Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skessa_ schreef:Pff balen is dat!
Ik heb de grijze brander gescoord en m net aan gezet. French autumn van goose zit er in, laat die geur maar komen!!![]()
Alwiene schreef:Skessa_ schreef:Pff balen is dat!
Ik heb de grijze brander gescoord en m net aan gezet. French autumn van goose zit er in, laat die geur maar komen!!![]()
Ja jammer, maar gelukkig had ik er maar 1 stukje van, overgenomen van iemand om te proberen dus zit nu niet met nog meer stukjes gelukkig
Wat is eigenlijk de bedoeling van die branders met een deksel, moet die deksel erop TIJDENS het branden? Of is die om hem netjes af te dekken als je hem niet gebruikt zeg maar?
liesje84 schreef:Hier staat French Autumn op van GC, vind het zo'n lekker geurtje.
Skessa_ schreef:Succes Century!!![]()
Ik had ook een lijstje gemaakt, maar kwam ook met totaal andere dingen thuis
![]()
Trouwens die siliconenkuipjes tip is wel fijn. Heb nu een siliconen dingetje kapot geknipt en daar het waxje van Goose in gedaan. En het dekseltje zit toch op de brander, dus ik zie er niks van
Skessa_ schreef:Oh echt? Dat zou toch niet mogen?
Had het meer gedaan omdat je ze dan makkelijk kan wisselen en nog eens kan gebruiken
waxmeltsenzo schreef:Skessa_ schreef:Oh echt? Dat zou toch niet mogen?
Had het meer gedaan omdat je ze dan makkelijk kan wisselen en nog eens kan gebruiken
Ja maar die scent chips brander werd wel heel heet. En de eerste twee of keer met 1 cupje cillicoon ging goed toen zat er een gat in en hele ding vast geplakt aan de brander![]()
Nu heb ik er 1 met een schotel die haal ik van de brander kiep ik de warme was zo in de bak veeg ik hem af en spoel onder de kraan en veeg weer af, dit klinkt omslachtig maar is binnen een minuut gedaan als het niet sneller is en vind ik prima werken, het siliconen cipje liet ik eerst afkoelen voordat ik hem van de brander haalde en nu kan ik gewoon in 1 keer doorMaar als je brander niet heel heet wordt gaat het mogelijk wel goed hoor
![]()
Er was iemand anders die van die waxine houdertjes gebruikte daar deed ze de waxmelt in en dan in de brander, een grote waxmelt past niet maar een kleintje wel.
DeMolenhoek schreef:waxmeltsenzo schreef:
Oh echt? Dat zou toch niet mogen?
Ja maar die scent chips brander werd wel heel heet. En de eerste twee of keer met 1 cupje cillicoon ging goed toen zat er een gat in en hele ding vast geplakt aan de brander![]()
Nu heb ik er 1 met een schotel die haal ik van de brander kiep ik de warme was zo in de bak veeg ik hem af en spoel onder de kraan en veeg weer af, dit klinkt omslachtig maar is binnen een minuut gedaan als het niet sneller is en vind ik prima werken, het siliconen cipje liet ik eerst afkoelen voordat ik hem van de brander haalde en nu kan ik gewoon in 1 keer doorMaar als je brander niet heel heet wordt gaat het mogelijk wel goed hoor
![]()
Er was iemand anders die van die waxine houdertjes gebruikte daar deed ze de waxmelt in en dan in de brander, een grote waxmelt past niet maar een kleintje wel.
Nou, je hebt het goed proper gemaakt want er is niets meer van te zien