn vertrouwen in de mens _-:(

Daarentegen zijn er ook weer goede ervaringen. Ben pas verhuisd en zocht nog een 2e hands vaatwasser (mijn vriend en ik hikken altijd zo tegen de afwas aan). Eerste keren niks gehoord op diverse reacties, tot gister. Geboden op een vaatwasser, snel reactie gekregen. Vraagprijs was 75 euro, vroeg hem wat ie er minimaal voor wilde hebben en zo was de afspraak 50 euro. En toen t ophalen, ja uhmm, past niet in onze sedan :+ Karretje van de buren dat we wel eens lenen was ook weg. Dus ik hem maar bellen, ja k woon om de hoek maar ga mn moeders auto 25 km verderop halen dus ben er zaterdagmiddag. Omdat ik dan zo dichtbij woonde kwam hij t zelf wel even brengen met zijn vrouw. Wat lief! Vanochtend om half 10 stonden ze op de stoep mét vaatwasser (bauknecht, dus mag niet klagen). Waren ze alleen wel de handleiding en trechter vergeten. Die zouden ze smiddags wel langsbrengen. Heb ze toen 60 euro gegeven omdat ze hem kwamen brengen. En volgens afspraak kwam ik smiddags uit school en hing er een tasje met handleiding en trechter aan de deur :)

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 20:10

hier ook iets mafs..

we hadden een papegaaienkooi verkocht.
echter zouden ze deze pas na 23 okt kunnen ophalen.

prima.. gereserveerd.

23 okt krijgen we een mail of ze de kooi de volgende avond konden halen.
mijn man had teruggemaild dat dat goed was, maar dat hij zou bellen wanneer hij nr huis zou gaan van het werk. dit omdat hij op de weg zit en niet weet tot hoelaat hij moet werken en ik zou liggen slapen ivm nachtdienst.

om 19.00 u hoor ik half in mijn slaap de deurbel..
denk ja het zal wel... en heb me weer omgedraaid.

om 19.30 nogmaals de deurbel.. uhh ja.. ben er toch maar uit gegaan.. in mijn ochtendjas nr beneden,
staan de mensen voor de kooi voor de deur..
waren ze toch maar alvast aangereden, want ze moesten nog meer dingen halen.

mijn man had ze nog niet gebeld, want die was nog aan t werk.

ze hadden dus geluk dat ik wakker werd....

mja.. netjes kooi afgerekend en afgerond...

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 20:12

kiki1976 schreef:
Zitosh schreef:

Handig zo'n vader, neem aan dat hij je rond rijd?

Ja, het zadel en hoofdstel zijn voor zijn paard bedoeld, daarmee dat hij zo vlot zijn voorstel deed :D

Ik heb vandaag geld overgemaakt voor schoenen van Steve Madden (koopje!) aangezien deze echt mijn smaak zijn en ik er in de winkels gene meer kan vinden naar mijn smaak of ze zijn veels te duur! Ze mailde me daarnet dat ze het geld al had ontvangen en het pakketje morgen naar Kiala brengt. Hopelijk heb ik ze snel :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 20:53

Wat betreft het fiets verkopen: een stukje meefietsen? :)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 20:55

MarjoleinvdB schreef:
Ik ben al 2 keer opgelicht via mp. eerste keer was met concertkaartjes voor ed sheeran, tweede keer bij een ipod. Afspraken gemaakt, gegevens uitgewisseld, geld gestort en daarna niks meer gehoord. 200 euro weg. Heb gelukkig nog andere kaartjes kunnen kopen voor ed sheeran in 2011, dat concert maakte echt een hele hoop goed ^^ was overigens niet zo goed in mijn vertrouwen in de mens _-:(

Daarentegen zijn er ook weer goede ervaringen. Ben pas verhuisd en zocht nog een 2e hands vaatwasser (mijn vriend en ik hikken altijd zo tegen de afwas aan). Eerste keren niks gehoord op diverse reacties, tot gister. Geboden op een vaatwasser, snel reactie gekregen. Vraagprijs was 75 euro, vroeg hem wat ie er minimaal voor wilde hebben en zo was de afspraak 50 euro. En toen t ophalen, ja uhmm, past niet in onze sedan :+ Karretje van de buren dat we wel eens lenen was ook weg. Dus ik hem maar bellen, ja k woon om de hoek maar ga mn moeders auto 25 km verderop halen dus ben er zaterdagmiddag. Omdat ik dan zo dichtbij woonde kwam hij t zelf wel even brengen met zijn vrouw. Wat lief! Vanochtend om half 10 stonden ze op de stoep mét vaatwasser (bauknecht, dus mag niet klagen). Waren ze alleen wel de handleiding en trechter vergeten. Die zouden ze smiddags wel langsbrengen. Heb ze toen 60 euro gegeven omdat ze hem kwamen brengen. En volgens afspraak kwam ik smiddags uit school en hing er een tasje met handleiding en trechter aan de deur :)

Dat is balen. Maar zijn wel echt de 2 dingen waar zoveel mee opgelicht word...
Zeker concertkaartjes!
Zulke producten volgende keer afhalen of voorbij laten gaan :(:)

Wel een mooie deal met de vaatwasser!