Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 11:37

Iemand op het oog voor een pony in pension.De juiste grote ook een ruintje,maar de eigenaar heeft zoveel eisen,ik ben bang dat dat niet goed gaat.Natuurlijk heeft een eigenaar inspraak over hoe haar pony gehouden word,maar dit is wel een hele eisen lijst.Toch niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 11:42

Britta31 schreef:
Iemand op het oog voor een pony in pension.De juiste grote ook een ruintje,maar de eigenaar heeft zoveel eisen,ik ben bang dat dat niet goed gaat.Natuurlijk heeft een eigenaar inspraak over hoe haar pony gehouden word,maar dit is wel een hele eisen lijst.Toch niet.

Zou dat voor die € 100 niet op m'n hals halen, Britta. Het moet leuk blijven

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 11:43

Nu al een slecht gevoel is niet doen. Dat word alleen maar meer

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 11:44

En het liedje van de ¨7 heksen maken een vreemd soepje klaar¨ in mijn hoofd :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 11:45

DuoPenotti schreef:
Nu al een slecht gevoel is niet doen. Dat word alleen maar meer

Begin er ook niet aan hoor.Pony komt wel een keer op mijn pad.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 12:14

Geweldig er is weer een pus bultje in aan tocht. Valt wel op dat het iedere keer na het spuiten is.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 12:38

Shenavallie schreef:
Ineke2 schreef:
Minder subtiel zijn, dat kun jij wel :j

Ik wil curry maken vanavond. Serieus een heel schap met currypasta over datum. En niet een beetje, nee houdbaar tot april van dit jaar…
Heb het maar wel even gemeld aan een medewerker.

Het vullen in supermarkten is tegenwoordig echt waardeloos (mijn ergernis). Van de week nog een heel schap met 'verse' guacamole die bijna een week over datum waren. Een oudere werknemer erop gewezen en die reageerde er nogal laks op. Het interesseert medewerkers schijnbaar ook niet meer. En dan het vullen op zich: geen FIFO, alleen het voorste bakje, potje, blikje of doosje naar voren halen en de rest achterin het schap laten. Kan me nog herinneren dat ik vroeger als bijbaantje in de supermarkt werkte en dat de bedrijfsleider van een enorm vriendelijke man in een rol van een man met een 'verbale zweep' veranderde richting de betreffende medewerker als het niet goed stond. En niemand die daardoor een gekrenkt zieltje had (tegenwoordig moet men de jeugd pamperen), maar het werk vervolgens goed deed. De bedrijfsleider kon daarna ook weer heel gemakkelijk terugdraaien naar zijn eigen, toffe karakter. Veel van die man geleerd! :j

Ik moet zeggen, ik herken de ergernis. Ik heb ook supermarktwerk gedaan en het gebeurde meer dan eens dat het niet FIFO was. Wel zijn sommige constructies echt waardeloos bedacht, de tapas bij een zekere blauwe keten gaat snel door elkaar. Dat wist ik, omdat ik ooit op zaterdagmiddag alle vracht fifo had gevuld, vervolgens op zondag weer ging vullen en het toen niet fifo lag :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 12:56

dit gaat heel egoïstisch klinken, en het spijt me daarvoor.

Ik heb nooit een hele leuke verjaardag gehad. Geen vrienden die het kwamen vieren, en mijn familie is bezig met elkaar.
Nooit een leuk feestje gehad.

Gisteren was het een en al stress voor mij.
Mijn beste vriendin die uit huis werd gezet en die ik met open armen ontving thuis.
Iemand waarmee ik date die helemaal overstuur was (met een goede reden hoor) die ik heb moeten troosten.

Ik vind het moeilijk, het zijn allemaal lieve mensen en ik geef ze ook echt wat ze nodig hebben.
Maar ik ben gewoon een beetje overschaduwd op een dag waarvan ik nooit heb gedacht dat ik die nog zou meemaken.

Maar goed, zo is het leven.
Geven en nemen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 13:04

fotolijstje schreef:
dit gaat heel egoïstisch klinken, en het spijt me daarvoor.

Ik heb nooit een hele leuke verjaardag gehad. Geen vrienden die het kwamen vieren, en mijn familie is bezig met elkaar.
Nooit een leuk feestje gehad.

Gisteren was het een en al stress voor mij.
Mijn beste vriendin die uit huis werd gezet en die ik met open armen ontving thuis.
Iemand waarmee ik date die helemaal overstuur was (met een goede reden hoor) die ik heb moeten troosten.

Ik vind het moeilijk, het zijn allemaal lieve mensen en ik geef ze ook echt wat ze nodig hebben.
Maar ik ben gewoon een beetje overschaduwd op een dag waarvan ik nooit heb gedacht dat ik die nog zou meemaken.

Maar goed, zo is het leven.
Geven en nemen.

Daar mag je het zeker moeilijk mee hebben hoor. Daar is niets egoïstisch aan :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 13:07

Fotolijstje was je gister jarig?
Nog van harte!!

Mijn zoontje is vandaag jarig en het was binnen een uur van dit naar dat :+

Afbeelding
Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 13:13

Was je gisteren jarig? Dan alsnog gefeliciteerd :)
"Nood"situaties kun je niet plannen, het siert je dat je er alsnog wat voor je vrienden.

-
Ik heb zo een festival waar ik al weken naar uitkijk maar nu helemaal geen zin in heb. Slaap hele week al kak, m'n lijf doet voor het eerst sinds weken weer veel pijn en ik heb de eeuwige kleding struggle :+ ik ben een enorme koukleum maar het lijkt alsof het in een afgesloten tent is.. Er zouden veel leuke mensen komen maar die lijken allemaal af te haken.
Ik baal. Heb nooit iets leuks te doen dus als dat dan wel een keer is wil ook dat het een fantastische avond is zegmaar.

