Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:16

Als je hem blijft appen maak je het alleen maar erger hè? En dan stel je het verdriet alleen maar uit. Je kunt het beste cold turkey afkicken, want voor je het weet blijf je in de ellende hangen (ik kan het weten). Plus dat hij zo ook niet voelt hoe het is zonder jou.

Gewoon zijn nummer verwijderen :) Dan kan het eerste contact nooit via jou komen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:18

Ik heb zijn nummer meteen verwijderd en toen stuurde hij mij 1 berichtje en heb ik dat gesprek open gehouden zeg maar waardoor ik hem kan blijven appen.... zou ik nu het gesprek verwijderen, dan kan ik inderdaad niet meer het 1e contact leggen... maar ik kan het nog niet -O-

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:28

Bij mij werkte het op die manier. Als je echt wil kun je hem vast over een tijd wel weer opsporen toch?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:31

Ja we zijn facebook vriendjes nog en ik heb zijn e-mailadres en ben talloze keren in zijn huis geweest dus verdwijnen doet ie niet. Maar ik ben te zwak -O- ik ben gewoon in staat nu de auto in te stappen en naar hem toe te rijden, hem vast te houden en niet meer los te laten. Dus voor degenen die dachten dat ik zo sterk was...... :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:40

Anne, volg vooral je gevoel. Maar geef het aan de andere kant ook even rust. Laat hem ook even tot rust komen en beseffen wat hij kwijt is.
Dit 'gedoe' gaat voor hem alleen maar een bevestiging zijn waarom hij geen relatie wilde en waarschijnlijk loopt hij dan alleen maar harder van je weg.

Ze zeggen weleens: Wat je vasthoudt, raak je kwijt. Wat je los laat, komt naar je terug. (mits het bij je hoort)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:53

Je hebt ook echt helemaal gelijk... maar dat is allemaal zo makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Ik hoop ook snel sterk genoeg te zijn om het te kunnen laten rusten..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:11

Ik weet t..ik moest door zo'n zelfde traject na 10 jaar..het is gewoon moeilijk en klote. En sterk ben je al! Emoties mogen er zijn he..dat geeft aan dat het voor jou van betekenis was en je 'moet' ook gewoon even rouwen na zo'n afscheid. Als het je niks zou doen en je ging vrolijk verder, dan zou ik me zorgen gaan maken.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:23

Linda_Fleur schreef:
Leuk Darah! Was er geen optie om niet thuis af te spreken?

Ik ben nu voorlopig niet aan het daten ivm geen behoefte en tijdgebrek, maar heb me wel voorgenomen als die periode weer aanbreekt juist iets actiefs te doen met dates (bijvoorbeeld gaan schaatsen, bowlen etc). Stilzitten aan een tafel is zowieso niets voor mij en dan kan ik juist ook dingen doen die ik in mijn eentje niet zo snel zal doen := En dan weet ik gelijk ook of iemand daar voor in is. Mijn vorige relatie liep toch ook wel een beetje stuk omdat hij het liefst de hele dag op de bank zat haha.

Oh jawel hoor, maar we wonen bij elkaar in de buurt en ik had eigenlijk geen zin om uit huis te gaan :')

Komt er wel weer een rustige periode voor je aan? Toch wel leuk als je dingen kan gaan doen die je niet snel in je eentje doet! En anders met vriendinnen afspreken?

Moeilijk Anne :(:) mijn advies is hem met rust te laten een tijdje. Ik heb mijn ex de eerste 3 weken nauwelijks gesproken (alleen over zakelijke dingen), en dat heeft ons allebei goed gedaan. Ik kon mijn leven oppakken, hij alles op een rijtje zetten. Nu bijna 4 maanden later kan hij pas praten over het hoe en wat. En je bent sterk hoor! Misschien voelt dat op dit moment niet zo, maar hier kom je echt doorheen :j Kun je niet vriendinnen of je zus appen/bellen als je de behoefte voelt om hem te appen/naar hem toe te gaan?

