Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Erg jammer maar haal dan ook dat restaurant gelijk van je website, nu kan ik wachten tot mijn geld word terug gestort.
  Erg jammer maar haal dan ook dat restaurant gelijk van je website, nu kan ik wachten tot mijn geld word terug gestort.                                                         

. Stom paard wat 6 jaar geleden opzij sloeg
. Stom paard wat 6 jaar geleden opzij sloeg  

Cayenne schreef:Dat mijn lichaam gewoon weigert om in slaap te vallen.
Net als ik op het randje van slaap vallen zit, krijg ik een soort schrikreactie waardoor ik overeind in bed zit en manlief er bijna naast ligt.
En dan ben ik zo hyperalert en uberwakker dat het ook helemaal niet meer lukt.
En als ik eens 2 uurtjes slaap, heb ik gegarandeerd een nachtmerrie. Ik zou niet eens meer weten hoe het is om 4 uurtjes achter elkaar te slapen
karuna schreef:Ik slaap redelijk vlot in tegenwoordig dankzij luisterboek en de juiste zen muziek, maar ben zo hyperalert dat ik bij het minste ook weer klaarwakker ben en max 1,5 uur achter elkaar slaap dus bij vlagen. Boterham met kaas is nacht op wc zitten melk idem

ben gewoon te alert. Soort waakhond die elk geluid moet horen zo ongeveer. Bloedirritant maar gelukkig inmiddels bij vlagen nu alleen nog. Ik eet vaak iets vlak voor slapen gaan overigens anders ben ik idd wakker van honger of dorst.vreemd genoeg heb ik het vooral thuis. Op andere locaties in slaap vallen wat lastiger maar dan slaap ik wel beter door. Gewoon vaag.
 ben gewoon te alert. Soort waakhond die elk geluid moet horen zo ongeveer. Bloedirritant maar gelukkig inmiddels bij vlagen nu alleen nog. Ik eet vaak iets vlak voor slapen gaan overigens anders ben ik idd wakker van honger of dorst.vreemd genoeg heb ik het vooral thuis. Op andere locaties in slaap vallen wat lastiger maar dan slaap ik wel beter door. Gewoon vaag.