First world problems I know maar hij is zo gaaaaaaaaf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
First world problems I know maar hij is zo gaaaaaaaaf
Zebrastreep schreef:Ik kan echt 0 afleiding vinden in iets dar is het lastige. Ik zit het meestal uit wat natuurlijk ook niet helpt.
Begon vanmiddag al met hartkloppingen en dat heb ik nu ook. Tel daarbij spierspanning in de kaak en arm en de angst dat er iets met mijn hart mankeert is compleet. Ben al tig keer gecontroleerd en onderzocht.
Maar goed het zakt ook elke keer weer af. Maar wordt er echt niet goed van. Met name durf ik dan amper te slapen.
balen dat je je zo rot voelt. Jolliegirl schreef:Zebrastreep schreef:Ik kan echt 0 afleiding vinden in iets dar is het lastige. Ik zit het meestal uit wat natuurlijk ook niet helpt.
Begon vanmiddag al met hartkloppingen en dat heb ik nu ook. Tel daarbij spierspanning in de kaak en arm en de angst dat er iets met mijn hart mankeert is compleet. Ben al tig keer gecontroleerd en onderzocht.
Maar goed het zakt ook elke keer weer af. Maar wordt er echt niet goed van. Met name durf ik dan amper te slapen.
Misschien een heel gek idee he...maar is jouw schildklier wel eens gecontroleerd?
Een snel werende schildklier kan oa deze klachten veroorzaken.
Als mijn schildklier Medicatie te hoog afgesteld is kamp ik hier ook mee...en dan weet ik inmiddels dat ik direct moet verlagen en de internist moet bellen.
Wij zijn net vertrokken op vakantie... Ben benieuwd... 2 uur te gaan.
Baby is okay met paracetamol.
Of we nu daar ziek zijn ( in de natuur en frisse lucht) of thuis ( midden in een woonwijk met herrie en rommel thuis)
Sintara schreef:Pff mijn opa is nu helemaal gestopt met eten en wil zijn bed niet meer uit![]()
Hij is al 91 en is mentaal ook niet meer zo goed, fysiek krijgt hij meer en meer klachten nu dit jaar...
Dus met mijn verstand zeg ik, het is op een gegeven moment ook wel tijd. Maar het is alsnog stom. Mijn laatste grootouder
imaudy schreef:Veel sterkte met opa. Is het zijn eigen keuze om niet meer te eten of is hij te ziek/oud?
Sintara schreef:imaudy schreef:Veel sterkte met opa. Is het zijn eigen keuze om niet meer te eten of is hij te ziek/oud?
Hij weigert het, net als uit bed komen dat weigert hij ook. Werkt actief tegen als iemand hem probeert te helpen.
Maar ik hoorde dat hij vanavond in elk geval wat fruit had gegeten, dus dat is in elk geval iets...
Ik hoop dat ze je bestelling snel vrijgeven