Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 15:46

Taco pizza bij Santigo voor heel bokt :))

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 15:50

Ehm, t was bij jou toch? O:)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 15:50

Nee ij ben al onderweg naar jou :oo

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 15:52

Zullen we halverwege maar doen dan _O-

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 22:24

lieveli schreef:
Nou ik weet wel dat als ik het volgend jaar weer doe, ik het doe met mensen die daar niet zo moeilijk in zijn. Het semi-verplichte delen hoeft van mij echt niet.

Je pakket is voor 1 iemand bedoeld, waarom moet iedereen daar deelgenoot van worden? Ik heb ook niet echt op anderen gereageerd die hun pakketten showden, is gewoon niet aan mij besteed.

Ik vond het echt superleuk dit jaar, maar het jankgehalte was hoog.

Ja nou dat jij niet hebt gereageerd op het pakket dat ik heb gemaakt drukte wel de pret hoor. Daar deed ik voor mee!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 22:28

Chocopasta schreef:
lieveli schreef:
Nou ik weet wel dat als ik het volgend jaar weer doe, ik het doe met mensen die daar niet zo moeilijk in zijn. Het semi-verplichte delen hoeft van mij echt niet.

Je pakket is voor 1 iemand bedoeld, waarom moet iedereen daar deelgenoot van worden? Ik heb ook niet echt op anderen gereageerd die hun pakketten showden, is gewoon niet aan mij besteed.

Ik vond het echt superleuk dit jaar, maar het jankgehalte was hoog.

Ja nou dat jij niet hebt gereageerd op het pakket dat ik heb gemaakt drukte wel de pret hoor. Daar deed ik voor mee!

Ik wilde je naaktfoto's niet verspreiden |(

xhanneadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 18:04

Aangezien mijn lootje nog steeds geen verslagje heeft gedaan wil ik het ook wel zelf doen hoor *\o/*

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 18:10

Doe maar :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 18:13

wel in een andere volgorde dan toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 14:42

Een soort Memento stijl!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 17:30

Mensen, bedankt voor een voor mij super geslaagde Secret Santa Surprise!!!

Zomaar meedoen aan zoiets groots wat op internet wordt georganiseerd, en waarvan je niemand kent :+ ben benieuwd hoe dat gaat dacht ik, bijna bij iedereen super!!

Grote complimenten aan Dott en Ynske *groot applaus*

Leuk om alles te zien en de verslagen te lezen!

Tot volgend jaar!!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:05

Hoi hoi
Ik vond SSS echt super leuk!!
December is altijd zn donkere maand en nu stond er zomaar een kado op de tafel echt super super leuk!!!
Bedankt voor de organisatie Dott en Ynskek!!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:14

Van mij uit ook een heeeel grote dank je naar de organisatoren en mijn sss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:16

Grote dank naar de organisatie _/-\o_ en kerstengel Alwiene _/-\o_

Mijn echt eigen pakket van mijn SS is tot op heden nog niet bezorgd :n

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:17

_/-\o_ Lieve organisatoren, bedankt voor alles :*

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:32

Jongens/meiden,

Ik moet nog steeds tientallen pagina's bijlezen. Ik heb geen flauw idee wat er allemaal speelt, maar een vluchtige blik op de pagina die als nieuwste open sprong lijkt te zeggen dat er problemen zijn (geweest). Dat is enorm spijtig. Ik wil in elk geval even kwijt dat ik enorm heb genoten van alle voorbereidingen voor mijn eigen te verzenden pakketje! Dat ik onwijze respect heb voor de organisatrices die er zoveel tijd/moeite in hebben gestoken om ons te koppelen en de lijst met ontvangen pakketten bij te houden!! En dat ik echt een super leuk pakketje van IMAY1990 heb gehad *\o/* !!!

Helaas is mijn wereld sinds vorige week op z'n kop komen te staan. Mijn moeder blijkt al een paar weken niet lekker te zijn geweest, wat ze niet wilde zeggen omdat ons zomaar ongerust maken met een reisafstand van ruim 2 uur haar niet nodig leek. Vorige week dinsdag is ze naar de huisarts geweest met haar klachten. Die stuurde haar voor de zekerheid door naar het ziekenhuis. Daar hebben ze die dag bloed/urine afgenomen en afspraken voor half januari gemaakt voor overige onderzoeken. De volgende dag is ze echter gebeld dat haar leverwaarden schrikbarend afweken en dat ze de volgende ochtend direct naar het ziekenhuis moest komen voor die andere onderzoeken. Op dit moment hopen we dat alle klachten te verklaren zijn door galstenen. Eentje in de gal zelf, en eentje die de afvoerbuis vanuit de gal blokkeert. Echter konden ze ons alleen vertellen dat het een afwijkende massa is, wat die inhoudt weten we pas als het eruit is. De galblaas zelf verwijderen staat gepland voor de eerste week van januari. Echter de blokkade in de afvoerbuis zorgt ervoor dat mijn moeder zichzelf op dit moment vergiftigd bij alles wat ze eet/drinkt. Daar moet dus met spoed iets aan gedaan worden. Op dit moment is ze al ruim 7 kilo kwijt in twee weken. Gelukkig kon ze het qua gewicht missen, maar als je ook geen enkele voedingsstof kan binnenhouden die je wél nodig hebt, voel je jezelf natuurlijk steeds beroerder en slapper. Morgenochtend gaan ze onder narcose nogmaals met een slangetje met camera via haar maag kijken naar die blokkade. Ter plekke besluiten ze dan ofwel direct daar iets aan te doen, ofwel laten ze haar eerst weer bijkomen om te overleggen om dan later dezelfde dag alsnog onder narcose de blokkade op te gaan heffen. Het schijnt een risicovolle ingreep te zijn, omdat het buisje minder dan 1 cm doorsnede is en een dunne wand heeft die zou kunnen scheuren bij hun poging om wat daar ook zit verder te duwen of terug te halen richting de gal. Dan komt alle troep uit de gal natuurlijk in de buikholte terecht. Mijn moeder is (en wij met haar) enorm zenuwachtig voor morgen. We duimen heel hard dat het inderdaad "slechts" om galstenen gaat en de blokkade zonder complicaties opgeheven kan worden.

