Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_classic

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:18

Hallo allemaal,
13 juli heb ik mijn diploma uitreiking van school en ik zou graag een jurkje dragen, alleen weet ik niet zo goed wat.
Ik draag eigenlijk nooit echt jurkjes en ik weet niet zo goed wat voor soort jurkje je tijdens zoiets zou dragen.
Het is van een MBO sport en recreatie opleiding, dus echt op en top chic hoeft nou ook weer niet denk ik..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:23

Aroha schreef:
Hoi! Hoe zijn jullie ervaringen met Modemusthaves? Ik heb een broek besteld in de maat M en krijg hem niet over mijn kuiten. Wat serieus nog nooit gebeurd is omdat ik helemaal geen grote kuiten heb :'). Dit was mijn eerste bestelling bij hun ooit dus wie weet heb ik gewoon peg. Ik zie bij hun vaak leuke dingen, maar ben nu wel een beetje af geschrokken :=.

Naast dat de broek dus raar valt, was de kwaliteit ook erg slecht (veel losse draden, gekke dunnen stof).

Ik heb daar voorheen nog wel eens wat besteld, maar eigenlijk ging bijna alles altijd weer retour. Omdat de retourkosten voor jezelf zijn ben ik maar opgehouden met proberen. Het ziet er allemaal erg leuk uit, maar kwalitatief en qua pasvorm valt het bijna altijd tegen inderdaad.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:42

Bijna alles wat op Zaful staat kan je voor goedkoper op Aliexpress kopen.. verder, geen goede kwaliteit en je moet er het perfecte diguurtje voor hebben, dan valt het nog enigzins leuk.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:00

Ik hoor vaak slechte verhalen over Zaful. Slecht afgewerkt en goedkope kwaliteit. Kun je net zo goed op alieexpress kijken voor goedkoper en zelfde kwaliteit en soms beter.

Over Modemusthaves heb ik ook altijd het gevoel dat het rechtstreeks uit china komt en er dikke winst op wordt gemaakt door het bedrijf... := Maar dat is meer mijn gevoel dan dat het gegrond is hoor.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:15

xU_Blinghx schreef:
Ik hoor vaak slechte verhalen over Zaful. Slecht afgewerkt en goedkope kwaliteit. Kun je net zo goed op alieexpress kijken voor goedkoper en zelfde kwaliteit en soms beter.

Over Modemusthaves heb ik ook altijd het gevoel dat het rechtstreeks uit china komt en er dikke winst op wordt gemaakt door het bedrijf... := Maar dat is meer mijn gevoel dan dat het gegrond is hoor.

Ik vrees dat je gevoel klopt, want het merkje in de broek doet mij sterk aan Alie/eBay achtige merkjes denken. Ik ben nu niet thuis dus kan het even niet nakijken. Het voelde qua kwaliteit ook echt als zo'n cheap ass Alie broek. Het zou dus best kunnen dat het uit Azië komt, maar misschien niet opgekocht via Alie/Ebay..

Jammer. -O- Het leek echt een leuke broek namelijk haha.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:29

Modemusthaves heb ik dat gevoel ook bij. Heb er een keer iets besteld.. Doe ik niet meer. Horloge en oorbellen. Beide in no time stuk en ali kwaliteit voor Nederlandse prijzen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 14:54

Aroha schreef:
xU_Blinghx schreef:

Ik vrees dat je gevoel klopt, want het merkje in de broek doet mij sterk aan Alie/eBay achtige merkjes denken. Ik ben nu niet thuis dus kan het even niet nakijken. Het voelde qua kwaliteit ook echt als zo'n cheap ass Alie broek. Het zou dus best kunnen dat het uit Azië komt, maar misschien niet opgekocht via Alie/Ebay..

Jammer. -O- Het leek echt een leuke broek namelijk haha.

Modemusthaves ed haalt idd de spullen rechtstreeks uit China. Die zonnebrillen bijvoorb kun je kopen voor 2 euro maar worden verkocht voor +25. Zal eens een voorbeeld opzoeken

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 15:02

Afbeelding
Afbeelding

Mafklapper :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:23

Yes ik herkende inderdaad al sieraden van eBay, maar dat niet alleen, ook bepaalde printjes.. Stom dat ik er dan alsnog in ben getrapt :=. Maar goed, lesje geleerd, daar ga ik nooit meer bestellen.

(Ze vragen overigens wel echt bizar veel voor hun spullen als je ziet hoe goedkoop het inkopen is :n).

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:34

Heeft hier iemand nog wat kunnen scoren gisteren tijdens
de magic sale bij https://www.bymusthaves.com/ ? Ik helaas niet,
er was niet doorheen te komen :(

Lienepien3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:02

Lees al een tijdje mee,
Nu heb ik het volgende heb als het goed is halve wege juli mijn diploma uitreiking. Heb alleen geen idee wat ik aan moet doen? Iemand leuke ideeen?

Ow helemaal vergeten is trouwens voor verzorgende IG
Laatst bijgewerkt door Lienepien3 op 30-05-17 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:23

Hier 1 juli diploma uitreiking van mijn afstuderen.
Ook geen idee wat ik aan moet. Wil graag een pump of hakje aan maar aangezien we vanaf onze plaats naar voor moeten en dan via een trap het podium op denk ik dat ik die hakken maar laat :')

Is trouwens voor verpleegkunde dus hoeft ook niet op en top sjiek te zijn.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 00:07

Afbeelding

Ik heb van de week dit jurkje gekocht bij de Only. Hij leek mij erg veelzijdig, of chique met een pump of gewoon lekker met een slippertje, instap schoen of sneaker :)). Nu moet ik hem alleen nog daadwerkelijk gaan dragen..

