Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Shirley schreef:Altijd.
Hoe iemand er komt en welke overtredingen hij/zij ervoor heeft moeten begaan: tegen de stroom in, door het rode licht...het maakt niet uit: rechts heeft voorrang
Century schreef:Nee, dat is het at-teken https://nl.wikipedia.org/wiki/@
Cowboy55 schreef:We hebben op het werk even een discussie over de vraag of wij nou zo dom zijn of de rest van NL zo slim.
Het onderwerp is dit:&
Zonder op te zoeken: hoe heet dit ding?
Nee, het is geen EN-teken, of PLUS teken of moeilijke plus. Zo'n ding heeft een echte naam. Wie weet 't?
DuoPenotti schreef:Ik heb 'm net opgezocht en dacht dat zal wel zo'n Ooh ja. Dat was het, zijn.
Maar ik hoor dus duidelijk bij de domme groep. Echt nooit van gehoord.
thequeensmum schreef:Ik kijk dagelijks even in ‘uitgelicht’. Zo ook vandaag. [ [url=m/aPaTwc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik erop klik zie ik dit:
[ [url=m/MX1ivB.png]Afbeelding[/url] ]
Cowboy55 schreef:We hebben op het werk even een discussie over de vraag of wij nou zo dom zijn of de rest van NL zo slim.
Het onderwerp is dit:&
Zonder op te zoeken: hoe heet dit ding?
Nee, het is geen EN-teken, of PLUS teken of moeilijke plus. Zo'n ding heeft een echte naam. Wie weet 't?
gerlindie schreef:Waarom kopen mensen zonnebrand creme factor 15 of 20, als factor 50 hetzelfde kost?
Ik koop om die reden dus altijd factor 50. Voor hetzelfde geld beter beschermd, denk ik dan altijd