Sanano schreef:Mijn lieve vriendin is gisteren overleden wat een rot ziekte is kanker ben zo verdrietig wat zal ik haar missenHeel veel sterkte
Sanano schreef:Mijn lieve vriendin is gisteren overleden wat een rot ziekte is kanker ben zo verdrietig wat zal ik haar missenHee erg veel sterkte, wat een onwijs gemis moet dat zijn
Sanano schreef:Mijn lieve vriendin is gisteren overleden wat een rot ziekte is kanker ben zo verdrietig wat zal ik haar missenGecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Wat vreselijk!
Marigold schreef:Mijn ergernis is dat ik niets meer snapvan de eventuele 1 april grap. Ik rijm voor de zekerheid maar meeWaarom: geen flauw idee.Ik denk dat het komt door de grap? Of kan het dat ik dit niet snap?
Sanano schreef:Mijn lieve vriendin is gisteren overleden wat een rot ziekte is kanker ben zo verdrietig wat zal ik haar missenSterkte
Sanano schreef:Mijn lieve vriendin is gisteren overleden wat een rot ziekte is kanker ben zo verdrietig wat zal ik haar missenEnorm veel sterkte!
Sanano schreef:Mijn lieve vriendin is gisteren overleden wat een rot ziekte is kanker ben zo verdrietig wat zal ik haar missenHeel veel sterkte.