Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Shadow0 schreef:
Gezien. Beetje jammer dat hij bezig blijft met grappig doen terwijl er bv nog altijd veel mensen in de zorg moeten werken zonder voldoende beschermende middelen.
(En dat zou misschien minder steken als dat niet de tactiek van tijden was, ten opzichte van zorgonderwerpen. Leuke vlogjes, filmpjes en foto's maken, alleen er gebeurt dus niet zoveel concreet.)
Ik vind als zorgmedewerker Hugo juist een hele betrokken, fijne minister. Ik vind het tof dat hij vlogt en laat zien dat hij op veel plekken in de zorg komt, hij komt als politucus tenminste nog veel in het werkveld.
Maargoed, we weten allemaal dat jij tegen het huidige zorgsysteem bent en daarin dus ook werkelijk alles negatief ziet
Jadeleigh263 schreef:Sterkte Rien & Lau! Wat verschrikkelijk om dit nu mee te moeten maken!
Weer heftige beelden uit Ecuador, bron is geenstijl, je hoeft het niet te geloven, ik hoop alleen dat mensen hun ogen niet sluiten voor de mogelijke rampzalige gebeurtenissen uit andere landen in deze wereld. Dit keer zijn deze beelden ook van het nieuws zelf geloof ik.
Edit: de beelden kunnen schokkend zijn
Jis_ schreef:of hij naar de kapper was geweest, ja kapper de vrouw al jaren. Skills ontwikkeld bij mijn Maltezer vroeger.
ruitje schreef:
zonnebloem18 schreef:Sowieso zie ik nog veel stellen samen boodschappen doen, met 2 karretjes en maar 1 kar vol gooien. Kan men tegenwoordig niet meer alleen boodschappen doen? Maak een lijstje en ga alleen naar de winkel.
LadyMadonna schreef:Ik ging normaal altijd halen bij een pickup point. Daar is nu niet meer tussen te komen, maar heb zelf ook zoiets van: ik kan prima zelf boodschappen doen. Laat dat bezorgen/afhalen maar voor mensen in risico groepen, die ziek zijn, die in de zorg werken, etc...
Sheran schreef:Ook maar even een mededeling dat niet iedereen perfect is (en ik zit er zelf erg mee...)
Ik woon helemaal alleen en had weken niemand gezien. Had afgesproken om langs te gaan bij een vriend (ex/het is ingewikkeld). Hij woont ook alleen en dichtbij. Van tevoren netjes gezegd met afstand en blabla. Ook omdat hij nog zijn ouders en zusje zag. Ging in het begin goed, maar misschien mede omdat hij ook zei dat hij zijn ouders en zusje op 1,5 meter afstand had gehouden heb ik op een gegeven moment toch een knuffel gegeven, mijn eenzaamheid werd te sterk denk ik. Vind het best erg van mezelf en zit nu enorm in de stress. Ik weet niet, ik wilde het even van me afschrijven denk ik. Had het gewoon niet verwacht van mezelf.
M1994 schreef:Kan me uit ervaring voorstellen dat het supermarktpersoneel er soms ook een beetje klaar mee is.. Continu alle kritiek van klanten, het is nooit goed genoeg. Politie agentje spelen, schoonmaakster, portier. Ik heb een leidinggevende functie in een supermarkt, het is echt niet tof wat personeel over zich heen krijgt allemaal. Iedereen is ook gewoon moe en het zat dus ik kan me best voorstellen dat een medewerker bij de karretjes er een keer klaar mee is en dat personeel er op een gegeven moment niks van zegt als 2 klanten met 1 karretje lopen..
Sassii schreef:M1994 schreef:Kan me uit ervaring voorstellen dat het supermarktpersoneel er soms ook een beetje klaar mee is.. Continu alle kritiek van klanten, het is nooit goed genoeg. Politie agentje spelen, schoonmaakster, portier. Ik heb een leidinggevende functie in een supermarkt, het is echt niet tof wat personeel over zich heen krijgt allemaal. Iedereen is ook gewoon moe en het zat dus ik kan me best voorstellen dat een medewerker bij de karretjes er een keer klaar mee is en dat personeel er op een gegeven moment niks van zegt als 2 klanten met 1 karretje lopen..
Precies!
Ik werk toevallig ook als leidinggevende in een supermarkt. Wij hebben nu tussen 15:00 en 20:00 twee man beveiliging in de winkel omdat wij anders alleen maar worden afgebekt en mensen met je in discussie willen omdat ze te beroerd zijn om een kar te pakken.
Ik vind het momenteel niet meer leuk om aan het werk te gaan.