Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:22

Ik meld me hier ook. Lees altijd mee maar vergeet zelf altijd foto's te maken van mijn aankopen

Nu bezig met de kasten van mijn 5 meiden najaars klaar te maken
Gister online geshopt bij de prenatal voor mijn jongste 2 dames
Shop er eigenlijk nooit meer maar ze hadden nou leuke dingen
Heb voor beide dames het zelfde

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En voor de jongste nog 4 wat kleertjes van tumble gescoord op mp

Afbeelding

Afbeelding

En een winterjas van tumble voor mijn oudste

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:27

Ik ga ook maar eens bij de C&A kijken denk ik! Die dino en tractor truien vind ik leuk :)

M_i_R

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:49

Mooie spullen Milka! allemaal kleuren die ik ook zou kunnen kiezen.
dino en tractor truien zijn ook erg leuk! tule rokjes vind ik heel snoepig staan, die van RL is ook erg chique Lautje! kan zo naar een trouwerij aan <3 mochten we nog een meisje krijgen in de toekomst dan komt er sowieso zo'n rokje, maar dan wel in een wat ruigere uitvoering denk ik qua kleur. maroon of donderblauw denk ik.

Hie gister de kasten doorgeweest. te klein eruit, nieuwe lading erin. het valt nog best mee wat ik heb, vind ik. wellicht tzt nog wat bij halen maar voor nu is het voldoende en voor de winter wil ik even wat beter weten in welke maat we gaan uitkomen. Kan er echt van genieten, op ontdekkingsreis door de kast: wat hadden we het afgelopen jaar ook alweer allemaal gekocht? Eén grote aha erlebnis :')

In de sale nog wel een prachtige trui van Timberland gekocht
Afbeelding

maat groooooot, en de gok is volgend jaar najaar/winter. Een borgvest voor dit jaar had ik al en ik kon hem niet laten liggen <3
komt nog een okergeel broekje van noppies aan in een vergelijkbare maat dus wellicht dat die er leuk bij staat.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:50

Leuke spullen komen er weer voorbij.
Prachtig PB jurkje!
Dino trui is ook tof!

Gisteren zijn deze binnen gekomen na een omweg van drie!! weken. Er zaten wel 5 nieuwe adres stickers opgeplakt. Op de laatste sticker woonden we in Drenthe ipv Friesland :+ chapeau voor de volhardende bezorger van DHL!

Trui van FUB, super mooie kwaliteit, lijkt wat klein te vallen, gelukkig heb ik 86 ipv 80 besteld.
Afbeelding

Shirt van bobo, kleurtje staat gup zo mooi <3
Lau moest je deze shirts nou eerst een keer in azijn doen om de kleuren mooi te houden?
Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:50

Dat bovenste setje van prenatal is leuk. Winterjas van tumble vind ik ook leuk.

Wij gaan weer naar huis. Weekje sauerland gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 10:10

Ohhh het bomen shirt van bobo! Hier ook een favorietje!

Ja ik doe spullen van Bobo eerst voor het wassen in een emmertje met water en goeie scheut azijn.
Vaak met wassen doenik ook azijn erbij. Anders wil Bobo wat vaal worden. Alles is met natuurlijke kleurstoffen geverfd en miet chemisch nabehandeld. Dan hechten kleuren net iets minder. En azijn verbeterd de hechting.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:29

Oh die tip had ik eerder even gemist. Ik ga het thuis doorgeven (ML doet de was :D ) heb wat shirtjes die echt leuk apart ban kleur zijn en wil dat graag zo houden. Dat bobo shirtje is echt prachtig idd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:53

Wat een tof vest mir! Zal zeker gaaf staan met broekje erbij inderdaad.

Milka, ook erg leuke spullen, herken wel eea van tumble :D

Simongek, wat een leuk stel heb je! Lekker vrolijk!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:54

Heel gaaf dat vest van Timberland! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:18

Dank! Via Vente hem ik hem gevonden. had nog even gespeurd of ik hem elders online kon vinden maar kon hem eigenlijk nergens anders vinden.

Mijn man zei al: tof! die wil ik ook wel!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:58

Wat leuk!
Ik had hem ook gezien helaas was de maat van R al uitverkocht.

Goede tip Lautje!
Leuke kleertjes komen er voorbij <3

m8eld schreef:
Linnie nou bedankt voor de tip, heb ook dat mooie little indians jurkje besteld in een roodachtige kleur. Mooie kleertjes komen er voorbij.
En bescheiden kasten haha.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:11

verootjoo schreef:
Hier heb ik last van paprika vlekken := En plakkaatverf. Op de potjes staat dat het makkelijk uitwasbaar is, maar dat blijkt in werkelijkheid niet zo te zijn :+
En zwarte modder krijg ik er ook niet uit.

