Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:54

Duhelo schreef:
Maar het is bizar, als ik vraag wat ze zoeken is het vaak: toch wel een vaste relatie, maar wat fun zou ik ook niet afslaan. Euhm, ja, oke , prima, maar met welke reden heb je mij geliked, voor die vaste relatie of voor de fun?
Vragen vrouwen zich dat echt af _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:55

Ja precies. En ik weet dat het Tinder is, maar ik hoef ook niemand die vrijdag, zaterdag en zondag steeds een ander in zijn bed had. Ik heb echt niks tegen af en toe een ONS, zelf ook gehad, maar voor de grootverbruikers pas ik.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:56

Het zal mij een worst wezen als vrouw zijnde eerlijk gezegd _O-

Ik lees hier nog wel mee hoor :D Momenteel aan t daten met iemand die ik al vanaf de middelbare school ken en weer tegen kwam op Tinder. Ik was vroeger al verliefd op hem en hij blijkbaar op mij, komen we 8 jaar later achter :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 20:04

Ailill schreef:
Duhelo schreef:
Maar het is bizar, als ik vraag wat ze zoeken is het vaak: toch wel een vaste relatie, maar wat fun zou ik ook niet afslaan. Euhm, ja, oke , prima, maar met welke reden heb je mij geliked, voor die vaste relatie of voor de fun?
Vragen vrouwen zich dat echt af _O-

Tuurlijk, niet veel zin om tijd te spenderen aan iets dat ik zie als serieus, en dan blijkt dat het maar voor een wipje was. En anderzijds ook, als er iets cutes passeert die wel lekker genoeg is voor wat fun, maar ik niet zie zitten voor serieus, niet veel zin in een hoop heartbroken drama van zijn kant :+

Oeh, spannend Mand! Benieuwd hoe dat gaat!

@urielle: ja, dat dus!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:17

Exitium dat sowieso, ik hou van mij (zou overigens een anthem voor dit topic moeten zijn) dus heb wel wat eisen :D

Lynnepinny

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:05

Ik denk niet dat ik een persoon ben die dingen alleen voor de leuk doet, dan moet het ook wel een beetje relatiemateriaal zijn op z'n minst :o
Morgen ga ik weer wandelen met dezelfde gast als vorige week, en donderdag heb ik een schilderdate met een andere jongen :') Ik vind het best fout voelen om aandacht van twee tegelijk te geven/krijgen, maar als ik het zo hoor is dat niet heel gek. :+

@Mand, wat geweldig dat je daar nu achterkomt! Ik ben benieuwd :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:17

En, iemand nog plannen voor het weekend?

Lynn succes met je schilderdate. Klinkt heel leuk.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:57

@mand ooh dat is bijzonder en leuk

@ veel plezier vandaag met je schilderdate lynnepinny, klinkt leuk.

Ik praat nu 1,5 week al met een hele leuke vent. En had vandaag al met een andere afgesproken. Maar het voelde gewoon echt niet goed tegenover die andere, dus die heb ik afgezegd haha.
We gaan volgende week op date. Zoo benieuwd naar hem.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:16

Leuk! Wat gaan jullie doen?

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:11

We zijn allebei gek op kerst, dus iets in de kerstsfeer. Hij zou wat leuks bedenken zei die.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:52

Leuk! Ben benieuwd.
Ik heb voor zondag een date afgesproken, vind hem alleen iets te leuk :):) , nooit goed op voorhand :')

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:32

Ik heb hier anderhalf jaar geleden meegepraat en sindsdien altijd mee gelezen.
Nu ben ik weer vrijgezel dus kan ik binnenkort ook weer fanatiek meepraten :D

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:44

Welkom Laura! (Al is de reden wat minder :( )

Urielle wie weet dit keer wel! Is mij ook ooit gebeurd :P

Ik ga even op non actief kwa daten. Laatste maand 2 leuke heren ontmoet.. (oa die van de oliebollen) beide veel raakvlakken etc op papier beide een goede match. En wilde wel iets voelen ( :') ) maar voelde gewoon niets :=

Heb er nu gewoon echt even geen zin meer in :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:49

Even datemoe Sjofel?

Ik had vandaag ook wat grappigs. Had een Ier m'n WhatsApp gegeven. Hij belde op WhatsApp terwijl ik nog lag te slapen grrr. Heb sws al de pest aan bellen, dus had dat op een nette manier uitgelegd. Begint hij helemaal te drammen over dat bellen en dat ik spelletjes met hem speel. En toen werd ik geblokkeerd op WhatsApp, alsof ik van plan was om hem te stalken :') Vraag me af waarom hij single is _O- _O- _O-

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 23:24

Oh ja dat zijn de fijnste matches ja :=

Ja zoveel heb ik niet gedate. Zie het maar gewoon als teken dat ik even tijd moet nemen voor mezelf en de beestenboel :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:59

Ja, gewoon lekker daten als je er zin in hebt en verder niet.

Heb zin in morgen, ben echt heel benieuwd. Heb gisteren al een foto zonder filters gestuurd terwijl ik m'n typische eenzame vrijdagavond had (pig in your own home) met m'n haar ongeborsteld in een knot, geen make up op en beetje wit van vermoeidheid en hij wil me nog steeds zien dus wie weet _O-

De date waarmee ik twee dates gehad heb hoor ik nauwelijks dus ik vroeg of hij er geen zin meer in had, maar hij is niet zo'n apper en heeft lang niet gedate dus moet weer oppassen zoeken. Maar denk niet dat het wat voor mij is. Ik hou van veel contact, manier maakt niet uit, maar 2 weken niks van m'n vriend horen dat heb ik nou wel gehad. Daar heb ik geen relatie voor.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 17:23

Urielle schreef:
Ja, gewoon lekker daten als je er zin in hebt en verder niet.

Heb zin in morgen, ben echt heel benieuwd. Heb gisteren al een foto zonder filters gestuurd terwijl ik m'n typische eenzame vrijdagavond had (pig in your own home) met m'n haar ongeborsteld in een knot, geen make up op en beetje wit van vermoeidheid en hij wil me nog steeds zien dus wie weet _O-

De date waarmee ik twee dates gehad heb hoor ik nauwelijks dus ik vroeg of hij er geen zin meer in had, maar hij is niet zo'n apper en heeft lang niet gedate dus moet weer oppassen zoeken. Maar denk niet dat het wat voor mij is. Ik hou van veel contact, manier maakt niet uit, maar 2 weken niks van m'n vriend horen dat heb ik nou wel gehad. Daar heb ik geen relatie voor.

Wat gaan jullie doen morgen? :D

Veel contact vind ik inderdaad ook een voorwaarde. Als ze dat in de date fase niet doen, zal dat in de relatie helemaal minder worden is mijn ervaring. Mijn ex kon tijdens het daten heel leuk appen en toen we eenmaal een relatie hadden, vond ie dat niet meer nodig ofzo :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:50

Ja inderdaad, hetzelfde bij mijn ex. In het begin veel appen en getagd worden in romantische quotes op fb enzo. Het laatste anderhalf jaar zelfs geen like meer op wat ik postte want 'social media is allemaal onzin' en onze relatiestatus was ook weg en na een ruzie zelfs een tijd op single terwijl we allang weer samen waren. Dus onzin of niet, ik hecht er wél waarde aan en het is een kleine moeite voor de ander.

We spreken gewoon bij hem thuis af. We zouden eerst gaan wandelen maar we hebben allebei een hekel aan kou :))
Dus adres geappt naar mijn beste vriendin voor het geval ik in de vriezer eindig en gewoon daar thuis.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 13:50

Paar dagen geleden nog verteld dat ik al een tijd met een leuke kerel aan het appen was.
Appt ie vandaag dat hij het toch niet aan durft om met mij af te spreken, omdat ik al kinderen heb.en dat hij daar heel erg mee zit. Want hij wil echt zelf een gezin starten.
Ik had vanochtend gewoon echt een beetje liefdesverdriet. Ik zag dit zoooo niet aankomen :(

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:25

Dat gedoe met social media heb ik ook gehad Urielle. Was in mijn geval ook geen goed teken :') veel plezier met ie date vandaag!

Lynniiie wat vervelend... Geeft dan gelijk zo'n leegte..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:54

Ik heb mijn account verwijderd, werd er redelijk ongelukkig van

Wat zonde Lynniiieee, dat geeft idd een rotgevoel

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 15:52

Lynniiie schreef:
Paar dagen geleden nog verteld dat ik al een tijd met een leuke kerel aan het appen was.
Appt ie vandaag dat hij het toch niet aan durft om met mij af te spreken, omdat ik al kinderen heb.en dat hij daar heel erg mee zit. Want hij wil echt zelf een gezin starten.
Ik had vanochtend gewoon echt een beetje liefdesverdriet. Ik zag dit zoooo niet aankomen :(

Hier ook vanmorgen, mannen lezen vaak de bio niet heb ik het idee... nu maar een foto er tussen gezet met kinderen onherkenbaar. Speciaal voor de mannen die alleen plaatjes kunnen kijken. Echt kwetsend als je ineens ontmatcht wordt tijden een leuk gesprek omdat ze er ineens achter komen dat je kinderen hebt.

Snap wel dat sommige mannen zelf een gezin willen stichten... Blijft wel een dingetje. Ik sta er zelf wel voor open als ik 100000% zeker weet dat het de liefde van mijn leven is.

Blijft gewoon een feit dat daten ingewikkelder wordt als je kinderen hebt... En ik heb me maar neergelegd bij het idee dat als ze moeite hebben met mijn kinderen dat ze mij ook niet waard zijn.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:30

Ik moet ook eeeven mijn spanning en zenuwen eraf schrijven, vanavond ook een soort van “date”. Ik weet niet of we het allebei zo zien, het is ook allemaal zo snel en spontaan gelopen.

Ik was maandagavond bij een vriendin eten en dan kijken we altijd first dates. Toen een super grappige gozer gezien waarbij het uiteindelijk met zijn date niet klikte. Dus ik zei voor de grap dat ik zou gaan schrijven en toen zei mijn vriendin: ja doen! Toen zei ik: nee joh tuurlijk niet :+ Had zij hem opgezocht via instagram en een bericht gestuurd of hij al een leuke vriendin had en dat zij er anders nog wel een hier op de bank had zitten :’) Had helemaal niet meer verwacht dat hij erop zou reageren maar dat deed hij wel en hij stelde meteen voor te bellen. Ik vind dat nogal spannend maar ik dacht waarom niet, dus we hebben afgelopen donderdag een uur gekletst aan de telefoon en klikte op veel interessegebieden. Toen stelde hij voor om zondag af te spreken en here we are. Ik heb ook maar voor de zekerheid het adres naar mijn vriendinnen geappt :’) Better safe than sorry. Ik vind het spannend maar heb er ook wel veel zin in, dus ben benieuwd :) Enige minpuntje is dat hij ook niet heel spraakzaam is op de app, maar aan de andere kant hebben we het allebei best druk dus op dit moment mis ik het appen niet echt. We gaan het zien.
Laatst bijgewerkt door Monody op 13-12-20 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:37

Oohhh wat leuk Monody! :):) Ik ben echt dol op dit soort verhalen :D

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:43

Oh wat leuk Monody! (Toevallig die kapitein :') vond dat echt een leuke gozer ? ) heel veel plezier!