Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:04

Mijn nieuwe post gaat over mijn goede voornemen om te leren surfen en het halen van mijn autotheorie: Ik word een surfbabe {:}

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:07

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 13:02

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 13:26

Vind 'm leuk Bernette!

Surfen, leuk! Vrienden van mij doen het in het voorjaar en in de herfst echt dagelijks! Handig het strand op loopafstand. Ik heb het 1x geprobeerd, maar lag meer in het water dan dat ik op de plank stond, dus laat het maar f bij die ene keer :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:53

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:35

Nienke, wat veel foto's. Het blijft maar gaan in jouw posts. :)

MariaMaaike: hoe duur is zo'n boekje? Je schrijft dat het betaalbaar is, maar dat is subjectief natuurlijk? Hoeveel pagina's zitten er in jou boek? Ja ik ben nieuwsgierig en ook een beetje lui. ;)

Saar, ik duim voor je. En Portugal is prachtig!

Bernette, mooie kleur en interessante post over Dmitri Mendeleev

Dnt: niet mijn smaak. Idd je moet de goede skin tone hebben voor peach.

Yv glitter ziet er altijd mooi uit

Mijn post van vanmorgen is 10 funny horse pics. Het was nog niet gemakkelijk 10 foto's te vinden die grappig zijn en waarbij het paard/ruiter geen pijn heeft. Maar het is gelukt.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:39

HippoLogic schreef:
Nienke, wat veel foto's. Het blijft maar gaan in jouw posts. :)

Haha dit was mijn laatste week vakantie, dus het zal nu wel minder worden :')

En mijn tweede post van vandaag, Music Monday #15

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:05

Vandaag op mijn blogggggg: MAC Russian Red

en dan ga ik nu alles bijlezen haha.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:33

Ik vind het een aparte kleur, de een kan hem hebben en de ander maakt hij erg bleek. Ik ben benieuwd hoe hij bij jou staat!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:37

Ik heb hem een tijdje geleden ook bij een MAC store in Los Angeles geprobeerd, maar vond hem bij mezelf niet mooi staan. Jammer, want het is wel een mooie kleur :)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:46

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:54

oeh, ik vind het wel een mooie kleur lippenstift! Droogt hij echt heel erg uit?
Ik heb vrij veel kleur in mijn gezicht, dus denk dat ik hem wel zou kunnen hebben en ben eigenlijk nog op zoek naar een mooie nieuwe rode lippenstift. Misschien dat dat wat is... :)

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:55

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:59

Izabelle schreef:
Ik heb vandaag een artikel geschreven over 12 dingen die je kunt doen naast rijden met een paard! :D

Een aantal dingen hiervan probeer ik al wel mee te pakken met m'n verzorgpony :) Vrijheidsdressuur hoop ik wat meer te kunnen gaan doen als het wat warmer is en de grond van de wei beter is. Schriktraining zou met Loulou niks aan zijn, die loopt overal zo langs :') De andere dingen lijken me ook leuk maar daar moet je eerst even in investeren qua materiaal en dat ben ik voor mijn verzorgpony nog maar even niet van plan haha

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:01

happypaardje schreef:
oeh, ik vind het wel een mooie kleur lippenstift! Droogt hij echt heel erg uit?
Ik heb vrij veel kleur in mijn gezicht, dus denk dat ik hem wel zou kunnen hebben en ben eigenlijk nog op zoek naar een mooie nieuwe rode lippenstift. Misschien dat dat wat is... :)

Na een paar uur ga ik echt voelen dat mn lippen droog worden en ook zaterdag (toen had ik m dus twee dagen gedragen) had ik er nog wat last van maar ik denk dat als ik 's avonds lippenbalsem oid opgedaan had, het wel meegevallen zou zijn.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:06

Nou mijn lippen worden toch sowieso wel droog van matte MAC lipsticks en ik smeer echt veel lippenbalsem :')

Je zou ook naar een andere finish kunnen kijken, happypaardje, die drogen je lippen minder uit. MAC Red heeft bijvoorbeeld een satin finish. Overigens zijn er ook genoeg budgetmerken met mooie rode lipsticks. Ik kan er zo even geen noemen omdat ik niet echt rode lipstick draag (alleen donkerrood) omdat ik dat niet vind staan bij mezelf, maar NYC heeft Red Rapture, Sleek heeft Vixen, Catrice misschien ook wel wat, dat weet ik niet zeker, of Rimmel :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:19

Izabelle schreef:
Ik heb vandaag een artikel geschreven over 12 dingen die je kunt doen naast rijden met een paard! :D

Leuk artikel! Staan alleen best wat spelfoutjes in... Het is 'finishing touch' in plaats van 'finish and touch' en het is in een van je eerste alinea's 'zei' ipv 'zij'
Maar erg leuk om te lezen! Binnenkort halen wij ons springmateriaal op (ligt nu elders) en dan hoop ik onze paardjes ook eens te laten vrijspringen ;)

Mooie lipstick Marleen!

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:33

Ik heb ook Red Rapture van NYC, die kleur vind ik echt heel tof. Ook heb ik Traffic Jam van NYC maar die is me iets té rood. (daar heb ik ook een artikel over geschreven, een tijdje geleden)

Edit; Ik heb trouwens tegelijk met Russian Red ook Cyber gekocht, die heeft dus een satin finish. Die droogt mijn lippen niet uit (voor zover ik m al gedragen heb) maar hij blijft wel minder lang zitten. Volgende week komt de review van deze lipstick online :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:44

Thanks meiden! Ik ga dan denk ik maar eens naar zo'n satin finish kijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:49

Stille meelezer.. Ik vind Russian Red niet droog, Ruby Woo bv vind ik veel droger. Russian Red is heel makkelijk aan te brengen en droogt mijn lippen niet uit :)

Leuke post, vind het jammer dat er geen 'full face' foto bij staat!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:53

Russian Red heeft inderdaad een gewone matte finish en Ruby Woo een retro matte, maar toch heb ik het bij gewone matte lipsticks ook wel dat m'n lippen uitdrogen, zoals bij Diva :j

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:38

Ik had wel het idee dat Russian Red mijn lippen meer uitdroogde dan Sin deed, maar die heb ik nog geen twee dagen na elkaar op gehad. Onderhand heb ik al zo'n 7 MAC lipsticks op mn wishlist staan :')

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:31

Poehh.. Een en al stresskip ben ik nu :') De blog moet nog af voor vandaag maar de computer wil niet echt meewerken, hebben jullie dat ook wel eens?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:50

Ik heb pas een heel klein deel van mijn blog vertaald naar het Engels maar nu al merk ik het aan mijn stats. Veel US en UK bezoekers die gemiddeld 2 minuten blijven hangen. Mijn bounce rate is wel omhoog gegaan helaas. Ik zat op 10% en het is nu 12%, overigens ben ik daar nog altijd heel tevreden mee want 60% is gemiddeld geloof ik. Hoe lager, hoe beter.

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:58

De blog van vandaag staat weer online! :D Neem snel een kijkje en lees hoe Olilly het deed in de vrijheidsdressuur :)