Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerlindie schreef:Ik heb wat foto's gemaakt van mijn pony, maar pony lijkt één grote zwarte blob, zeg maar.
Ik heb Photoshop, maar nul ervaringen ermee.
Op wat voor zoektermen moet ik gaan zoeken als ik een tutorial wil vinden die mij uitlegt hoe ik foto's als onderstaande foto's verbeter?
[ [url=m/g6E8ng.jpg]Afbeelding[/url] ]
Princess_ schreef:De spatie hoort na de komma toch?
Edit: ik ga er vaak vanuit dat mensen die fouten maken gewoon te snel typen op hun telefoon. Dat gaat bij mij ook altijd mis met de raarste fouten en spaties
Knert schreef:Princess_ schreef:De spatie hoort na de komma toch?
Edit: ik ga er vaak vanuit dat mensen die fouten maken gewoon te snel typen op hun telefoon. Dat gaat bij mij ook altijd mis met de raarste fouten en spaties
Nee, let er maar eens op.
Het overkomt de dames van 50+ veel vaker.
Voortaan ga je er meer op letten en dan let eens op de leeftijd. Voor zover de leeftijd aangegeven is.
Knert schreef:Princess_ schreef:De spatie hoort na de komma toch?
Nee, let er maar eens op.
Het overkomt de dames van 50+ veel vaker.
Voortaan ga je er meer op letten en dan let eens op de leeftijd. Voor zover de leeftijd aangegeven is.
Knert schreef:Het is mij op gaan vallen en als ik het tegen kom kijk ik ook in het profiel. Wat echt verbazingwekkend vaak klopt.
Jongeren willen nog wel eens te weinig leestekens gebruiken. Gebrek aan hoofdletters zie ik in beide categorieën terug.