Mn bij de blauwe verf heb ik dat!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:28

Nou gup is 106.5 cm hoog en 18 kilo zwaar (net een rennend skeletje) flinke vent voor net 3 jaar

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:34

Vandaag nog nieuwe Bunnies geshopt met 60% korting! Alvast een maatje groter.
Normaal 80€ en nu 32€ :):)
Afbeelding

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:46

wow leuk Henrieke! Ik vind schoenen denk ik het lastigst van alles.. ze heeft nu 2 paar in maatje 21, 1x jochie en 1x shoesme. Maar voor de winter moet er nog wel wat bij wat iets warmer is. Ze heeft nu 2 paar sneaker achtige schoentjes, het liefst in de sale natuurlijk haha. Maarja ga ik nu al rond kijken en koop ik 22.. of wacht ik toch maar

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:57

De groei van voeten kan zo verschillen. [naam] heeft 5 maanden met zijn winterschoenen gedaan, m
de volgende schoenen heeft hij maar 2 maanden gedragen. Ik durf dus geen schoenen op voorhand te kopen. Hij heeft dan nog is brede voeten en een hoge wreef, dus hij moet ze ook altijd passen (waar hij niet altijd evenveel zin in heeft).

Henrieke: dat is een koopje, wirst je gelukkig van he :j

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:57

Leuke Henrieke! Waar hebben ze nog zoveel korting op schoentjes?

Hier ook wat dingetjes gekocht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier ook een groeispurtje gehad geloof ik. Nu het weer omslaat maar eens van alles gaan passen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:00

[naam] moet ook zijn broeken is passen. Had daarstraks in de winkel 104 vast maar vond dat zo lange pijpen hebben, zoon heeft niet zo n lange benen :=

Mooie kleertje, toch wat kleur maar niet schreeuwerig.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:05

__danielle__ schreef:
wow leuk Henrieke! Ik vind schoenen denk ik het lastigst van alles.. ze heeft nu 2 paar in maatje 21, 1x jochie en 1x shoesme. Maar voor de winter moet er nog wel wat bij wat iets warmer is. Ze heeft nu 2 paar sneaker achtige schoentjes, het liefst in de sale natuurlijk haha. Maarja ga ik nu al rond kijken en koop ik 22.. of wacht ik toch maar

Ja dat is lastig! Met haar eerste paar heeft 2,5 mnd gedaan (maat 19, maar ze liep ook al met even 12 mnd), daarna direct 2 maten (maat 21) groter gekocht waar ze ruim 6 mnd mee deed!

Als ze nu nog passen zou ik even wachten, je weet welk merk ze passen en je kan het binnenzooltje eruit halen zodat je zeker weet dat ze niet te klein zijn.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:07

IMJ schreef:
__danielle__ schreef:

Ja dat is lastig! Met haar eerste paar heeft 2,5 mnd gedaan (maat 19, maar ze liep ook al met even 12 mnd), daarna direct 2 maten (maat 21) groter gekocht waar ze ruim 6 mnd mee deed!

Als ze nu nog passen zou ik even wachten, je weet welk merk ze passen en je kan het binnenzooltje eruit halen zodat je zeker weet dat ze niet te klein zijn.

Haha, dit kon ik geschreven hebben! een week na haar 1e verjaardag begonnen met los lopen en toen bunnies gekocht in maatje 19. Toen bleek dat die echt wel te klein werden dus deze paar schoentjes gekocht en was meteen 21 nodig! deze draagt ze nu ruim 2 maanden. Deze zijn nu eerst wel ruim genoeg, maar je weet het nooit met die groeispurtjes.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:13

Bunnies heeft best leuke outlet online als je precies weet welke je moet hebben. Valt best klein

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:18

__danielle__ schreef:
Haha, dit kon ik geschreven hebben! een week na haar 1e verjaardag begonnen met los lopen en toen bunnies gekocht in maatje 19. Toen bleek dat die echt wel te klein werden dus deze paar schoentjes gekocht en was meteen 21 nodig! deze draagt ze nu ruim 2 maanden. Deze zijn nu eerst wel ruim genoeg, maar je weet het nooit met die groeispurtjes.

Yup.. hier waren de eerste ook Bunnies :D
Volgens mij vallen die iets groter dan shoesme!

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:30

Breder vooral geloof ik. ZL had in het begin Shoesme maar draagt nu alleen Bunnies. Ik koop vaak hetzelfde model, dat durf ik wel vooruit te kopen in de sale. Maar andere schoenen niet, die moet hij eerst passen.
Al loopt hij momenteel het liefst op zijn Buurman en Buurman laarsjes :+

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:00

Goeie deal Henrieke! Leuke schoentjes ook.
Lekker frisse kleurtjes manonutjuh.

Ik heb de MR paardjeslegging nog gevonden online. *\o/* Nu ff koopstop tot het eind van de maand.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:02

Jij ook erg leuke kleertjes Manon!

De schoenen waren in de aanbieding bij ons in het dorp (Overijssel). Ze hebben vandaag overal balansdag en daardoor bij veel winkels hoge korting.

Durf hier nog wel schoenen te kopen zonder hem, tot nu toe past hij alles wel, terwijl hij ook een hoge wreef en brede voeten heeft.
Maat 22 had hij bij ons ook heel kort aan terwijl hij wel een half jaar in maat 23 gezeten heeft.