Lau schreef:Dat ik dit topic kwijt was.
En ik heb voor mijn verjaardag 1 jurkje besteld. Die leek niet optijd te zijn dus bestelde ik een tweede. Nu komen ze allebei vandaag en moet ik kiezen welke ik wil houden…
Beide een optie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Lau schreef:Dat ik dit topic kwijt was.
En ik heb voor mijn verjaardag 1 jurkje besteld. Die leek niet optijd te zijn dus bestelde ik een tweede. Nu komen ze allebei vandaag en moet ik kiezen welke ik wil houden…
Beide een optie?
Relaxed schreef:Een getuige van de gemeente boven zijn beste vriend dat vind ik nogal wat, ik snap wel dat je vriend boos is.. dan zou ik er geen etentje aan vast plakken.
Citaat:Wat een ingewikkelde situatie... Ik snap beide kanten eigenlijk wel. Tijd voor een goed gesprek denk ik.
Urbanus schreef:Wat je ook kunt doen is een bevriend stel vragen als getuigen, tegelijk zwanger worden, twee huizen tegenover elkaar kopen en fantaseren hoe jullie kinderen samen opgroeien, erachter komen dat de vrouw van het stel verliefd is op jouw partner en dat ze vreselijke ouders zijn zodat je voortaan altijd om moet fietsen naar de supermarkt omdat je ze ontwijkt.
Maar ik weet niet of dat per se een goed idee is.
Urbanus schreef:Wat je ook kunt doen is een bevriend stel vragen als getuigen, tegelijk zwanger worden, twee huizen tegenover elkaar kopen en fantaseren hoe jullie kinderen samen opgroeien, erachter komen dat de vrouw van het stel verliefd is op jouw partner en dat ze vreselijke ouders zijn zodat je voortaan altijd om moet fietsen naar de supermarkt omdat je ze ontwijkt.
Valerie93 schreef:Gezakt voor mijn CE rijbewijs. Door stomme fouten door de zenuwen
fotolijstje schreef:Urbanus schreef:Wat je ook kunt doen is een bevriend stel vragen als getuigen, tegelijk zwanger worden, twee huizen tegenover elkaar kopen en fantaseren hoe jullie kinderen samen opgroeien, erachter komen dat de vrouw van het stel verliefd is op jouw partner en dat ze vreselijke ouders zijn zodat je voortaan altijd om moet fietsen naar de supermarkt omdat je ze ontwijkt.
Klinkt alsof je het zegt uit eigen ervaring![]()
Heb een doorverwijzing gekregen naar een GGZ chill voor mij maar ik zit nu te bedenken hoe ik het mijn ouders moet gaan vertellen.
Iets van "Hoera!!! jouw kind is depressief" ?![]()
Valerie balen dat je hem niet heb gehaald maar gok dat je hem de volgende keer echt nailed!!
Urbanus schreef:Menino schreef:Maar nu de echte vraag.
Is dit gebaseerd op een echt gebeurd verhaal?
Ja![]()
Hoogtepunt was wel het kinderfeestje wat we gaven en waarvoor ze zichzelf uitnodigde, teveel dronk en alle aandacht van het feestje naar zichzelf trok.
fotolijstje schreef:Mijn band is wel prima. Echt niet slecht.
Ze zijn alleen niet zo openminded met mentale gezondheid etc. Dat maakte de stap om hulp te zoeken ook zo moeilijk![]()
Ik ga ze gewoon appen met dat ik mij niet zo lekker in mijn vel voelde en een doorverwijzing kreeg van de dokter. Dan nemen ze het wel serieuzer denk ik.
Urbanus schreef:Menino schreef:Maar nu de echte vraag.
Is dit gebaseerd op een echt gebeurd verhaal?
Ja![]()
Hoogtepunt was wel het kinderfeestje wat we gaven en waarvoor ze zichzelf uitnodigde, teveel dronk en alle aandacht van het feestje naar zichzelf trok.
chanicha schreef:Aan dat de slager zo duur is gewordenschrok me rot!
Haaruitval, huisarts zei dat dat vaak is als ook de blaadjes van de boom vallen
Shenavallie schreef:Ik ben geen die hard vega, maar als ik dit lees vraag ik me wel af: waarom koop je het dan, als het niet lekker is? Ik zou dan liever twee keer per maand voor 20 euro vlees eten en ervan genieten dan bijna elke dag en het met lange tanden moeten eten.chanicha schreef:Aan dat de slager zo duur is gewordenschrok me rot!
Haaruitval, huisarts zei dat dat vaak is als ook de blaadjes van de boom vallen
Dat is ook de reden dat wij het weer in de supermarkt halen. Niet echt lekker, als je het mij vraagt: veel stukjes bot erin, taai, ouwe koe-smaak of gewoon waterig van smaak. Maar goed, ik ga niet weer ruim twintig Euro voor een beetje vlees betalen voor een gerecht dat in één avondje al helemaal op is. Schrok me echt de touwt*fus. Op die manier zullen er ook steeds meer slagers verdwijnen.