Mooi gezegd Jibbel!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 11:41

Anne_Bento je bent sterker dan je zelf denkt. En ook hier kom je weer doorheen, voor nu is het alleen zwaar klote. Het zou niet goed zijn als je nu fluitend verder ging (had ik wel gehad, maar ik kan het je niet aanraden, in mijn geval had ik al dik een jaar eerder de relatie moeten verbreken namelijk).

Darah, lekker doen waar jij je fijn bij voelt. Ik vond lekker op terras zitten met een drankje en wat kletsen altijd erg geslaagd, kon ik zelf ook goed pijlen of iemand wel of niet mijn interesse had. Na de date periode is er nog zat tijd om leuke dingen te doen denk ik altijd. Maar zo staat iedereen er anders in natuurlijk.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 11:44

Anne_Bento, jemig zeg wat stom dat hij het bijltje er zo bij neergooit! Geef jezelf de tijd om je ellendig te voelen en probeer hem even zelf te laten bedenken of hij jou ook zo mist. Sterkte! :(:)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 13:45

_Reneee schreef:
Bij mij werkte het op die manier. Als je echt wil kun je hem vast over een tijd wel weer opsporen toch?

Dit inderdaad. In mijn geval was het hoe minder ik van diegene zag/hoorde, hoe meer rust me dat gaf. Op facebook kun je iemand ontvolgen zonder gelijk geen vrienden meer te zijn. Dat vind ik erg fijn!

Sterkte Anne_Bento! :(:) Zoiets kost tijd helaas....

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 13:55

Toch ben ik meer een voorstander van op facebook verwijderen en blokkeren. Heb ik in begin gedaan toen mijn relatie uit was en dat was erg rustgevend. Kwam zijn reacties/likes ook niet tegen bij vrienden, zag niet als hij getaggd werd, helemaal niks! Heerlijk. Toen ik voor mijn gevoel mijn leven weer op de rit had en de confrontatie met hem weer aan kon heb ik hem van de blokkering afgehaald (nog steeds geen vrienden op facebook). Een dag later had hij mij geblokkeerd dus blijkbaar had hij het er nog wel moeilijk mee, nouja prima :) . Nu ik hem niet meer geblokkeerd heb maar hij mij wel zie ik wel wanneer hij dingen liked of wanneer hij getaggd word door een gezamenlijke vriend maar ik stoor me er niet aan, kan er soms zelfs smakelijk om lachen als ik de dingen herken waar hij in getaggd word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 13:57

Ik denk dat het heel erg ligt aan de manier waarop je uit elkaar gaat. Ik heb maar 1 ex op de block gehad op FB, en dat was puur en alleen omdat we op een hele akelige manier uit elkaar zijn gegaan en ik het even niet aankon om hem tegen te blijven komen. Mijn andere exen ben ik nog steeds vrienden mee op FB, volg ik op insta en eentje spreek ik zelfs nog vrij regelmatig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 14:10

anne_bento schreef:
Je hebt ook echt helemaal gelijk... maar dat is allemaal zo makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Ik hoop ook snel sterk genoeg te zijn om het te kunnen laten rusten..

Dat kun je wel, maar het is wel makkelijker door zijn nummer te verwijderen en Facebook te ontvrienden.. Dat geeft echt rust..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 14:14

Ik had zaterdag een 2e date, lekker naar de sauna geweest.. Die avond vond ik het echt heel leuk, serieuze gesprekken ook gehad. Maar de volgende ochtend was dat gevoel ook alweer weg.. Het is leuk, het is gezellig, maar ik voel niet genoeg. Net er even over gehad en we gaan of FWB basis door, want we vinden het beide wel leuk en gezellig met elkaar. Hij is ook alleen maar in de weekenden thuis en vertelde gisteren dat hij net een schuldsaneringstraject is ingegaan.. Dat laatste betekent dan dus dat je de komende 4 jaar ook niet echt wat kan qua leuke dingen, reizen, enz.. Dus dat zag ik al niet zo zitten :n

