Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:12

Vooralsnog geeft ie prima geurverspreiding. Hij staat 4 meter bij me vandaan maar ruik 'm echt flink goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:13

Mc Calls is echt zoals Yc bij mij. Of ik ruik het heel sterk, of helemaal niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:13

Dat is nog eens een mooie deal alwiene.
Ik heb ze denk ik bijna allemaal ( maar alleen carnival geprobeerd)
Ik heb nu mountain lodge aan van YC, die vind ik zo ontzettend lekker

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:22

Hier staat French Autumn op van GC, vind het zo'n lekker geurtje.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:56

Nou volledig gesmolten rook ik vaag in de verte een geurtje wat me niet eens aanstond, Sugar Plum is dus weer van de brander af en heb Spellbound er maar op gedaan, weet ik zeker dat het goed zit :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:13

Pff balen is dat!

Ik heb de grijze brander gescoord en m net aan gezet. French autumn van goose zit er in, laat die geur maar komen!! *\o/* *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 22:38

Die Action brander heeft een knopje! Ideaal! En ook vrij klein van formaat, ik ben er wel blij mee. De geur die eraf komt is ook goed.
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 05-02-16 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:41

Skessa_ schreef:
Pff balen is dat!

Ik heb de grijze brander gescoord en m net aan gezet. French autumn van goose zit er in, laat die geur maar komen!! *\o/* *\o/*

Ja jammer, maar gelukkig had ik er maar 1 stukje van, overgenomen van iemand om te proberen dus zit nu niet met nog meer stukjes gelukkig :D

Wat is eigenlijk de bedoeling van die branders met een deksel, moet die deksel erop TIJDENS het branden? Of is die om hem netjes af te dekken als je hem niet gebruikt zeg maar? :o?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:44

Ben erg te spreken over GC tot nu toe. Wat een heerlijke geur en het blijft enorm hangen. Heb ik bij YC heel vaak niet.

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:47

Aaah ik was vanmiddag bij de action maar mocht van mezelf alleen de waxinelichtjes halen waar ik voor kwam en heb me daar braaf aan gehouden (gebeurt ook nooit hahaha) en dus geen elektrische branders gezien. Anders had ik er zeker 1 mee genomen! Misschien toch morgen nog een keertje naar de action... ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:48

Alwiene schreef:
Skessa_ schreef:
Pff balen is dat!

Ja jammer, maar gelukkig had ik er maar 1 stukje van, overgenomen van iemand om te proberen dus zit nu niet met nog meer stukjes gelukkig :D

Wat is eigenlijk de bedoeling van die branders met een deksel, moet die deksel erop TIJDENS het branden? Of is die om hem netjes af te dekken als je hem niet gebruikt zeg maar? :o?

:') Weet eigenlijk niet, heb m er maar op gedaan haha.

liesje84 schreef:
Hier staat French Autumn op van GC, vind het zo'n lekker geurtje.

Hij is idd heeeerlijk!!

In het begin rook ik m wat zwak, maar hij is steeds sterker aan het worden *\o/* *\o/*

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:49

Ik ga een lijstje maken van wat ik wil kopen bij de duizendpoot op 2e paasdag :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 22:50

Hier brandt Decadence van Village Candle <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:53

Ik ben er echt achter dat Village gewoon mijn merk niet is -O- . Had al een paar die me niet aanstonden en die ik nauwelijks rook, in mn laaste bestelling nog 2 losse blokjes meebesteld en had nog 2 blokjes uit een ruil. Enige die ik goed rook was Rain en die ruikt naar pleeverfrisser :=. Echt wel jammer, want durf nu echt mn kaars niet aan te zetten :'). En ze hebben zoooooo veel keus. Nouja, Goose en Kringle gelukkig ook, blijven mn favo merken wel :j.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:54

Succes Century!! _O- _O- Ik had ook een lijstje gemaakt, maar kwam ook met totaal andere dingen thuis :')

Trouwens die siliconenkuipjes tip is wel fijn. Heb nu een siliconen dingetje kapot geknipt en daar het waxje van Goose in gedaan. En het dekseltje zit toch op de brander, dus ik zie er niks van :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:56

Ik rook die nutcracker echt goed Yv en hij poolde ook heel mooi!!

