Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aroha schreef:Hoi! Hoe zijn jullie ervaringen met Modemusthaves? Ik heb een broek besteld in de maat M en krijg hem niet over mijn kuiten. Wat serieus nog nooit gebeurd is omdat ik helemaal geen grote kuiten heb. Dit was mijn eerste bestelling bij hun ooit dus wie weet heb ik gewoon peg. Ik zie bij hun vaak leuke dingen, maar ben nu wel een beetje af geschrokken
.
Naast dat de broek dus raar valt, was de kwaliteit ook erg slecht (veel losse draden, gekke dunnen stof).
xU_Blinghx schreef:Ik hoor vaak slechte verhalen over Zaful. Slecht afgewerkt en goedkope kwaliteit. Kun je net zo goed op alieexpress kijken voor goedkoper en zelfde kwaliteit en soms beter.
Over Modemusthaves heb ik ook altijd het gevoel dat het rechtstreeks uit china komt en er dikke winst op wordt gemaakt door het bedrijf...Maar dat is meer mijn gevoel dan dat het gegrond is hoor.
Aroha schreef:xU_Blinghx schreef:Ik hoor vaak slechte verhalen over Zaful. Slecht afgewerkt en goedkope kwaliteit. Kun je net zo goed op alieexpress kijken voor goedkoper en zelfde kwaliteit en soms beter.
Over Modemusthaves heb ik ook altijd het gevoel dat het rechtstreeks uit china komt en er dikke winst op wordt gemaakt door het bedrijf...Maar dat is meer mijn gevoel dan dat het gegrond is hoor.
Ik vrees dat je gevoel klopt, want het merkje in de broek doet mij sterk aan Alie/eBay achtige merkjes denken. Ik ben nu niet thuis dus kan het even niet nakijken. Het voelde qua kwaliteit ook echt als zo'n cheap ass Alie broek. Het zou dus best kunnen dat het uit Azië komt, maar misschien niet opgekocht via Alie/Ebay..
Jammer.Het leek echt een leuke broek namelijk haha.
_classic schreef:Ik zoek trouwens een jurkje waar sneakers ( ik heb witte en zwarte allstars) of leuke sandaaltjes onder kunnen. Ik heb namelijk een knie en enkel blessure, dus ik denk niet dat hakken een succes wordt
BloemBloem schreef:Als je deze een beetje pimpt, met hippe mooie sieraden kan het ook
makkelijk voor een bruiloft
[ Afbeelding ]
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... rm&IsSeg=0
€37,-
Laura_x_ schreef:Nieuw hier, met een vraag aan de experts![]()
Binnenkort ga ik aan de slag in een nieuwe functie. Deze functie vereist erg nette en formele kleding. Dus echt in de vorm van een rok, mantelpakje o.i.d.
Nu ben ik bijna student-af (begin 20) en jullie voelen hem aankomen: Ik weet niet zo goed wat ik nu precies aan moet doen.
Ik ben zelf qua kleding nogal basic, maar houd ook wel van leuke motiefjes op een top en/of shirt. Een broek met motiefjes zou ik dan weer niet zo snel aantrekken. Ik loop meestal in spijkerbroeken, af en toe een jurkje.
Een spijkerbroek is niet toegestaan, dus mijn plan om blousjes samen met een spijkerbroek te combineren gaat helaas niet op.
Hebben jullie misschien tips?
Ik heb het liefst een broek en geen rok/mantelpak.
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen