Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:51

marley93 schreef:
Collega van me zit ziek thuis, nog in onzekerheid van de oorzaak. Krijg net een appje van een andere collega dat we een pakketje gaan samenstellen, wat natuurlijk superleuk is. Of ik ook wil meedoen. Ja, natuurlijk wil ik dat! En nou kan ik supergoed met de zieke collega overweg, maar ik vind het toch zo moeilijk om iets voor haar te bedenken! Vind ik echt heel stom. Ik weet bijvoorbeeld dat ze graag thee drinkt, maar dat heeft iemand anders al. Douche dingetjes vind ik stom om te geven, van chocolade enzo houdt ze niet...
En daarbij ben ik op het moment ook niet op het werk, dus moet weer een andere collega het namens mij kopen en in het mandje doen. Heel handig allemaal. :')

Bloemzaadjes?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:54

Anoeska27 schreef:
marley93 schreef:
Collega van me zit ziek thuis, nog in onzekerheid van de oorzaak. Krijg net een appje van een andere collega dat we een pakketje gaan samenstellen, wat natuurlijk superleuk is. Of ik ook wil meedoen. Ja, natuurlijk wil ik dat! En nou kan ik supergoed met de zieke collega overweg, maar ik vind het toch zo moeilijk om iets voor haar te bedenken! Vind ik echt heel stom. Ik weet bijvoorbeeld dat ze graag thee drinkt, maar dat heeft iemand anders al. Douche dingetjes vind ik stom om te geven, van chocolade enzo houdt ze niet...
En daarbij ben ik op het moment ook niet op het werk, dus moet weer een andere collega het namens mij kopen en in het mandje doen. Heel handig allemaal. :')

Bloemzaadjes?

Dat is ook leuk! Heb voor nu doorgegeven dat ik een mok van de Xenos oid wel een leuk idee vind. Bleef toch een beetje in de thee-hoek hangen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 14:21

Telpeva schreef:
Maar ik wil zo graag wat doen want het huis is een zooi -O-

Hier huis ook een zooi, maar iedere keer een klein beetje en dan zie je steeds een stukje verder opknap.

marley93 schreef:

https://www.zaden-enzo.nl/a-29132165/za ... ee-pakket/
En ze hebben nog meer variatie. Gewoon wat ook simpel in een bakje in de keuken kan kweken.

Magnetron die steekvlam gaf, maar nu is mijn speklapje knetterhard. := Okay die gooi ik weg, want zelfs mes kom er niet doorheen. -O-

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 14:46

Dat ik zo onhandig ben :')

Zaterdag haar gewassen met nieuwe zilvershampoo. Zie ik vanochtend dat mijn hoofdhuid op sommige plekken dus paars is :+ Hoe knap dat ik het wel uit haar heb gespoeld en dat dat niet verkleurd is, maar hoofdhuid dus niet goed heb uitgespoeld. Straks maar proberen of ik het nog weg krijg _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 14:54

Dat het blijkt dat iemand (waarschijnlijk dezelfde dakloze die gisternacht het in de andere flat deed) in onze gang heeft gepoept. :r :r

En dat weet ik omdat de politie hem laatst uit een andere flat heeft gehaald. Waar hij lag te slapen. Waar hij had geplast, gepoept en overgegeven. Dit komt omdat onze flat op de route stad - daklozenopvang ligt. :r

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:01

Dat ik mij zo dom vind.Ik kan de auto met automaat maar moeilijk onder de knie krijgen.Zelf bejaarden rijden er in rond :(
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 17-05-21 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:02

MarlindeRooz schreef:
Dat het blijkt dat iemand (waarschijnlijk dezelfde dakloze die gisternacht het in de andere flat deed) in onze gang heeft gepoept. :r :r

En dat weet ik omdat de politie hem laatst uit een andere flat heeft gehaald. Waar hij lag te slapen. Waar hij had geplast, gepoept en overgegeven. Dit komt omdat onze flat op de route stad - daklozenopvang ligt. :r

:wow:

Ik erger me wederom aan mijzelf. Maar gelukkig ook een paar positieve dingen vandaag.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:12

MarlindeRooz schreef:

ah nee wat naar zeg omg |(

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:20

Flits auto op weg naar stal op een weg die nogal uitnodigd om te hard te rijden…
Boete nummer 3 op die plek |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:37

Dat het hier opeens heel vochtig en benauwd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:59

Annenas schreef:
Flits auto op weg naar stal op een weg die nogal uitnodigd om te hard te rijden…
Boete nummer 3 op die plek |o