Ik vind Loavies wel een fijne webshop trouwens

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:28

Leuk! Die bloemenprint is helemaal hip :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:38

Ik had ook geen idee wat ik aan moest met mijn diploma uitreiking.. uiteindelijk na dagen wikken en wegen gekozen voor een zwart kanten jurkje met hakken, bleek dat ik een toga aan moest _O- dag outfit!

DewiRox: mooi jurkje zeg!

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:39

Ik zoek trouwens een jurkje waar sneakers ( ik heb witte en zwarte allstars) of leuke sandaaltjes onder kunnen. Ik heb namelijk een knie en enkel blessure, dus ik denk niet dat hakken een succes wordt :')

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:19

DewiRox, mooi jurkje! Ik hou van bloemenprint. <3

_classic schreef:
Ik zoek trouwens een jurkje waar sneakers ( ik heb witte en zwarte allstars) of leuke sandaaltjes onder kunnen. Ik heb namelijk een knie en enkel blessure, dus ik denk niet dat hakken een succes wordt :')

Ik vind die strakkere jurkjes met strepen of hele basic jurkjes altijd heel leuk met sneakers eronder! Maar verder denk ik dat eigenlijk heel veel jurkjes met sneakers kunnen. Dat maakt het wat ''stoerder'' ipv chique.
Sterkte met je blessure!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:44

BloemBloem schreef:
Als je deze een beetje pimpt, met hippe mooie sieraden kan het ook
makkelijk voor een bruiloft :)

[ Afbeelding ]

https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... rm&IsSeg=0

€37,-

Beetje late reactie, maar dit is wel heel veel paars detail :D

Ik zoek nog steeds 'rustig' door. Nog niet iets gevonden waar ik erg blij van werd :=

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:30

Nieuw hier, met een vraag aan de experts :j

Binnenkort ga ik aan de slag in een nieuwe functie. Deze functie vereist erg nette en formele kleding. Dus echt in de vorm van een rok, mantelpakje o.i.d.

Nu ben ik bijna student-af (begin 20) en jullie voelen hem aankomen: Ik weet niet zo goed wat ik nu precies aan moet doen.

Ik ben zelf qua kleding nogal basic, maar houd ook wel van leuke motiefjes op een top en/of shirt. Een broek met motiefjes zou ik dan weer niet zo snel aantrekken ;). Ik loop meestal in spijkerbroeken, af en toe een jurkje.

Een spijkerbroek is niet toegestaan, dus mijn plan om blousjes samen met een spijkerbroek te combineren gaat helaas niet op.

Hebben jullie misschien tips?
Ik heb het liefst een broek en geen rok/mantelpak.
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen :j

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:40

Zwarte (nette, zonder scheuren) spijkerbroek mag ook niet? Dan kom je toch al snel uit op een pantalon of eventueel een chino.

Makkelijk te combineren met eigenlijk vanalles. Evt. straks weer een colbertje er overheen en klaar is kees :Y)

Afbeelding
Even voor het idee.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 02-06-17 13:01, in het totaal 3 keer bewerkt

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:50

Winged schreef:
Beetje late reactie, maar dit is wel heel veel paars detail :D

Ik zoek nog steeds 'rustig' door. Nog niet iets gevonden waar ik erg blij van werd :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo iets misschien ?
En inderdaad gewoon iets waar jij je prettig bij voelt maar dan een paars tasje/armbandje ed ?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:23

Laura_x_ schreef:
Nieuw hier, met een vraag aan de experts :j

Binnenkort ga ik aan de slag in een nieuwe functie. Deze functie vereist erg nette en formele kleding. Dus echt in de vorm van een rok, mantelpakje o.i.d.

Nu ben ik bijna student-af (begin 20) en jullie voelen hem aankomen: Ik weet niet zo goed wat ik nu precies aan moet doen.

Ik ben zelf qua kleding nogal basic, maar houd ook wel van leuke motiefjes op een top en/of shirt. Een broek met motiefjes zou ik dan weer niet zo snel aantrekken ;). Ik loop meestal in spijkerbroeken, af en toe een jurkje.

Een spijkerbroek is niet toegestaan, dus mijn plan om blousjes samen met een spijkerbroek te combineren gaat helaas niet op.

Hebben jullie misschien tips?
Ik heb het liefst een broek en geen rok/mantelpak.
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen :j

Ik moet ook altijd redelijk netjes. Winkel vaak bij de Vanilia, maar dat is best duur. Selected Femme vind ik ook heel mooi en is wat minder duur. Is ook nog hip (vind ik). Perfecte werkkleding.

Beste is om 2 nette broeken te kopen, een zwarte en een andere kleur, en die dan te combineren met een aantal verschillende nette tops. Jasje ook altijd goed. En 1 of 2 nette jurkjes.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:34

Shorlex en LETS, bedankt voor jullie reacties!

Ik ga er zeker iets mee doen :)

Afgelopen week heb in elk geval een aantal hele leuke en nette tops gekocht en ik ben nu aan het kijken hoe ik dat kan gaan combineren. Binnenkort op zoek naar de twee nette broeken! Sowieso wel handig om twee kleuren uit te zoeken.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:25

Mango heeft op het moment mooie nette pantalons!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 12:00

Vraagje ,
Hebben jullie een tip voor een winkel met pantalons voor lange dames ?
Ik heb er nu 1 van peek en coppenburg en die zit echt goddelijk maar dat is een zwarte en de prijs 70 euro mag ook wel iets minder haha.

Ook zoek ik nog een 7/8 pantalon of chino