Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Iemand op het oog voor een pony in pension.De juiste grote ook een ruintje,maar de eigenaar heeft zoveel eisen,ik ben bang dat dat niet goed gaat.Natuurlijk heeft een eigenaar inspraak over hoe haar pony gehouden word,maar dit is wel een hele eisen lijst.Toch niet.
Shenavallie schreef:Ineke2 schreef:Minder subtiel zijn, dat kun jij wel![]()
Ik wil curry maken vanavond. Serieus een heel schap met currypasta over datum. En niet een beetje, nee houdbaar tot april van dit jaar…
Heb het maar wel even gemeld aan een medewerker.
Het vullen in supermarkten is tegenwoordig echt waardeloos (mijn ergernis). Van de week nog een heel schap met 'verse' guacamole die bijna een week over datum waren. Een oudere werknemer erop gewezen en die reageerde er nogal laks op. Het interesseert medewerkers schijnbaar ook niet meer. En dan het vullen op zich: geen FIFO, alleen het voorste bakje, potje, blikje of doosje naar voren halen en de rest achterin het schap laten. Kan me nog herinneren dat ik vroeger als bijbaantje in de supermarkt werkte en dat de bedrijfsleider van een enorm vriendelijke man in een rol van een man met een 'verbale zweep' veranderde richting de betreffende medewerker als het niet goed stond. En niemand die daardoor een gekrenkt zieltje had (tegenwoordig moet men de jeugd pamperen), maar het werk vervolgens goed deed. De bedrijfsleider kon daarna ook weer heel gemakkelijk terugdraaien naar zijn eigen, toffe karakter. Veel van die man geleerd!
fotolijstje schreef:dit gaat heel egoïstisch klinken, en het spijt me daarvoor.
Ik heb nooit een hele leuke verjaardag gehad. Geen vrienden die het kwamen vieren, en mijn familie is bezig met elkaar.
Nooit een leuk feestje gehad.
Gisteren was het een en al stress voor mij.
Mijn beste vriendin die uit huis werd gezet en die ik met open armen ontving thuis.
Iemand waarmee ik date die helemaal overstuur was (met een goede reden hoor) die ik heb moeten troosten.
Ik vind het moeilijk, het zijn allemaal lieve mensen en ik geef ze ook echt wat ze nodig hebben.
Maar ik ben gewoon een beetje overschaduwd op een dag waarvan ik nooit heb gedacht dat ik die nog zou meemaken.
Maar goed, zo is het leven.
Geven en nemen.
Citaat:Citaat:
Ja, maar als iemand zegt dat het niet uit gaat zien moet je aardig zeker van je mening zijn om toch door te zetten. Dat was ik niet
Oke nu ben ik heeeel benieuwd wat je bedacht had.
JudithGigi schreef:Hahaha zo spannend was het niet hoor! Ik wilde stuk ervan af (had echt mega lang haar) en dan laagjes erin. Zij wilde dat niet toen omdat ze de slag die ik daardoor in mijn haren krijg niet mooi vindtnu ziet het er vooral een beetje awkward dik uit door het gebrek aan laagjes
Lisette0 schreef:JudithGigi schreef:Hahaha zo spannend was het niet hoor! Ik wilde stuk ervan af (had echt mega lang haar) en dan laagjes erin. Zij wilde dat niet toen omdat ze de slag die ik daardoor in mijn haren krijg niet mooi vindtnu ziet het er vooral een beetje awkward dik uit door het gebrek aan laagjes
Als je van jezelf al slag hebt, kun je idd beter geen laagjes doen. Dan gaat het een eigen leven leiden en alle kanten op staan.
Spreek uit ervaring.
Sintara schreef:Lisette0 schreef:
Als je van jezelf al slag hebt, kun je idd beter geen laagjes doen. Dan gaat het een eigen leven leiden en alle kanten op staan.
Spreek uit ervaring.
Jawel joh, daar wordt het veel handelbaarder van. Anders klit het zo makkelijk en gaat het een beetje als een dak afstaan bij mij. Nu met dubbele lagen en uitgedund heb ik gewoon 'krullen' en hoef ik het amper te borstelen