Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:25

Princess_ schreef:
Mijn kat die mij recht aankijkt terwijl ze op de nieuw geplante klimop piest _-:(

_O- hahaha zo herkenbaar..die machteloosheid...

Mijn katten perfect opgevoed vanaf dag 1.....Hebben ze zomaar besloten dat t geoorloofd is ruim 1 uur voor avond-etenstijd te gaan miauwen... |o

Iemand tips?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 20:31

Talietjuh schreef:
Princess_ schreef:
Mijn kat die mij recht aankijkt terwijl ze op de nieuw geplante klimop piest _-:(

_O- hahaha zo herkenbaar..die machteloosheid...

Mijn katten perfect opgevoed vanaf dag 1.....Hebben ze zomaar besloten dat t geoorloofd is ruim 1 uur voor avond-etenstijd te gaan miauwen... |o

Iemand tips?

Vierkant negeren :j heeeeeel veel geduld kweken en gewoon doen alsof ze niet bestaan (negatieve aandacht is ook aandacht). En wellicht nog belangrijker - pas voeren als ze stil/gefocust op wat anders zijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:36

Zo. Klaar. Met altijd maar depressief zijn, en tegelijkertijd nooit gehoord worden doordat ik het goed weet te verbergen en verbazingwekkend goed functioneer (één therapeut een aantal jaar terug was erg verrast dat ik met mijn klachten nog voltijd studeerde), maar het begint me steeds meer en meer moeite te kosten en de echt slechte episodes volgen elkaar ook in steeds hoger tempo op. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:09

Mensen die leugens verspreiden, je op Facebook een reactie geeft. Je meteen het slechte verdedigd. Huh wat. Mensen ook altijd.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:16

Mkango schreef:
Zo. Klaar. Met altijd maar depressief zijn, en tegelijkertijd nooit gehoord worden doordat ik het goed weet te verbergen en verbazingwekkend goed functioneer (één therapeut een aantal jaar terug was erg verrast dat ik met mijn klachten nog voltijd studeerde), maar het begint me steeds meer en meer moeite te kosten en de echt slechte episodes volgen elkaar ook in steeds hoger tempo op. :x

Eerste stap zit hem dan in durven openen. Is focking lastig maar wel noodzakelijk om verder te komen. Je bent super zelfstandig waarschijnlijk maar op een gegeven moment kom je erachter dat er meer bestaat dan overal in je eentje doorheen te donderen :(:) :(:) :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:38

Paard is wat koliekerig denk ik. Vandaag te lang in een volle wei gestaan en nu gevoelig rechts achter op de buik en af en toe oren strak naar achter / wijde neusgaten. Wel alert (iets te eigenlijk) en oogt happy. 2x gemest sinds 18u maar wel scheetjes. Zorgen maken of niet..?

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:52

Heb je lijnzaadolie en/of colosan bij de hand?

Colosan geven en..
Flink veel lijnzaadolie in wat warme slobber mengen en je paard het op laten slobberen.

Lijnzaadolie slaat het gas plat in de darm.

Zou wel een poosje blijven wandelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 23:40

Klein rot vliegjes op de moestuin die gemeen bijten/steken en gezicht dat ook gelijk onder de rode vlekken zit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 23:43

Weer aan de buurman die nog steeds muziek aan heeft staan.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 23:47

Inmiddels een paar weken een ontzettend zere rug, behandeling heeft niet mogen baten tot nu toe en ik word er onderhand een beetje moedeloos en irritant passief van.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 00:27

Een drankspel na sinds de lockdowm niet meer echt gedronken te hebben is nooit een goed idee. :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 00:28

nicole_floor schreef:
Een drankspel na sinds de lockdowm niet meer echt gedronken te hebben is nooit een goed idee. :')

Helemaal met eens _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 00:54

Dat de hond van verderop weer aan het blaffen is.... En dat ik wil slapen wat opzich ook wel lukt met lawaai maar het is wel irritant. Hopelijk komen zijn baasjes snel weer thuis.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 01:01

CupCakes_ schreef:
nicole_floor schreef:

Helemaal met eens _O-

Ooh ben niet enige _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 02:05

Dat mijn ex om 01.50 uur opeens random begint te appen dat we moeten praten. Kerel. Het is bijna 02.00 in de nacht. Zo'n gesprek ga ik nu dus absoluut niet met je voeren. Dat snapt hij nog niet geloof ik.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 02:12

__Sannne schreef:
Hoe belachelijk weinig mensen het verschil tussen een WA verzekering en een aansprakelijkheidsverzekering weten. En dan ook nog juridisch advies proberen te geven. Mijn hemel.

Ja precies! Zo ken ik een stal die in het contract heeft staan dat de klant een wa verzekering moet hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 03:15

iK BeN eEn BeElDdEnKeR

Oke ja heel speciaal want de rest van de wereld denkt in woorden en letters enzo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 07:16

smit_ilse schreef:
__Sannne schreef:
Hoe belachelijk weinig mensen het verschil tussen een WA verzekering en een aansprakelijkheidsverzekering weten. En dan ook nog juridisch advies proberen te geven. Mijn hemel.

Ja precies! Zo ken ik een stal die in het contract heeft staan dat de klant een wa verzekering moet hebben....

_O-!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 08:21

Anthea schreef:
iK BeN eEn BeElDdEnKeR

Oke ja heel speciaal want de rest van de wereld denkt in woorden en letters enzo.

Er zijn serieus mensen die anders denken ja :j kun je je misschien niet voorstellen, maar sommige mensen kunnen gewoon niet visualiseren.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 08:24

xPabloBokt schreef:
Anthea schreef:
iK BeN eEn BeElDdEnKeR

Er zijn serieus mensen die anders denken ja :j kun je je misschien niet voorstellen, maar sommige mensen kunnen gewoon niet visualiseren.

En sommige anderen denken weer helemaal niet na :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 08:35

:+ ieder z'n talent haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 08:51

Vannacht weer behoorlijk lopen piekeren en dromen. Nieuwe inzichten van een ander persoon over je paard doen meer met je dan je denkt. Laatst droomde ik ook al over het dierenarts bezoek en dat de assistente zei dat ik er gewoon had mogen rijden hahaha (dat kan dus nu niet.) en nu droomde ik weer vet raar. Jammer genoeg besloot te mevrouw die ik gister heb ontmoet dat het zo kan zijn dat ik nog ruim een half jaar er naast sta. Maar advies van de dierenarts is leidend. Dus waarom droom en pieker ik zo eugh..

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 09:10

Niet kunnen slapen, ontzettend veel (en realistisch) gedroomd en nu wakker met flinke hoofdpijn. Te warm in m’n kamer denk ik.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 09:15

Dat ik gisteravond om half elf bedacht welk DIY project ik in mijn afgelopen vakantieweek had kunnen doen en dat ik dat nu vandaag alsnog wil doen, maar het zondag is en ik eerst moet wachten tot de winkels open zijn :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 10:34

Dat de tekenbeet in mijn nek een beetje aan het ontsteken is lijkt het. :7