Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bzoem schreef:Pff gister kijkers gehad voor onze combiwagen, ze vonden hem wat wiebelig.
Wiebelig? het is het stevigste merk wat er isje kan er vol tegen aan botsen (niet té hard natuurlijk) en hij valt echt niet om.
Maar goed, mevrouw had niet het juiste gevoel erbij. Ook prima.
Draaien ze in de deuropening weer om, dat ze hem toch wel willen als wij de prijs laten zakken.
Hebben ze toen toch vriendelijk verteld dat het zo niet werkt.
BeSen schreef:Heb een slechte ervaring die uitgelopen is op een goede
Ik had het geld overgemaakt alleen na een maand was er nog niks. Dus ik mailde zei ze dat ze het vergeten was. Heeft ze de helft van het geld teruggestuurd en is het alsnog opgestuurd en aangekomen.
Wel lief dat ik de helft van het geld teruggekregen heb voor het wachten
Sammie schreef:@htm, nee die reacties kun je ook via Mp krijgen, ook gewoon van volwassenen
Loolotte schreef:DaraBariton schreef:Een maand???? Na een week mail ik ze al waar het blijft haha
Daar irriteer ik me altijd echt aanIk doe mn best maar zit midden in de eindexamens, je kunt best heel even wachten.
Dat is wel heel raar dribbel
Loolotte schreef:DaraBariton schreef:Een maand???? Na een week mail ik ze al waar het blijft haha
Daar irriteer ik me altijd echt aanIk doe mn best maar zit midden in de eindexamens, je kunt best heel even wachten.
Dat is wel heel raar dribbel