Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 07:12

De stress in mijn lichaam en dat ik daardoor slecht heb geslapen |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:41

iirrssjjee schreef:
Een man op mijn werk (zwembad), die helemaal los ging op het feit dat hij een mondkapje op moest. Wat n onzin het was enz enz. Vooral genegeerd hem eenmalig een mondkapje gratis aangeboden, gezien hij die zelf niet had.

Daarna begon te schelden en te tieren over het kl*te beleid. Ik maar aangegeven dat wij er helaas ook niks aan kunnen doen, maar dat het de regels zijn die ons zij opgelegd.

Zolang we geen les aan het geven zijn, moeten ze op (dus tussen 2 lessen door, bv, of rijdens het toezichthouden, enz.)

Vervolgens zat die vent met zn tas te gooien (lekker volwassen) met de tekst dat hij niet kon wachten tot het weer maart was. Dan kon die kl**tviool tenminste wegestemd worden...

Vent, DOE NORMAAL!

Verschrikkelijk die mensen zetten zich publiekelijk voor gek ook nog. Wel goed gereageerd zeg ook dat je het kon negeren. Worden lange maanden voor die man :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:41

Snap de frustraties wel. Ik zou gewoon maanden niet gaan zwemmen en zoveel mogelijk vermijden.
Zijn gedrag is niet goed te praten uiteraard maar ik ben bang dat er overal wel meer escalaties zullen komen en zijn
Ondanks die schijnveiligheid.

Echt ik ging zo laat slapen en zo vroeg weer wakker. Word er gek van

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:51

Het lastige is alleen wel dat je met die frustratie vooral jezelf hebt én je het de medewerkers ook nog onnodig moeilijk maakt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:56

Heb me ook voorgenomen om wanneer ik iemand zo zie doen tegen winkelpersoneel ik er wat van zeg. Echt heel asociaal. Net alsof je als vega in de supermarkt tegen het personeel gaat schreeuwen omdat ze vlees verkopen en dat volgens jou slecht is voor mens, dier en milieu. Prima dat iemand ergens niet achter staat. Maar daar heeft dat winkelpersoneel niks aan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:03

Goed voornemen Marlinde maar ik ben daar toch voorzichtig in. 9 van de 10 keer zijn het mensen waar je geen ruzie mee wilt krijgen omdat je zo een slag voor je hoofd te pakken hebt. Sorry maar daar blijf ik liever uit de buurt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:43

Je moet natuurlijk wel even kijken of het niet zo'n gekkie is. Maar zeker van die Gerda's lust ik rauw. :7

Ik erger me aan het geluid op de gang, ze testen de brandmelders blijkbaar. Wat een rotgeluid is dat. Ik heb college jongens. }>

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-20 11:30

Mail eruit gedaan voor sollicitatie voor stage, een vacature waar ik echt oprecht super enthousiast van ben. Meteen automatisch antwoord van de recruiter dat ze morgen pas weer werkt -O-

Waar is mijn geduld als ik het nodig heeeeeeeeeeeeeeeeb

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:33

Schoonmaakster die weer eens een uur van de twee uur dat ze hier is, op haar telefoon doorbrengt in de keuken... 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:38

Ik heb zin om in bad te gaan, ben letterlijk te moe om staand te douchen en mijn haar te wassen. Word daar steeds onwel van. -O- Maar ik heb geen bad. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:39

Knudd schreef:
Schoonmaakster die weer eens een uur van de twee uur dat ze hier is, op haar telefoon doorbrengt in de keuken... 8)7

Is het een schoonmaakster via de thuiszorg?
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 02-12-20 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:42

MarlindeRooz schreef:
Ik heb zin om in bad te gaan, ben letterlijk te moe om staand te douchen en mijn haar te wassen. Word daar steeds onwel van. -O- Maar ik heb geen bad. :')

Kan je niet met een douchestoel douchen?Ze staan nog weleens bij de kringloop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:42

MarlindeRooz schreef:
Anticlimax van de dag. :')

Ik moet eigenlijk m’n haar wassen, maar geen zin... En m’n hoofdhuid is zo droog dat het de hele dag jeukt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:44

Ik ga het wel proberen om het heel snel te doen. Maar dat is zo lastig als je heel lang haar hebt. :+ En zo eerst even liggen en dan pas gaan douchen. :=

Hoe kan het dat ik wel 9,5 uur kan werken maar douchen zo'n ding is? _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:07

