Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 12:55

Nou ja ik kan het niet omdat ik dieren heb, gewoon onmogelijk maar hij mag wel naar mij toe komen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:00

Ja, dat zijn ook nog dingen om rekening mee te houden. Ik heb dan het geluk dat mijn volwassen zoon nog thuis woont. De kat krijgt genoeg aandacht en de ratten ook. Voer gaat al automatisch.

Dat wordt wel lastiger wanneer zoon toch het huis uitgaat ookal was dit komende 3 jaar niet de bedoeling. Kan altijd natuurlijk maar dat zien we dan wel (dan is andere zoon ook al bijna volwassen trouwens)

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:05

Marocje schreef:
Alles is mogelijk. Ook wanneer je eerst zei iets absoluut niet te willen. Maar om dat nou op te zoeken? Nee. En om dit te voorkomen had ik mijn Max afstand op Tinder op 40km staan. Wilde niet langer dan 30 minuten rijden. Genoeg leuke mensen in de buurt.

Ja die afstand op de apps is wel iets, was hier ook niet van plan om iemand zo ver te zoeken, de afstand stond ook op max 30 min, maar nadelig als je dus iemand ontmoet die voor zijn werk toevallig in je radius van die app passeert meerdere malen per maand omdat ie op verschillende locaties moet werken :')

Oei, ja dieren en kinderen is een andere zaak natuurlijk. Qua dieren valt het mee dat ik enkel een kat heb, en die sleur ik dan ook wel mee als ik een weekend naar hem thuis rij.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:06

Ja werk in de buurt of gewoon omdat tinder vaak ook maar wat uit zn nek kletst.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:18

Daarom had ik ook woonplaats erin staan. Als iemand dan matchte en later bleek ie toch ver te wonen, was het gesprek klaar. Dan had ie dus mijn profiel niet gelezen.

En idd, de ratten kan ik ook nog meenemen hoewel die er over twee jaar er niet meer zullen zijn. Kat gaat niet lukken, hij heeft een kat. Maar tegen die tijd zien we dat wel. Denken in oplossingen :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:26

Ik heb er ooit in gezet: iemand uit de buurt tussen die en die plek woon ik. Hielp dus geen snars. En mn woonplaats erin.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:34

Nee, maar dan lezen mensen dus niet en das sowieso geen match. Selecteert lekker makkelijk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 14:34

Zonnetje81 schreef:
Nou ja ik kan het niet omdat ik dieren heb, gewoon onmogelijk maar hij mag wel naar mij toe komen :+
Zelfs na een vertaald bericht?

~~}>

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 19:14

AbleToDream schreef:
Marocje schreef:
Alles is mogelijk. Ook wanneer je eerst zei iets absoluut niet te willen. Maar om dat nou op te zoeken? Nee. En om dit te voorkomen had ik mijn Max afstand op Tinder op 40km staan. Wilde niet langer dan 30 minuten rijden. Genoeg leuke mensen in de buurt.

Ja die afstand op de apps is wel iets, was hier ook niet van plan om iemand zo ver te zoeken, de afstand stond ook op max 30 min, maar nadelig als je dus iemand ontmoet die voor zijn werk toevallig in je radius van die app passeert meerdere malen per maand omdat ie op verschillende locaties moet werken :')

Oei, ja dieren en kinderen is een andere zaak natuurlijk. Qua dieren valt het mee dat ik enkel een kat heb, en die sleur ik dan ook wel mee als ik een weekend naar hem thuis rij.

Ja, die afstand in de app is wel een dingetje. Mijn vriend was ook in de buurt voor zijn werk. Nu ben ik toch heel erg blij dat wij elkaar hebben leren kennen en is de afstand ook geen probleem meer <3

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 20:27

OutOfTheWood schreef:
Ik heb inmiddels een serieuze relatie met iemand die 2-3 uur verderop woont. Als het klikt dan klikt het, en ja die afstand is wellicht een nadeel maar het meer dan dwars waard als je er beiden voor gaat. Het kan allemaal zo erg zijn als dat je het zelf maakt. Ik zou het zo weer doen in ieder geval.

Mijn vriend komt het ene weekend deze kant op, en ik ga het andere weekend naar hem. Soms wisselt het weleens als iemand jarig is, of er een event in de buurt van hem is bijvoorbeeld maar dat is voor ons beiden niet erg.