Jammer dat de waxjes zo tegen vallen voor je!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:02

Skessa_ schreef:
Succes Century!! _O- _O- Ik had ook een lijstje gemaakt, maar kwam ook met totaal andere dingen thuis :')

Trouwens die siliconenkuipjes tip is wel fijn. Heb nu een siliconen dingetje kapot geknipt en daar het waxje van Goose in gedaan. En het dekseltje zit toch op de brander, dus ik zie er niks van :P

Ja zo had ik het ook gedaan werkte ideaal, voor even.
Maar je kunt de warme was ook gewoon terwijl de brander aan staan in een bakje ofzo over gooien of in de prullenbak en dan met een keukenpapietje de branders schoon vegen werkt net zo makkelijk die siliciconen malletjes kregen brandplekken bij mijn sc brander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:07

Ik laat ze uitharden, schep ze eruit en dan in een zak. Kan je ze fijn omsmelten en jouw eigen kaars maken :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:08

Oh echt? Dat zou toch niet mogen?

Had het meer gedaan omdat je ze dan makkelijk kan wisselen en nog eens kan gebruiken

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:20

Skessa_ schreef:

Had het meer gedaan omdat je ze dan makkelijk kan wisselen en nog eens kan gebruiken

Ja maar die scent chips brander werd wel heel heet. En de eerste twee of keer met 1 cupje cillicoon ging goed toen zat er een gat in en hele ding vast geplakt aan de brander :j

Nu heb ik er 1 met een schotel die haal ik van de brander kiep ik de warme was zo in de bak veeg ik hem af en spoel onder de kraan en veeg weer af, dit klinkt omslachtig maar is binnen een minuut gedaan als het niet sneller is en vind ik prima werken, het siliconen cipje liet ik eerst afkoelen voordat ik hem van de brander haalde en nu kan ik gewoon in 1 keer door :D Maar als je brander niet heel heet wordt gaat het mogelijk wel goed hoor ;)

Er was iemand anders die van die waxine houdertjes gebruikte daar deed ze de waxmelt in en dan in de brander, een grote waxmelt past niet maar een kleintje wel.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:33

Er staat op dat ze tot 230 graden kunnen ofzo. Maar thanks voor de tip!! Zal het even goed in de gaten houden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:41

waxmeltsenzo schreef:
Skessa_ schreef:

Ja maar die scent chips brander werd wel heel heet. En de eerste twee of keer met 1 cupje cillicoon ging goed toen zat er een gat in en hele ding vast geplakt aan de brander :j

Nu heb ik er 1 met een schotel die haal ik van de brander kiep ik de warme was zo in de bak veeg ik hem af en spoel onder de kraan en veeg weer af, dit klinkt omslachtig maar is binnen een minuut gedaan als het niet sneller is en vind ik prima werken, het siliconen cipje liet ik eerst afkoelen voordat ik hem van de brander haalde en nu kan ik gewoon in 1 keer door :D Maar als je brander niet heel heet wordt gaat het mogelijk wel goed hoor ;)

Er was iemand anders die van die waxine houdertjes gebruikte daar deed ze de waxmelt in en dan in de brander, een grote waxmelt past niet maar een kleintje wel.

Nou, je hebt het goed proper gemaakt want er is niets meer van te zien :D

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:44

Ik gebruik nog steeds watten om de gesmolten was er uit te halen.. Werkt voor mij toch het fijnst!

Hier weer aan het genieten van de peanut butter van GC 8-)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 23:47

Ik vind die wattenbollen nog steeds geweldig werken. N.a.v. een post hier :D

Mijn VC kaars poolt weer super en de geur is echt fijn <3 Sterker dan de red hot Cinnamon.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:50

DeMolenhoek schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Nou, je hebt het goed proper gemaakt want er is niets meer van te zien :D

Nee de brander zelf kreeg er niks van. Maar die malletjes gingen dus stuk. ze scheurden als de was al hard was omdat ze dan vast geplakt zaten omdat er dus een gat in gebrand was. Ik vond hem met die ciliconen cups wel werken met mijn melts. Zonder die dingen werd hij voor mijn melts te warm. YC ging er wel goed op. De brander heeft er niks aan over gehouden maar door dat had je er wel juist meer werk aan :j