Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:we olie maar moeten aftappen in een garage (heeft hij gelijk in, maar dat wisten wij serieus van tevoren niet dat dat niet mocht op een parkeerplaats)
poes schreef:Het moet idd boven een vloer waar een soort van opvangbak onder zit met oliescheider. Zit nog best wat achter dus. Ik vind het ook best gek dat die fout gemaakt is en snap dus ook best wel dat er wat kort gerageerd wordt, zeker als er geen bereidheid is om de tegels gelijk te vervangen. Ik kan me niet inbeelden dat je dat anders weer schoon krijgt.
Maar goed, TS en haar vrienden wisten het niet, en geven dit ook toe, dus ik ga ervan uit dat het prima opgelost raakt.
cursebreaker schreef:Ik wordt gek van de mensen die maar langs de deur blijven gaan voor goede doelen en ik zo'n zachtgekookt ei ben die ze niet makkelijk kan afpoeieren als ik dat eigenlijk wel wil. Nu we een camera bel hebben, maak ik meestal niet open (ja ik ben stout, ik weet het), maar ik werd helaas 'in een hoek gedreven' toen ik met m'n hond van het wandelen terug kwam en ze natuurlijk net bij de buren waren en ze daar misbruik van maakten. Zou niet de eerste keer zijn dat ik me ergens financieel aan vast leg door een deur tot deur 'verkoper' dus ik ben wel trots op mezelf dat ik me niet om heb laten praten ondanks dat ik me ook schuldig voel want het was wel een goed doel; hartstichting. Maar we steunen uit onszelf maandelijks al aan meerdere goede doelen en ergens houdt het gewoon echt een keer op en dan vind ik die opdringerige mensen aan de deur gewoon echt niet fijn.
_Nancy schreef:Aan dat Sinterklaas er aan komt en dat er voor een verwend jong van 10 jaar cadeaus gekocht moet worden en ik echt geen idee heb wat dat dat zou moeten zijn..
Wat geef je aan een kind wat alles al heeft en 4-5x Sinterklaas gaat vieren en met niks echt tevreden is..
cursebreaker schreef:Kaus schreef:poes schreef:Ik roep gewoon van ver 'NEE'
Ik zeg altijd 'sorry ik ben 15 en mijn ouders zijn niet thuis'.
Ondanks dat ik 21 ben en op mezelf woon
Ik ben 30, dus daar kom ik helaas echt niet meer mee weg hahaha
IF ONLY