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 14:20

Wat jammer Relaxed! Snap dat je dat niet ziet zitten en ook omdat het gevoel ontbreekt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 14:56

Facebook vriendschap heb ik weinig last van, hij zet er nooit iets op en reageert ook nooit ergens op, ik zie dus niks van hem voorbij komen... hem ontvrienden is me nog een stap te ver :=
En ja ik moet hem loslaten, hij moet naar mij komen mocht ie dat willen... vanmorgen voor het laatst geappt, nu maar proberen vol te gaan houden -O-

De jongen die ik nog een date beloofd had mocht dit stuklopen appte toevallig gisteren hoe het ervoor stond. Heb hem wel gemeld dat dit over is maar dat ik nog even niet toe ben aan anderen daten dus dat ie nog steeds maar geduld moet hebben :+ Echt even totaal niet aan toe, en ook geen flauw idee wanneer wel maar dat komt vanzelf wel weer.

Relaxed: grappig 2e date naar de sauna! Lijkt me best een stap maar wel leuk. Ik ga regelmatig alleen, is toch gezelliger met iemand erbij en genoeg tijd om lekker bij te praten.
Maar jammer dat het gevoel verder ontbreekt.. en wat betreft zijn schuldsaneringstraject, dat helpt ook niet mee. Wel goed dat jullie het besproken hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 15:10

Nou, hij was de 1e x al blijven slapen, dus die stap viel wel mee :+
Ik ga ook altijd alleen, maar samen is wel gezelliger idd :j Dat gaan we vast ook nog wel vaker doen

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 15:19

Ik ben zelfs nog nooit in de sauna geweest hahah!

Alleen 1x toen ik in Preston Palace was, 2 minuten :P

Anne, inderdaad even rustig afwachten.. Dit even verwerken of wachten tot hij in een paar weken denkt van oliebol... we hadden eigenlijk gewoon al een relatie..
En anders pas als jij er zin in hebt.. Scheelt dat chocola ook onze grote vriend kan zijn :p

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:05

DanielleB schreef:
Ik ben zelfs nog nooit in de sauna geweest hahah!

Alleen 1x toen ik in Preston Palace was, 2 minuten :P

Anne, inderdaad even rustig afwachten.. Dit even verwerken of wachten tot hij in een paar weken denkt van oliebol... we hadden eigenlijk gewoon al een relatie..
En anders pas als jij er zin in hebt.. Scheelt dat chocola ook onze grote vriend kan zijn :p

Haha ja chocola en wijn :+ maar ik moet zeggen dat ik iemand ben die met veel stress geen hap meer eet, zelfs geen chocola -O- dus dan wordt het enkel wijn, slaap je goed op :+ werd gister ochtend wel heel verdrietig wakker en had nog een reep chocola naast me liggen van de avond ervoor, dus die heb ik er als ontbijt ingeschoven. Gelukkig ben ik aardig afgetraind en een vetpercentage van 0 zo'n beetje dus ik geef er gewoon lekker aan toe. Ben wel van mening dat gezonde voeding ook mentaal helpt en ongezonde voeding je zeker niet helpt, maar ik geef er lekker een paar dagen aan toe en dan komt het wel weer goed.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 16:50

Wijn helpt echt! Dikke knuffel Annie, ook dit gaat voorbij!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:45

lieveli schreef:
Wijn helpt echt! Dikke knuffel Annie, ook dit gaat voorbij!

Thnx!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:05

Toets 1 voor een leuk verhaal over waarom ik nooit meer mijn gezicht kan vertonen bij de sportschool in Alkmaar. Het is op z'n minst een leuke afleiding.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:08

lieveli schreef:
Toets 1 voor een leuk verhaal over waarom ik nooit meer mijn gezicht kan vertonen bij de sportschool in Alkmaar. Het is op z'n minst een leuke afleiding.

1...1...1...

Werkt dit ding? :+

Ik zal morgen contract tekenen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:12

lieveli schreef:

1 :')