En een ex date die me dronken heeft geappt vanacht. Dat blijft door m'n hoofd spoken omdat ik me gewoon zorgen maak om hem (en ik delulu ben maar dat negeren we :+ )

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 13:16

De halve winkelstraat in mijn dorp ligt eruit, je hebt alleen nog de stoep aan beide klanten, en de straat ligt eruit.
Normaal fiets ik even naar het pakketpunt aan het einde van de winkelstraat, maar nu moet ik helemaal om fietsen, of heen lopen, wat even lang duurt als fietsen nu.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 13:50

Citaat:
Citaat:

Ja, maar als iemand zegt dat het niet uit gaat zien moet je aardig zeker van je mening zijn om toch door te zetten. Dat was ik niet :')

Oke nu ben ik heeeel benieuwd wat je bedacht had. :')

Hahaha zo spannend was het niet hoor! Ik wilde stuk ervan af (had echt mega lang haar) en dan laagjes erin. Zij wilde dat niet toen omdat ze de slag die ik daardoor in mijn haren krijg niet mooi vindt :') nu ziet het er vooral een beetje awkward dik uit door het gebrek aan laagjes :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 17:52

Zo zei een (best wel dure) kapper hier in het dorp een keer dat wat ik met mijn haar wilde niet zou kunnen. Op naar een andere kapper en die zei dat het wel mogelijk was. Het was inderdaad wel mogelijk, maar ik vond het zelf achteraf niet bij mij passen (ging van een foto uit die ik op Internet had gevonden en dacht heel naïef dat dat kapsel wel wat voor mij zou zijn). Gelukkig is het inmiddels weer redelijk zoals het was. Nu nog wat meer lengte, hoewel het al aardig weer op lengte is.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 18:12

Kappers weten idd vrij snel te zien of iets wel/niet bij iemand's haar en gezicht zal passen, maar de een kan het wat beter brengen dan de ander. Ik kom vaak met ideeen aanzetten en dan maakt mijn kapper er iets van wat bij mij past

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 18:15

Ik heb nog geen zin in deze kou :brr: en dat gaat de komende maanden weer zo zijn.
Ik wil nu de winterjas eigenlijk al wel aan.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 20:56

Zebrastreep schreef:
Ik heb nog geen zin in deze kou :brr: en dat gaat de komende maanden weer zo zijn.
Ik wil nu de winterjas eigenlijk al wel aan.

Ik heb gisteren mijn winterjas al aan gehad, en had er geen spijt van.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:00

Fotolijstje; Dat maakt jou een geweldig persoon, maar denk ook aan jezelf. Vreemd genoeg is dat het tegenovergestelde van egoïsme, als je goed voor jezelf zorgt en content bent, kun je beter voor je omgeving zijn(die jij zelf uitkiest).
- Hier geirriteerd door weer, ja, weer, een auto die toetert als ik met mijn paard langs de 80 weg wandel\rijd. Ik zou het niet doen als ik het niet vertrouw, maar hopen die mensen op een ongeluk? Wat verwachten ze? Heb maar een snoepje gegeven en weer door...

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:01

JudithGigi schreef:
Hahaha zo spannend was het niet hoor! Ik wilde stuk ervan af (had echt mega lang haar) en dan laagjes erin. Zij wilde dat niet toen omdat ze de slag die ik daardoor in mijn haren krijg niet mooi vindt :') nu ziet het er vooral een beetje awkward dik uit door het gebrek aan laagjes :')

Als je van jezelf al slag hebt, kun je idd beter geen laagjes doen. Dan gaat het een eigen leven leiden en alle kanten op staan. :')
Spreek uit ervaring. :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:27

Daar heb je een stijltang voor. Ik heb ook krullend haar, en toen ik een keratine behandeling had gehad (dan wordt het echt 100% stijl gemaakt om de behandeling te voltooien) was die slag helemaal weg en zagen mijn lagen eruit alsof de ratten eraan gevreten hadden. Echter met mijn natuurlijke,.eigen slag in mijn haar viel het eigenlijk altijd goed.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:32

Ik heb iets gratis op marktplaats staan. Mensen die dan gaan vragen of het nog te koop is. Dan zeg ik: ja het is nog beschikbaar. En dan blijft het stil. Waarom vraag je het dan?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:33

Lisette0 schreef:
JudithGigi schreef:

Als je van jezelf al slag hebt, kun je idd beter geen laagjes doen. Dan gaat het een eigen leven leiden en alle kanten op staan. :')

Jawel joh, daar wordt het veel handelbaarder van. Anders klit het zo makkelijk en gaat het een beetje als een dak afstaan bij mij. Nu met dubbele lagen en uitgedund heb ik gewoon 'krullen' en hoef ik het amper te borstelen

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 22:18

Nou dan zal ik wel heel raar haar hebben. Nooit meer laagjes gehad daarna, zag er niet uit. :')
Maar heb ook super dun, weerbarstig en breekbaar haar, kan er ook mee te maken hebben. :+

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 22:30

nog van harte gefeliciteerd fotolijstje!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 22:49

Sintara schreef:
Lisette0 schreef:

Jawel joh, daar wordt het veel handelbaarder van. Anders klit het zo makkelijk en gaat het een beetje als een dak afstaan bij mij. Nu met dubbele lagen en uitgedund heb ik gewoon 'krullen' en hoef ik het amper te borstelen

Dat is mijn ervaring ook :D heb het als tiener altijd zo gehad