Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Een man op mijn werk (zwembad), die helemaal los ging op het feit dat hij een mondkapje op moest. Wat n onzin het was enz enz. Vooral genegeerd hem eenmalig een mondkapje gratis aangeboden, gezien hij die zelf niet had.
Daarna begon te schelden en te tieren over het kl*te beleid. Ik maar aangegeven dat wij er helaas ook niks aan kunnen doen, maar dat het de regels zijn die ons zij opgelegd.
Zolang we geen les aan het geven zijn, moeten ze op (dus tussen 2 lessen door, bv, of rijdens het toezichthouden, enz.)
Vervolgens zat die vent met zn tas te gooien (lekker volwassen) met de tekst dat hij niet kon wachten tot het weer maart was. Dan kon die kl**tviool tenminste wegestemd worden...
Vent, DOE NORMAAL!
MarlindeRooz schreef:Ik heb zin om in bad te gaan, ben letterlijk te moe om staand te douchen en mijn haar te wassen. Word daar steeds onwel van.Maar ik heb geen bad.
Flying_Angel schreef:Dat iedereen in onze smalle straat het nodig vindt om hun auto op de stoep in de straat te parkeren. Wij zijn de enige zonder auto en er staat altijd een auto bij ons voor het pad en op de stoep. Aan weerszijden van de straat is een parkeerterrein waar altijd plek is.
Ik ben in januari uitgerekend en kan niet met mijn kinderwagen over de stoepen lopen zo. Maar ook rolstoelen, rollators etc. kunnen niet over de stoepen gaan.
MarlindeRooz schreef:Heb me ook voorgenomen om wanneer ik iemand zo zie doen tegen winkelpersoneel ik er wat van zeg. Echt heel asociaal. Net alsof je als vega in de supermarkt tegen het personeel gaat schreeuwen omdat ze vlees verkopen en dat volgens jou slecht is voor mens, dier en milieu. Prima dat iemand ergens niet achter staat. Maar daar heeft dat winkelpersoneel niks aan.
Ouwe schreef:Voor de dames die in bad gaan ipv douchen, hoe kan je nou makkelijk je haar wassen in bad?![]()
Soms hier ook totaal geen puf om te douchen, dus lekker in bad, maar ik weet nooit zo goed hoe ik dan mijn haar moet wassen.