Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:![]()
Nooit gebruikt en dus niet van plan.![]()
Wordt te oud.
Alja schreef:daantjuhhh schreef:Dat ik al 30 dagen wacht op een terugbetaling. Grrrr
Toevallig van epplejeck?
Ze zijn van bank verwisseld en hebben problemen gehad
Flying_Angel schreef:Dat onze voortuin (die helaas alleen nog maar tegels heeft), wordt gezien als een openbare parkeerruimte en er regelmatig auto’s voor ons raam parkeren in onze voortuin.
Schuur_ schreef:Sorry hoor maar als je geen 700 euro hebt liggen om je poes te laten dekken moet je dat gewoon niet doen. Dadelijk moet je door complicaties naar de DA en dan heb je dat geld ook niet.
Marcella schreef:Schuur_ schreef:Sorry hoor maar als je geen 700 euro hebt liggen om je poes te laten dekken moet je dat gewoon niet doen. Dadelijk moet je door complicaties naar de DA en dan heb je dat geld ook niet.
Reken 700 + 1000 exclusief fiv/fel test. De 1000 is backup dierenarts, maar meestal zorg ik voor extra.
Maar de prijs 2 jaar terug was 550/600 euro voor Rus. Ben nu voor nebelung kater aan het kijken zeldzaam (uitsterven bedreigd door kleine genen pool).
Rus is bij de meeste nog 600 euro.
Tel daarbij dat ik niet zomaar bepaalde lijnen kan gebruiken.
Fokken is niet zet er zomaar een kater erop. En misschien wil ik voor die tijd mijn jongste kat nog wat testen doen.
denisesilver schreef:Mag het misschien absoluut niet zeggen, maar ik moet het even van me af schrijven. Ik word zo gestoord van de onwil van mijn moeder om te eten. Haar smaak is geraakt met het infarct, dus niks smaakt meer zoals het hoort, maar stouw gewoon dat vreten naar binnen. Allejezus.
Marocje schreef:denisesilver schreef:Mag het misschien absoluut niet zeggen, maar ik moet het even van me af schrijven. Ik word zo gestoord van de onwil van mijn moeder om te eten. Haar smaak is geraakt met het infarct, dus niks smaakt meer zoals het hoort, maar stouw gewoon dat vreten naar binnen. Allejezus.
Helaas, zo werkt dat niet. Het is echt heel vies en vooral vreemd omdat je zelf iets anders verwacht.
Maar klote voor jullie. Dat herken ik ook nog wel.
Marcella schreef:Dekkater nu rond de 700 euro kosten.![]()
Verzinnen hoe dat doen.![]()
En de flat van mijn oom toch verkocht moet worden. Bummer had eigenlijk een klein beetje hoop gehad.Nu alleen uitzoeken hoe en wat met het geld parkeren. Door de bank is maar 1 ton gewaarborgd.
imaudy schreef:Goh wat een ellende. Komt die smaak nog weer terug?
Kincses schreef:Dat er een lerarentekort schijnt te zijn, maar niet in Noord Nederland. Kan geen baan vinden voor volgend schooljaarWil zo graag een eigen klasje in plaats van steeds invalbaantjes voor een dag/week/maand. Leek zo makkelijk op de Pabo als je het nieuws bekeek
![]()
Dus ja, had gehoopt na de meivakantie vacatures maar er is helemaal niksergenis.