Ja daarom gaan ze dus daar staan. Ze staan ook vaak tegenover de stal waarin sta, gelukkig maar. Anders krijg ik daar ook boetes

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:28

Aan al die opgefokte mensen vandaag in het verkeer. :')

Vast last van een maandag humeur

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:04

Pff. Zeer grote post NL wagen stond half op een kruispunt geparkeerd. Zeer onoverzichtelijk (in de binnenstad). Dus ik rijd stapvoets het kruispunt op en toen ik al halverwege was kwam er een vrouw van rechts. Ze reed stug door en zette mij klem. Daarna kreeg ik dikke middelvingers. Echt relax hee, natuurlijk kom je van rechts, maar je kunt ook anticiperen en mij even verder laten rijden. Ik was al halverwege.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:06

Dat soort mensen moeten geen rijbewijs hebben. Hoe lastig is anticiperen in het verkeer denk je dan. :=

Ik erger me aan het feit dat ik bijna in slaap val maar eigenlijk moet ik gaan koken. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:10

Mijn oog, die na drie weken nog dik is.... _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:14

Geen motivatie om te koken. En dat ik voor het eerst sinds februari een hele dag aan school gewerkt heb. En niet perse een ergernis, maar een verbazing dat het nu pas is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:15

Schoonzus die helemaal aan het flippen is dat ik mijn vriend bewust vervreemd van zijn vrienden en familie etc. Wauw jeetje. Gewoon omdat jij wordt aangesproken op gedrag dat niet ok is. Ondertussen leest mijn vriend al mee die aangeeft dat ik niets verkeerds doe, maar dit komt wel even binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:19

Moestuin schreef:
Schoonzus die helemaal aan het flippen is dat ik mijn vriend bewust vervreemd van zijn vrienden en familie etc. Wauw jeetje. Gewoon omdat jij wordt aangesproken op gedrag dat niet ok is. Ondertussen leest mijn vriend al mee die aangeeft dat ik niets verkeerds doe, maar dit komt wel even binnen.
Ongevraagd advies, maar ik zou ‘r blokkeren. :o Je verdient beter dan dit. :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:21

Mkango schreef:
Moestuin schreef:
Ongevraagd advies, maar ik zou ‘r blokkeren. :o Je verdient beter dan dit. :)

Eens met Mkango. Dit is niet gezond voor jou of je relatie. Ze mag het met je vriend oplossen, want anders ben jij straks de boeman. Wat ze al van je probeert te maken. Knuffel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:28

Precies blokkeren! Al is het maar om niet vanuit emotie te gaan reageren. Je kan ook best zeggen ik ga nu even niet meer reageren. Gewoon de deur dicht gooien zodat ze geen ruimte krijgt om meer te reageren.

Kan op een later moment altijd nog , maar zij zit nu ongelofelijk hoog in haar emoties waardoor je juist dingen gaat zeggen waar je achteraf spijt van krijgt. Dus zelf absoluut geen woorden aan vuil maken.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:06

Alle verdomde rompslomp rond verhuizen.
Eerst internet wat 3 keer mis is gegaan waarna we maar een andere provider hebben gekozen. Toen bank(en) die niet geleverd konden worden, en toen ze eenmaal geleverd werden waren ze kapot. En nu de fiets eetkamerstoelen die niet geleverd worden terwijl de afspraak voor morgen staat... |o |o

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:18

Er is iemand verliefd op me, hij is een goede vriend.... Hij weet dat ik hem niet zo zie, ook niet in de toekomst.
Het maakt de vriendschap een stuk moeilijker zo.

En je schoonzus die is echt helemaal van tante Lotje. Op de blok en pas terug komen als ze weer bij zinnen is en een welgemeend excuses mee neemt.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:40

Kapot moe en ontzettende pijn in mijn arm van de vaccinatie deze morgen. Ik ben echt geen zeikerd maar tis net alsof iets een vork in mij arm heeft geramd.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:47

Ik ben allergisch voor mijn favoriete stukje kaas maar het is zo lekker dat ik het alsnog eet en nu zijn mijn lippen opgezwollen en doet mijn tong en gehemelte pijn en jeukt het |(

Maar ik ga hem sowieso opeten, fiets de allergie ~~}>

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:20

Moestuin kan je haar niet blokkeren?
Als mijn zusje mijn partner zo zou behandelen zou ze niet welkom zijn op mijn bruiloft.

Lestrange, sterkte en eet smakelijk.