Katinka Polderman, uit haar boek Beslisbos.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pien_2010 schreef:Vandaag aan jullie gedacht. Ik moest naar het toilet in een restaurant in Parijs. Waren twee jonge ouders met een knal rode kleur een baby schoon aan het vegen die helemaal onder zat. Ze stonden bij de wasbak voor vrouwen WC, dus ik ben maar gauw de mannen WC in geglipt. Toen ik klaar was gauw handen gewassen, mijn duim opgestoken "bon courage" en vertrokken. Het stonk.
Femke_Tweety schreef:Nog iemand die herkenning zoekt?
Sara Kroos over jonge kinderen...
https://www.facebook.com/share/v/ABv4daAEFLbVovAJ/
. Voor Fransen is zoiets zo vreselijk not done. Teveel verstandelijk gehandicapte mensen heb ik meegemaakt om erg onder de indruk te zijn. Die gast wist dat op de een of andere manier, denk ik.
, dus ik heb hem een knuffel gegeven en gezegd dat hij naar zijn ouders moest luisteren, waarop hij doodleuk opstond en weer op zijn stoel ging zitten alsof er niets gebeurd was.
O god de tranen biggelen over mijn wangen. Top ouders.
Mijn ex was echt een rotkind. Hij kreeg daarom op een bepaald moment geen pakjes van de Sint, want hij had zich gewoon echt niet oké gedragen. Het jaar daarna was hij dat niet vergeten - maar in plaats van zich te gedragen, had hij als wraak punaises voor de schouw gelegd