De tegenstrijdigheid van NS. Of je je reis even wil aanmelden zodat ze drukte kunnen voorspellen, maar je mag en kan je reis dan niet meer dan 48 uur van tevoren aanmelden want dan weet men de bezetting van het materieel nog niet :roll:
Lekker circeltje, want dat bekend dat je bij de inplanning nog geen idee hebt wat de interesse per trein is dus daar kun je geen rekening mee houden bij het inplannen van materieel... Wie snapt het nog?
En daarnaast is het aanmelden van je reis ook nog niet makkelijk ook. In de app zit een knopje om je reis aan te melden die je dan doorlinkt naar een webpagina waar ze ook nog willen weten hoe je reist; alleen, met kinderen of met de fiets (wat dan ook nog weer eens nooit beschikbaar is, zo'n fietsplaats, ook buiten de spits). En waarmee je reist en dan specifiek welke OV chipkaart..? >;)

Ohja, maar het is niet verplicht hoor :o?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:12

Dat iedereen in onze smalle straat het nodig vindt om hun auto op de stoep in de straat te parkeren. Wij zijn de enige zonder auto en er staat altijd een auto bij ons voor het pad en op de stoep. Aan weerszijden van de straat is een parkeerterrein waar altijd plek is.

Ik ben in januari uitgerekend en kan niet met mijn kinderwagen over de stoepen lopen zo. Maar ook rolstoelen, rollators etc. kunnen niet over de stoepen gaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:26

MarlindeRooz schreef:

Kom maar hierheen! Moet je toch die helikopter kopen

Ik heb een bad omdat ik dus niet staand kan douchen en zon douche stoel niks vond. Bij verbouwing dus bad geplaatst. Vooral dat lange staan bij haar wassen ging niet, of ik had niet goed uitgespoeld haha

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:29

Flying_Angel schreef:
Dat iedereen in onze smalle straat het nodig vindt om hun auto op de stoep in de straat te parkeren. Wij zijn de enige zonder auto en er staat altijd een auto bij ons voor het pad en op de stoep. Aan weerszijden van de straat is een parkeerterrein waar altijd plek is.

Ik ben in januari uitgerekend en kan niet met mijn kinderwagen over de stoepen lopen zo. Maar ook rolstoelen, rollators etc. kunnen niet over de stoepen gaan.

Even goed regels in je gemeente erop nakijken en dan paar keer klagen, is paar maanden terug ook bij vriendin in de straat gedaan, iedereen stond half op stoep vanwege smalle straat, allemaal boetes als ze niet binnen zoveel tijd weg waren anders alleen waarschuwing, niemand meer die op de stoep parkeert

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 13:40

Shetlander wordt vandaag ingeslapen. Ik erger me eraan dat mijn zus in eerste instantie zei dat ik moest wachten tot ze klaar was bij de kapper. Beestje verrekt van de pijn _-:(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 14:10

MarlindeRooz schreef:
Heb me ook voorgenomen om wanneer ik iemand zo zie doen tegen winkelpersoneel ik er wat van zeg. Echt heel asociaal. Net alsof je als vega in de supermarkt tegen het personeel gaat schreeuwen omdat ze vlees verkopen en dat volgens jou slecht is voor mens, dier en milieu. Prima dat iemand ergens niet achter staat. Maar daar heeft dat winkelpersoneel niks aan.

Vaak als 1 iemand iets zegt, volgen er meerderen.

Mijn partner was in de Ah toen zo'n waanzingekkie tegen het kassameisje begon. Hij is toen door mijn partner en een handjevol andere mannen de winkel uitgezet.

Zo agressief tegen een meisje van 16.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 14:13

Dat ik jarig ben, maar door de drukte op het werk/ Corona/ stress en dingen ik me helemaal niet jarig voel ;(

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 15:29

@Justme_Lisaa: Gefeliciteerd!! Y)(^)

Jarig voel ik me ook nooit overdag. Alleen 's avonds.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 15:34

Voor de dames die in bad gaan ipv douchen, hoe kan je nou makkelijk je haar wassen in bad? :o?
Soms hier ook totaal geen puf om te douchen, dus lekker in bad, maar ik weet nooit zo goed hoe ik dan mijn haar moet wassen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 15:55

Ouwe schreef:
Voor de dames die in bad gaan ipv douchen, hoe kan je nou makkelijk je haar wassen in bad? :o?
Soms hier ook totaal geen puf om te douchen, dus lekker in bad, maar ik weet nooit zo goed hoe ik dan mijn haar moet wassen.

Onze douche is gekoppeld aan het bad, dus als ik klaar ben ga ik meestal nog snel even douchen en dan mijn haar wassen!
Of ik ga gewoon liggen en was m'n haren in bad zelf! Maar heb dan vaak het gevoel dat het nooit goed uitspoelt :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 16:02

Justme-lisa gefeliciteerd met je verjaardag.

Marlinde kan je bij de `blokker/Action geen plastic krukje kopen om op tezitten tijdens het douchen?

Mensen die stilstaan met hun auto op een t-splitsing.
Echt bijzonder onhandig.