Dan weten jullie even waarom ik ondanks eerdere beloftes nog stééds moet bijlezen en reageren op alle leuke pakketjes die er zeker weten ook zijn gekomen!

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:34

cnterpstra schreef:
Jongens/meiden,

Ik moet nog steeds tientallen pagina's bijlezen. Ik heb geen flauw idee wat er allemaal speelt, maar een vluchtige blik op de pagina die als nieuwste open sprong lijkt te zeggen dat er problemen zijn (geweest). Dat is enorm spijtig. Ik wil in elk geval even kwijt dat ik enorm heb genoten van alle voorbereidingen voor mijn eigen te verzenden pakketje! Dat ik onwijze respect heb voor de organisatrices die er zoveel tijd/moeite in hebben gestoken om ons te koppelen en de lijst met ontvangen pakketten bij te houden!! En dat ik echt een super leuk pakketje van IMAY1990 heb gehad *\o/* !!!

Helaas is mijn wereld sinds vorige week op z'n kop komen te staan. Mijn moeder blijkt al een paar weken niet lekker te zijn geweest, wat ze niet wilde zeggen omdat ons zomaar ongerust maken met een reisafstand van ruim 2 uur haar niet nodig leek. Vorige week dinsdag is ze naar de huisarts geweest met haar klachten. Die stuurde haar voor de zekerheid door naar het ziekenhuis. Daar hebben ze die dag bloed/urine afgenomen en afspraken voor half januari gemaakt voor overige onderzoeken. De volgende dag is ze echter gebeld dat haar leverwaarden schrikbarend afweken en dat ze de volgende ochtend direct naar het ziekenhuis moest komen voor die andere onderzoeken. Op dit moment hopen we dat alle klachten te verklaren zijn door galstenen. Eentje in de gal zelf, en eentje die de afvoerbuis vanuit de gal blokkeert. Echter konden ze ons alleen vertellen dat het een afwijkende massa is, wat die inhoudt weten we pas als het eruit is. De galblaas zelf verwijderen staat gepland voor de eerste week van januari. Echter de blokkade in de afvoerbuis zorgt ervoor dat mijn moeder zichzelf op dit moment vergiftigd bij alles wat ze eet/drinkt. Daar moet dus met spoed iets aan gedaan worden. Op dit moment is ze al ruim 7 kilo kwijt in twee weken. Gelukkig kon ze het qua gewicht missen, maar als je ook geen enkele voedingsstof kan binnenhouden die je wél nodig hebt, voel je jezelf natuurlijk steeds beroerder en slapper. Morgenochtend gaan ze onder narcose nogmaals met een slangetje met camera via haar maag kijken naar die blokkade. Ter plekke besluiten ze dan ofwel direct daar iets aan te doen, ofwel laten ze haar eerst weer bijkomen om te overleggen om dan later dezelfde dag alsnog onder narcose de blokkade op te gaan heffen. Het schijnt een risicovolle ingreep te zijn, omdat het buisje minder dan 1 cm doorsnede is en een dunne wand heeft die zou kunnen scheuren bij hun poging om wat daar ook zit verder te duwen of terug te halen richting de gal. Dan komt alle troep uit de gal natuurlijk in de buikholte terecht. Mijn moeder is (en wij met haar) enorm zenuwachtig voor morgen. We duimen heel hard dat het inderdaad "slechts" om galstenen gaat en de blokkade zonder complicaties opgeheven kan worden.

Dan weten jullie even waarom ik ondanks eerdere beloftes nog stééds moet bijlezen en reageren op alle leuke pakketjes die er zeker weten ook zijn gekomen!

Sterkte, en moge de chocolade als troost dienen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:34

cnterpstra, heel veel sterkte en zal voor je moeder duimen.Dikke knuffel.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:39

sterkte! heel veel succes/sterkte morgen!!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:39

Ook hier word er voor je mama geduimd en een kaarsje gebrand.
Hoop dat alles spoedig verloopt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:40

Duim voor je moeder mee :*

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:42

Sterkte cnterpstra!

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:42

IMAY1990 schreef:
* KNIP *
Sterkte, en moge de chocolade als troost dienen.

Oeh ja! Goed idee, chocolademelk drinken met de verse slagroom die nu nog over is van het kersttoetje!
Dat ga ik nu meteen realiseren :o .
En echt, IMAY1990, het was een gaaf pakketje! Helemaal mijn ding!

Bedankt iedereen voor de kaarsjes en het duimen. We hebben het hier even nodig...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:43

Wat heftig zeg! Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Hopelijk loopt het allemaal goed af!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:44

Hier brandt ook een kaarsje :j