Gewoon zijn nummer verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda_Fleur schreef:Leuk Darah! Was er geen optie om niet thuis af te spreken?
Ik ben nu voorlopig niet aan het daten ivm geen behoefte en tijdgebrek, maar heb me wel voorgenomen als die periode weer aanbreekt juist iets actiefs te doen met dates (bijvoorbeeld gaan schaatsen, bowlen etc). Stilzitten aan een tafel is zowieso niets voor mij en dan kan ik juist ook dingen doen die ik in mijn eentje niet zo snel zal doenEn dan weet ik gelijk ook of iemand daar voor in is. Mijn vorige relatie liep toch ook wel een beetje stuk omdat hij het liefst de hele dag op de bank zat haha.
_Reneee schreef:Bij mij werkte het op die manier. Als je echt wil kun je hem vast over een tijd wel weer opsporen toch?
anne_bento schreef:Je hebt ook echt helemaal gelijk... maar dat is allemaal zo makkelijk gezegd en moeilijk gedaan. Ik hoop ook snel sterk genoeg te zijn om het te kunnen laten rusten..
DanielleB schreef:Ik ben zelfs nog nooit in de sauna geweest hahah!
Alleen 1x toen ik in Preston Palace was, 2 minuten![]()
Anne, inderdaad even rustig afwachten.. Dit even verwerken of wachten tot hij in een paar weken denkt van oliebol... we hadden eigenlijk gewoon al een relatie..
En anders pas als jij er zin in hebt.. Scheelt dat chocola ook onze grote vriend kan zijn :p