Als ze er moeilijk over doen, dan maar niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Vooral veel van die ophang-poppen, maar ook twee staande, grote heksen (eentje van 1.80m, ander iets kleiner) en dan nog een hele zooi aan heksen-deco. Ik weet het zo niet uit mijn hoofd, ben nog aan het werk en moet het allemaal nog uitzoeken.
Zitosh schreef:Ik rijd morgen 120 kilometer om een zadel, hoofdstel en jodphurs op te halen op verschillende adressenIk wilde eerst alles laten opsturen, maar m'n vader vond het een beter idee om de spullen op te halen en eveneens te bezichtigen/passen. Ik ben benieuwd
Laptopmuis schreef:Oh waar ik me echt aan erger...
advertenties waarin staat 'bijna gratis' terwijl een hondenhok voor 40 euro toch echt niet bijna gratis is.
xZiva_ schreef:Had gereageerd op thermo laarzen @bokt markt. Kreeg ik een reactie dat ze er niet meer zijn in die maat.
dus ik pissed off omdat ze het er niet uit had gehaald en terug gereageerd: fijn dat je het er dan lekker in laat staan(ik bedoel: er zijn waarschijnlijk veel mensen die dan teleurgesteld zijn) krijg ik terug: ongesteld?
nu heeft ze verdere aankopen ook verpest
kiki1976 schreef:Zitosh schreef:Ik rijd morgen 120 kilometer om een zadel, hoofdstel en jodphurs op te halen op verschillende adressenIk wilde eerst alles laten opsturen, maar m'n vader vond het een beter idee om de spullen op te halen en eveneens te bezichtigen/passen. Ik ben benieuwd
Handig zo'n vader, neem aan dat hij je rond rijd?
MarjoleinvdB schreef:Ik ben al 2 keer opgelicht via mp. eerste keer was met concertkaartjes voor ed sheeran, tweede keer bij een ipod. Afspraken gemaakt, gegevens uitgewisseld, geld gestort en daarna niks meer gehoord. 200 euro weg. Heb gelukkig nog andere kaartjes kunnen kopen voor ed sheeran in 2011, dat concert maakte echt een hele hoop goed ^^ was overigens niet zo goed in mijn vertrouwen in de mens![]()
Daarentegen zijn er ook weer goede ervaringen. Ben pas verhuisd en zocht nog een 2e hands vaatwasser (mijn vriend en ik hikken altijd zo tegen de afwas aan). Eerste keren niks gehoord op diverse reacties, tot gister. Geboden op een vaatwasser, snel reactie gekregen. Vraagprijs was 75 euro, vroeg hem wat ie er minimaal voor wilde hebben en zo was de afspraak 50 euro. En toen t ophalen, ja uhmm, past niet in onze sedanKarretje van de buren dat we wel eens lenen was ook weg. Dus ik hem maar bellen, ja k woon om de hoek maar ga mn moeders auto 25 km verderop halen dus ben er zaterdagmiddag. Omdat ik dan zo dichtbij woonde kwam hij t zelf wel even brengen met zijn vrouw. Wat lief! Vanochtend om half 10 stonden ze op de stoep mét vaatwasser (bauknecht, dus mag niet klagen). Waren ze alleen wel de handleiding en trechter vergeten. Die zouden ze smiddags wel langsbrengen. Heb ze toen 60 euro gegeven omdat ze hem kwamen brengen. En volgens afspraak kwam ik smiddags uit school en hing er een tasje met handleiding en trechter aan de deur