En gewoon een vraag stellen hier heeft niks met twijfels te maken. Wat een onzin. Sommige mensen proberen je echt meer aan te praten dat nodig is... :+

Bedankt voor je reactie. Fijn te lezen hoe jouw ervaring is met een lange afstandservaring en dat jij er wel positief tegenaan kijkt. Ik denk dat ik gewoon eens een keer met hem ga afspreken en dan zie ik wel hoe het loopt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 13:26

Oké oké ik mag hier officieel weer posten want ben zelf single. Maar mijn date verhalen komen nog wel. Nu eerst een oproep namens een kennis van mij. Ik zal jouw contactgegevens ook aan haar doorgeven als je interesse hebt.

Dit is onze lieftallige Teun! Het lukt Teun maar niet om een langdurige relatie te vinden en dat knaagt aan hem... Valentijnsdag staat om de hoek en hij wil dit niet wéér alleen spenderen. Daarom gaan wij voor een item (komt op YouTube) opzoek naar een leuke date voor hem!

We zijn opzoek naar nog 2 dames die met hem op date zouden willen! Het gaat om vandaag (7 feb) rond ca. 18:00uur in Hilversum op het Media park. Het idee van het item is dat Teun met 3 dames in gesprek gaat, zonder hen te zien. Op basis van vragen die hij aan hen stelt kiest hij vervolgens 1 dame uit met wie hij denkt de leukste klik te hebben en daarmee gaat hij op date!

Teun is 26 jaar oud, een hele lieve en leuke jongen, een luisterend oor en erg grappig! We zoeken dames tussen de 22 en 30 jaar oud. Hij houdt van vrouwen die niet op hun mondje gevallen zijn en die van humor houden.

Please help a girlie (en Teun natuurlijk) out!

Denk je: " Nou deze leuke gozer kan ik niet aan me voorbij laten gaan"? Stuur me dan even een privé berichtje!

Afbeelding

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 15:07

Dat is op tijd. :')
Ik hoop dat je binnen 4 uur nog 2 dames vindt.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 16:34

Whaha idd...het idee is leuk, maar het tijdsbestek maakt het een soort van mission impossible

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 16:51

Sky_As schreef:
Whaha idd...het idee is leuk, maar het tijdsbestek maakt het een soort van mission impossible

Haha I know dat zei ik ook al maar ze probeerde het toch :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:48

En, zijn er 2 dames gevonden?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 20:47

Hebben jullie ook dat sommige mensen alleen maar matches verzamelen? Sturen of niks terug of heffen de match weer op?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 21:20

Ja heel veel gehad! Zoeken naar die ene spelt in de hooiberg...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:46

charootje schreef:
En, zijn er 2 dames gevonden?

Volgens mij heeft ze er nog 1 bij gevonden dus redelijk geslaagd denk ik.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 22:56

Ja en ik heb ook mannen die dan aan komen kakken met niks serieus te zoeken of allergisch te zijn voor katten.

Waarom like je me of ga je überhaupt met me in gesprek om hier later over te beginnen?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 00:33

Zonnetje81 schreef:
Ja en ik heb ook mannen die dan aan komen kakken met niks serieus te zoeken of allergisch te zijn voor katten.

Waarom like je me of ga je überhaupt met me in gesprek om hier later over te beginnen?

Omdat ze hopen dat ze je kunnen ompraten haha :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 11:19

Als je het zo zegt wel. Ze gaan toch een soort pleidooi beginnen.

Of mannen die een stuk jonger zijn en dan zeuren over de leeftijd wat ik ervan vindt en dan toch unmatchen midden in een gesprek. Heb ne een saai leven als je niks beters te doen hebt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 16:46

Ik heb Tinder uitgespeelt, zie constant dezelfde mensen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 17:14

Ik zit al zeker 4 maanden niet meer op datingapps... Maar weten jullie nog dat ik afgelopen zomer een poosje appte met een hele leuke gozer, die er ineens de stekker uit trok nog voordat er een date was geweest? Die het allemaal ineens te veel leek te worden. En waar we massaal van riepen: "Ooooh die heeft een vrienden!"

Nou, die is me gaan volgen op LinkedIn... :') Gozer... Waarom _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 17:53

Ik negeer mijn badoo matches al een week of 3/4 ofz :')

Janine ooh that’s creepy… like why jij wilt niet afspreken.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 20:37

Ik heb morgen m’n allereerste date met iemand die ik via bumble heb leren kennen :D We chatten nu iedere dag voor een week. Chatten nog wel via bumble, zijn nog niet naar whatsapp overgegaan. Is dat voor andere ook zo of gaat de rest sneller over op whatsapp?

We gaan morgenavond een drankje doen in de stad en vind het nu al doodeng :')