Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Alles is mogelijk. Ook wanneer je eerst zei iets absoluut niet te willen. Maar om dat nou op te zoeken? Nee. En om dit te voorkomen had ik mijn Max afstand op Tinder op 40km staan. Wilde niet langer dan 30 minuten rijden. Genoeg leuke mensen in de buurt.
AbleToDream schreef:Marocje schreef:Alles is mogelijk. Ook wanneer je eerst zei iets absoluut niet te willen. Maar om dat nou op te zoeken? Nee. En om dit te voorkomen had ik mijn Max afstand op Tinder op 40km staan. Wilde niet langer dan 30 minuten rijden. Genoeg leuke mensen in de buurt.
Ja die afstand op de apps is wel iets, was hier ook niet van plan om iemand zo ver te zoeken, de afstand stond ook op max 30 min, maar nadelig als je dus iemand ontmoet die voor zijn werk toevallig in je radius van die app passeert meerdere malen per maand omdat ie op verschillende locaties moet werken![]()
Oei, ja dieren en kinderen is een andere zaak natuurlijk. Qua dieren valt het mee dat ik enkel een kat heb, en die sleur ik dan ook wel mee als ik een weekend naar hem thuis rij.
OutOfTheWood schreef:Ik heb inmiddels een serieuze relatie met iemand die 2-3 uur verderop woont. Als het klikt dan klikt het, en ja die afstand is wellicht een nadeel maar het meer dan dwars waard als je er beiden voor gaat. Het kan allemaal zo erg zijn als dat je het zelf maakt. Ik zou het zo weer doen in ieder geval.
Mijn vriend komt het ene weekend deze kant op, en ik ga het andere weekend naar hem. Soms wisselt het weleens als iemand jarig is, of er een event in de buurt van hem is bijvoorbeeld maar dat is voor ons beiden niet erg.
En gewoon een vraag stellen hier heeft niks met twijfels te maken. Wat een onzin. Sommige mensen proberen je echt meer aan te praten dat nodig is...